quote:Vrijpartij onder douche kost Rojer knieblessure
Excelsior-speler Eldridge Rojer staat de komende zes tot negen maanden aan de kant door een opmerkelijke blessure. De aanvaller heeft tijdens een vrijpartij onder de douche een zware knieblessure opgelopen.
Rojer was al vijf maanden uitgeschakeld met een kruisbandblessure en ging vannacht tijdens een vrijpartij met zijn vriendin in de badkamer wederom door zijn knie. "We stonden onder de douche van het een kwam het ander", zegt Rojer in het AD.
De 23-jarige Rojer moet een operatie ondergaan en zal nog eens zes tot negen maanden uit de roulatie zijn. Zijn vorige blessure liep de Arnhemmer op 15 september op tegen SC Heerenveen. De knie leek aanvankelijk op natuurlijke wijze te herstellen.
Hoezo dom?quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:09 schreef DANILXL het volgende:
[..]
![]()
![]()
hoe dom ben je dan, heb je een zware knieblessure, ga je op zo'n dfomme manier je knie extra belasten
dan zou ik toch echt zeggen dat het door sex kwam hoorquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:27 schreef Rikketik het volgende:
Grappig dat hij ook doodleuk toegeeft dat het door de seks komt. Ik had zo'n smoesje verwacht van, ik zat op de bank en toen ging ik opeens door mijn knie.
Het domste van het verhaal is nog wel dattie het nog gaat vertellen ook ipv een dom smoesje te verzinnen als "ik ben uitgegleden onder de douche" ofzoquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:09 schreef DANILXL het volgende:
![]()
![]()
hoe dom ben je dan, heb je een zware knieblessure, ga je op zo'n dfomme manier je knie extra belasten
Inderdaadquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:56 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het domste van het verhaal is nog wel dattie het nog gaat vertellen ook ipv een dom smoesje te verzinnen als "ik ben uitgegleden onder de douche" ofzo
Uhm... even een berichtje van vorig seizoen...quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgende keer maar een enkel-vrijen-in-bed clausule als eigen spelers geblesseerd zijn in het contract zetten.
quote:Barça-voetballer blesseert zich in bed
Uitgegeven: 1 mei 2007 12:06
Laatst gewijzigd: 1 mei 2007 12:54
BARCELONA - Barcelona-coach Frank Rijkaard kan in de titelstrijd twee weken geen beroep doen op de Mexicaan Rafael Marquez. De 28-jarige verdediger heeft zich in bed geblesseerd, zo liet de club weten.
Hoe de blessure is ontstaan werd niet duidelijk. "We zijn heel benieuwd naar zijn uitleg", kopte de sportkrant AS dinsdag suggestief.
Dat moet een spijkerbed zijn geweest.quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:42 schreef Radegast het volgende:
[..]
Uhm... even een berichtje van vorig seizoen...
[..]
Zover zal het wel niet gekomen zijnquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:35 schreef RM-rf het volgende:
ben je mooi klaar mee ..... of niet natuurlijk
jaquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:35 schreef DarkShine het volgende:
Jij houdt van VI copy/pasten in nieuwe topics?
Daar zijn centrale topics voor.quote:
Keeper van Valencia. Canizares.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:52 schreef Damzkieee het volgende:
Wie kreeg die Parfumfles op zn poot in de badkamer vlak voor het WK dan, een tijd geleden? Keeper van een of ander team geloof ik
Ook een goeie.
quote:Honden
Julien Escudé stond op de rand van een transfer van Stade Rennes naar Manchester United, toen hij besloot zijn hond uit te laten. Tijdens het rondje om besloot het beest er vandoor te gaan. In de achtervolging verrekte de Fransman zijn kniebanden en kon een transfer naar United op zijn buik schrijven. Nog meer dierenleed, Darren Barnard van het Engelse Barnsley zag niet dat zijn pup zijn behoefte had gedaan in de keuken. De voetballer gleed uit en was vijf maanden uitgeschakeld met gescheurde kniebanden.
Auto
Voetballer Alan Wright, met 1 met 63 de kleinste voetballer ooit in de Premier League, was zo blij met zijn transfer naar Aston Villa dat hij zichzelf een gloednieuwe Ferrari cadeau deed. Al snel bleek dat een Ferrari niet is ontwikkeld voor kleine mensen. Wright verrekte een spier in zijn rechterbeen toen hij het gaspedaal probeerde in te duwen. Ook de Ghanees Charles Akonnor had ruzie met zijn vehikel. De spits van het Duitse Wolfsburg stond de antenne van zijn auto te controleren toen deze plots uitschoof, recht in de neus van Akonnor. De gehele neus van de Ghanees scheurde uit, zodat hij vier weken langs de kant stond.
Televisie
Hij had heerlijk drie uur voor de televisie gezeten met zijn benen op de salontafel, toen Rio Ferdinand eindelijk weer op stond. Zijn lichaam bleek niet bestand tegen de plotselinge beweging. Het leverde de duurste verdediger ter wereld een ontsteking aan een pees in de knieholte op. Dat voetballers niet gemaakt zijn om voor de TV te hangen bewees David Seaman. De oud-keeper van Arsenal verrekte een spier in zijn rug toen hij naar de afstandsbediening reikte. Niet veel later liep Seaman een te vergelijken blessure op toen hij tijdens het vissen een dertien kilo zware karper op probeerde te tillen.
Zonder die parfumfles was Spanje gewoon wereldkampioen gewordenquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:37 schreef methodmich het volgende:
Doucheseks nekt Rojer
Die Eldridge toch. Met stip op 1 in de blessures met aparte oorzaken, voor het optillen van Damian vd Vaart en de parfumfles van Cañizares?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |