quote:Maaskant krijgt erfenis Brandts bij NAC Breda
28/02/2008 09:05
Robert Maaskant wordt de nieuwe hoofdcoach van NAC Breda. De 39-jarige oefenmeester verlaat MVV om in het Rat Verlegh Stadion de opvolger te worden van Ernie Brandts.
Maaskant bereikte met algemeen directeur Theo Mommers en technisch directeur Earnest Stewart een akkoord over een contract voor twee seizoenen. De Raad van Commissarissen van NAC neemt donderdag een beslissing over de aanstelling van de nieuwe hoofdtrainer.
MVV hield al rekening met een vertrek van Maaskant. Hoewel beide partijen het in alle toonaarden ontkenden, wist MVV-voorzitter Joseph Goumans maandag al aan Voetbal International te vertellen dat er gesprekken gaande waren tussen Maaskant en NAC.
In Breda krijgt Maaskant te maken met een loodzware erfenis. Onder leiding van Brandts bezet NAC momenteel de vijfde plaats in de Eredivisie en de club plaatste zich woensdag bovendien voor de halve finale van het KNVB-bekertoernooi door Quick Boys met 3-0 te verslaan.
Ondanks die zware taak weet Maaskant heel goed waar hij aan begint. 'Ik besef terdege dat de huidige prestaties nauwelijks te overtreffen zijn', keek de coach al eerder vooruit op een mogelijke aanstelling in Breda. 'Maar ik heb áltijd geroepen dat ik ooit nog bij NAC wil werken.'
Dat wordt dus een 14e plek voor NAC.quote:Ondanks die zware taak weet Maaskant heel goed waar hij aan begint. 'Ik besef terdege dat de huidige prestaties nauwelijks te overtreffen zijn', keek de coach al eerder vooruit op een mogelijke aanstelling in Breda. 'Maar ik heb áltijd geroepen dat ik ooit nog bij NAC wil werken.'
Niets aan toe te voegen. Belachelijk dat je dan Brandts niet laat doorgaan.quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:54 schreef Plato1980 het volgende:
Bizarre keus. Het draait geweldig en je besluit desondanks om niet door te gaan met je trainer. Dat is al vreemd, maar als je een nieuwe trainer van kaliber kunt aanstellen valt het nog te begrijpen. Maar als je dan met Robert Maaskant komt aanzetten maak je jezelf ongelofelijk belachelijk.
Die wordt de technische man bij Ajax he.quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:53 schreef Triptamine het volgende:
+ mental note to self: Neem Earnest Stewart nooit meer serieus, wat een slechte keus zeg, sodejezus.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:54 schreef Plato1980 het volgende:
Bizarre keus. Het draait geweldig en je besluit desondanks om niet door te gaan met je trainer. Dat is al vreemd, maar als je een nieuwe trainer van kaliber kunt aanstellen valt het nog te begrijpen. Maar als je dan met Robert Maaskant komt aanzetten maak je jezelf ongelofelijk belachelijk.
Dan vermoord ik alles en iedereen bij "ons" bestuur.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die wordt de technische man bij Ajax he.
Dat zal Johan toch niet laten gebeurenquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:05 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dan vermoord ik alles en iedereen bij "ons" bestuur.
Jaakke
El Salvador bestrijdt de Valse Stewart van binnenuit.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:06 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat zal Johan toch niet laten gebeuren
Helemaal mee eens. Erg ongebrijpelijke keuze dit.quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:54 schreef Plato1980 het volgende:
Dat ook nog eens inderdaad, dat heeft hij bij Go Ahead ook al eens geflikt.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:22 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Maaskant is pas een lul. Vertrekt ie weer bij een club die (mede) onder zijn impuls in opbouw was.
nu nog welquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat lijkt me sterk.
12de en 13de met RBC Roosendaalquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:18 schreef Tvduijn het volgende:
in de eredivisie faalt hij elke keer.
Brandts is net zo'n type. Op dat punt is de keuze vreemd. Verder ben ik niet negatief over de keuze. Ik denk dat Maaskant wel goed aansluiting vindt bij deze spelersgroep. Wat toch wel een hecht, maar ook wel apart collectief is.quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zo'n haantje past toch niet bij deze spelersgroep?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |