abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57028909

Het vorige deel: <invullen aub >

Voor wie is "Slank de lente in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

....

Mijn eerste Topic-heropening!
pi_57028924
pi_57028935
Shit, shit! En nu?!
pi_57028945
in het lifestyle feedback topic vragen of ze het willen veranderen
pi_57028953
Maar wel een goede titel
pi_57028986
Hoepelen lijkt me nu ook wel leuk inderdaad

Ik had gister mijn eerste 4 x b les, was behoorlijk pittig maar erg leuk
de spierpijn valt mee, dus ik denk dat ik vandaag maar gelijk yoga ga doen
pi_57028991
Ja, ik wil ook een hoepel! Wat zijn de beschikbare kleuren eigenlijk? Dan ga ik er eens goed over nadenken
Zijn er ook glitters?
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_57029107
Okee, het ging in het topic zojuist vooral nog over het rijbewijs van Jeipod (gefeliciteerd), het daverend toffe figuur van Isa, de nieuwe jas van MoBlo, en over mijn persoonlijke stokpaardje:
Hoopdance!

Nogmaals even de info:
Wie een hoepel wil kan dat aan me laten weten.. Mijn stoere hoopdanceinstructrice maakt prima hoepels met tape in de kleuren die je hebben wilt, dus als je zin hebt kun je me je lichaamslengte en je favoriete kleuren PMmen.
Kom ik een week of twee later een hoepel afleveren op een NS-station bij jou in de buurt en geef je mij daarvoor twintig euro. Daar verdien ik niks op overigens, want ik moet er ook gewoon twintig euro voor betalen bij mijn instructrice.
Edit: Of er glittertape is weet ik niet. Ik ga er even achteraan en dan hoor je het.

Ik zal mijn best doen om de (engelstalige) Hoopgirl-DVD die ik heb te rippen zodat je een beetje uit de voeten kunt als je net je hoepel hebt. Verder zijn er op internet ook talloze filmpjes en tips te vinden, en als je er niet uitkomt dan kom ik gewoon langs.
Movin' Circle geeft zesdelige workshops in Breda, en dat is voor zover ik weet nu nog de enige plek waar je het kunt leren in een echte dansstudio. De instructrice is officieel opgeleid en gecertificeerd als Hoopdance-trainer door Christabel Zamor, de dame die in Amerika de hele rage heeft opgezet.
Dit is mijn instructrice:

Maar ook zonder echte les kun je een heel eind komen, ook als je een kluns bent zoals ik, die altijd als laatste met gym gekozen werd, en het presteert om van elke fiets en trap te vallen en tegen alle deuren te stoten die ik op mijn weg vind.

Met een beetje geluk hebben we hier straks een topic vol soepele, sierlijke lijven, platte buikjes en zonnige goedgeluimdheid.

[ Bericht 3% gewijzigd door minilotje op 28-02-2008 10:13:32 ]
pi_57029205
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 09:58 schreef shinydiscoball het volgende:
Hoepelen lijkt me nu ook wel leuk inderdaad

Ik had gister mijn eerste 4 x b les, was behoorlijk pittig maar erg leuk
de spierpijn valt mee, dus ik denk dat ik vandaag maar gelijk yoga ga doen
Wat is 4xB eigenlijk?
En yoga.. Ik moet als mijn hoepelcursus afgelopen is nodig eens op zoek naar een yogaleraar. Ik frommel er thuis wel wat mee aan, maar ik heb het idee dat ik best iemand kan gebruiken om te checken of mijn houdingen wel zo goed zijn als ik denk.
  donderdag 28 februari 2008 @ 10:12:36 #10
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57029219
Nu wil ik ook een hoepel . Maar ik denk dat ik alles aan diggelen hoepel hier in huis .
Niet meer actief op Fok!
pi_57029279
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 10:12 schreef Viking84 het volgende:
Nu wil ik ook een hoepel . Maar ik denk dat ik alles aan diggelen hoepel hier in huis .
Ik ook, maar het is een leerproces!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_57029303
Komt er toch echt een hoepel meet
pi_57029313
Zo weer bijgelezen Even nog over kleine vs grote auto's; ik weet niet meer wie het zei, maar diegene die zei dat je beter een Volvo station kon kopen is right!! Die kleine autootjes zijn echt veel onveiliger. (ook niet zo heel leuk bovendien, maar dat is mijn mening) Ik rijd in een Mercedes station en ik voel me hartstikke veilig en fijn daarin. Hij heeft bijna 300.000 km gelopen en rijdt nog als een zonnetje.

Moet er wel eerlijk bijvertellen dat mijn eerste auto een lelijke eend uit '74 was Ik heb m'n rijbewijs in Frankrijk gehaald en toen ik weer op het startpunt was stond mijn toenmalig vriendje me op te wachten met die eend. (moest ik wel direct anders leren schakelen, omdat de versnellingspook van een eend bij het stuur zit)
  donderdag 28 februari 2008 @ 10:24:34 #14
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57029431
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 10:12 schreef minilotje het volgende:

[..]

Wat is 4xB eigenlijk?
En yoga.. Ik moet als mijn hoepelcursus afgelopen is nodig eens op zoek naar een yogaleraar. Ik frommel er thuis wel wat mee aan, maar ik heb het idee dat ik best iemand kan gebruiken om te checken of mijn houdingen wel zo goed zijn als ik denk.
Als ik een yogales wil volgen hoef ik alleen maar de trap af te lopen. De buurvrouw heeft namelijk een 'yogaschool' (of hoe je dat ook noemt).
Alleen vind ik haar a-relaxed overkomen, dus ik ben niet echt geneigd om daar yogalessen te gaan volgen. Lijkt me op zich wel leuk, though .

Ongesteld zijn .
Niet meer actief op Fok!
pi_57029435
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 10:12 schreef minilotje het volgende:

[..]

Wat is 4xB eigenlijk?
Bij 4 x b pak je je buik, bil, been en borstspieren aan, dus je spieren verstevigen en dan op muziek. Ik had wel even het gevoel alsof mijn benen en buik in brand stonden, maargoed dan weet je in ieder geval dat het werkt En yoga oefeningen probeer ik thuis ook wel eens inderdaad, maar ik heb het gevoel dat mijn ademhaling niet helemaal in orde is dus een les lijkt me wel handig
pi_57029457
Lente in huis:

Behold, mijn gemangelde knie (paarser in het echt)!

Ik zit trouwens ónder mijn streefgewicht. 53,8!
Dat zal het zweten van gisterenavond wel zijn. En ik heb nog niks gedronken sinds ik wakker ben. Gauw eens even doen.
pi_57029495
Hmmm, even over de hoepel nadenken.
Blijft ze hoepels maken? Of moet je het binnen een bepaalde tijd weten?

Het zal wel beroerd hoepelen zeker met een strandbal waar je taille hoort te zitten?
  donderdag 28 februari 2008 @ 10:28:32 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57029508
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 10:25 schreef minilotje het volgende:
Lente in huis:
[ afbeelding ]
Behold: een gitaar! Wie speelt erop. Jij of ?
Niet meer actief op Fok!
pi_57029559
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 10:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Behold: een gitaar! Wie speelt erop. Jij of ?
En erachter staat óók nog een keyboard.
De gitaar heb ik tien jaar geleden eens gekocht en ik heb toen drie maanden lang verwoed lessen genomen. Maar ik ben echt volslagen a-muzikaal, dus nu is vooral mijn lief er blij mee. Keyboard is ook van hem.
Ik heb zelf alleen nog een blokfluit liggen (uit groep zes) waarop ik heel verdienstelijk "Boer, er ligt een kip in 't water" kan spelen.
  donderdag 28 februari 2008 @ 10:33:35 #20
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57029602
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 10:31 schreef minilotje het volgende:

[..]

En erachter staat óók nog een keyboard.
De gitaar heb ik tien jaar geleden eens gekocht en ik heb toen drie maanden lang verwoed lessen genomen. Maar ik ben echt volslagen a-muzikaal, dus nu is vooral mijn lief er blij mee. Keyboard is ook van hem.
Ik heb zelf alleen nog een blokfluit liggen (uit groep zes) waarop ik heel verdienstelijk "Boer, er ligt een kip in 't water" kan spelen.
Haha .
Ik heb zelf dwarsfluit gespeeld vroeger (en dus ook blokfluit als voorbereiding op dwarsfluit). Ik kan wel wat meer spelen dan 'Boer er ligt een kip in 't water' (bijv. The Second Waltz van André Rieu ).
Ik zou ook nog eens piano of orgel willen leren spelen . Ik speel nu al een beetje, maar niet met akkoorden dus.
Niet meer actief op Fok!
pi_57029622
* veiligheidsspeldje is er ook weer.
Wat gaat het weer snel!
Gisteren frietjes gegeten, maar verder best gezond afgelopen dagen. Voel me nog steeds niet helemaal goed, maar wel weer wat beter
Het mooi kotsende meisje.
pi_57029757
Ik heb en speel gitaar
Best leuk om te doen.
Verder hier in huis: een stuk of 4 blokfluiten, een rietfluit, een synthesizer, nog wat raar model fluiten en nog een gitaar

Oja, en een kazoe (hoe schrijf je dat) (zo'n elly en rikkert kauwgomballenboom zoemding)

De fluiten is mijn rare hobby. Als ik een buitensporig model zelfgemaakte fluit zie, wil ik er op leren spelen. Dwarsfluit kan ik niet (aanblazen kan ik wel, maar ik snap de kleppen niet ) Maar ik heb ook een houten dwarsfluit met gewoon gaatjes en dat kan ik wel
pi_57029793
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 10:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Haha .
Ik heb zelf dwarsfluit gespeeld vroeger (en dus ook blokfluit als voorbereiding op dwarsfluit). Ik kan wel wat meer spelen dan 'Boer er ligt een kip in 't water' (bijv. The Second Waltz van André Rieu ).
Ik zou ook nog eens piano of orgel willen leren spelen . Ik speel nu al een beetje, maar niet met akkoorden dus.
Cool ik kan ook dwarsfluit En ik zou nog gitaar & piano willen leren!
Kan je eigenlijk wel hoepelen met een navelpiercing? Lijkt mij zo pijnlijk!
pi_57029843
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 10:24 schreef Viking84 het volgende:
Ongesteld zijn .
Ongesteld zijn
Ik ben er erg blij mee, het kwam 1,5 week 'te laat'. Niet zo gek als je 10 jaar de pil hebt geslikt.
Nu doet mijn lijf het zelf!
pi_57029895
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 10:44 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ongesteld zijn
Ik ben er erg blij mee, het kwam 1,5 week 'te laat'. Niet zo gek als je 10 jaar de pil hebt geslikt.
Nu doet mijn lijf het zelf!
Ik zou niet zo blij zijn als jij met 1,5 week te laat hoor
Het mooi kotsende meisje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')