Yeah right.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Brandts is net zo'n type. Op dat punt is de keuze vreemd. Verder ben ik niet negatief over de keuze. Ik denk dat Maaskant wel goed aansluiting vindt bij deze spelersgroep. Wat toch wel een hecht, maar ook wel apart collectief is.
6 jaar geleden ja. Ik heb zo'n vermoeden dat die arrogantie inmiddels wat gedaald zal zijnquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Yeah right.
Maaskant gedraagt zich vaak als een rare snuiter en voelt zich o zo goed nadat de pers hem als 'kroonprins van het trainersgilde' heeft betiteld.
Ondenkbaar, tenzij ze in Heerenveen torren in hun hoofd gekregen hebben.quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:37 schreef Pritt het volgende:
Brandts richting SCH vielleicht?
Oh, dan hebben ze ook geen vervanger nodig. Opgelostquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:08 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Brandts krijgt helemaal geen club hoor, want hij is helemaal niet verantwoordelijk voor de prestaties van NAC. Trainingen liet ie aan anderen over, motiveren (in rust) aan anderen en opstelling e.d deed ie samen met een assistent. Ook alle aankopen zijn via Stewart gedaan en niet Brandts. Terrecht dus dat Brandts weg wordt gedaan.
Moet ik nou echt deze reactie lezen in elk topic geopend door DANILXL?quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:35 schreef DarkShine het volgende:
Jij houd van VI copy/pasten in nieuwe topics?
Wat is er zo apart aan en wat is er zo hecht aan NAC?quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Brandts is net zo'n type. Op dat punt is de keuze vreemd. Verder ben ik niet negatief over de keuze. Ik denk dat Maaskant wel goed aansluiting vindt bij deze spelersgroep. Wat toch wel een hecht, maar ook wel apart collectief is.
Idd, van de Jupiler league in het seizoen 09-10quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |