Wat is 4xB eigenlijk?quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:58 schreef shinydiscoball het volgende:
Hoepelen lijkt me nu ook wel leuk inderdaad![]()
Ik had gister mijn eerste 4 x b les, was behoorlijk pittig maar erg leuk![]()
de spierpijn valt mee, dus ik denk dat ik vandaag maar gelijk yoga ga doen
Ik ook, maar het is een leerproces!quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:12 schreef Viking84 het volgende:
Nu wil ik ook een hoepel. Maar ik denk dat ik alles aan diggelen hoepel hier in huis
.
Als ik een yogales wil volgen hoef ik alleen maar de trap af te lopen. De buurvrouw heeft namelijk een 'yogaschool' (of hoe je dat ook noemt).quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:12 schreef minilotje het volgende:
[..]
Wat is 4xB eigenlijk?
En yoga..Ik moet als mijn hoepelcursus afgelopen is nodig eens op zoek naar een yogaleraar. Ik frommel er thuis wel wat mee aan, maar ik heb het idee dat ik best iemand kan gebruiken om te checken of mijn houdingen wel zo goed zijn als ik denk.
Bij 4 x b pak je je buik, bil, been en borstspieren aan, dus je spieren verstevigen en dan op muziek. Ik had wel even het gevoel alsof mijn benen en buik in brand stonden, maargoed dan weet je in ieder geval dat het werktquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:12 schreef minilotje het volgende:
[..]
Wat is 4xB eigenlijk?
En yoga..Ik moet als mijn hoepelcursus afgelopen is nodig eens op zoek naar een yogaleraar. Ik frommel er thuis wel wat mee aan, maar ik heb het idee dat ik best iemand kan gebruiken om te checken of mijn houdingen wel zo goed zijn als ik denk.
En erachter staat óók nog een keyboard.quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Behold: een gitaar! Wie speelt erop. Jij of?
Hahaquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:31 schreef minilotje het volgende:
[..]
En erachter staat óók nog een keyboard.
De gitaar heb ik tien jaar geleden eens gekocht en ik heb toen drie maanden lang verwoed lessen genomen. Maar ik ben echt volslagen a-muzikaal, dus nu is vooral mijn lief er blij mee. Keyboard is ook van hem.
Ik heb zelf alleen nog een blokfluit liggen (uit groep zes) waarop ik heel verdienstelijk "Boer, er ligt een kip in 't water" kan spelen.
Cool ik kan ook dwarsfluitquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha.
Ik heb zelf dwarsfluit gespeeld vroeger (en dus ook blokfluit als voorbereiding op dwarsfluit). Ik kan wel wat meer spelen dan 'Boer er ligt een kip in 't water' (bijv. The Second Waltz van André Rieu).
Ik zou ook nog eens piano of orgel willen leren spelen. Ik speel nu al een beetje, maar niet met akkoorden dus.
Ongesteld zijnquote:
Ik zou niet zo blij zijn als jij met 1,5 week te laat hoorquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:44 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ongesteld zijn![]()
Ik ben er erg blij mee, het kwam 1,5 week 'te laat'. Niet zo gek als je 10 jaar de pil hebt geslikt.
Nu doet mijn lijf het zelf!
Welneeee, kijk maar eens naar dit filmpje:quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:27 schreef freecell het volgende:
Hmmm, even over de hoepel nadenken.
Blijft ze hoepels maken? Of moet je het binnen een bepaalde tijd weten?
Het zal wel beroerd hoepelen zeker met een strandbal waar je taille hoort te zitten?
Nou ja, dat hangt er vast van af wat je precies in je navel hebt zitten, maar ik kan me wel voorstellen dat het niet echt comfortabel is. Je kunt natuurlijk best iets hoger of iets lager hoepelen, maar als je net begint dan heb je er natuurlijk nog niet zoveel controle over..quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Cool ik kan ook dwarsfluitEn ik zou nog gitaar & piano willen leren!
Kan je eigenlijk wel hoepelen met een navelpiercing? Lijkt mij zo pijnlijk!
Nou ja, niet blij omdat het zo laat kwam, maar omdat het uberhaupt kwam!quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:47 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ik zou niet zo blij zijn als jij met 1,5 week te laat hoor
Whahaquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:48 schreef minilotje het volgende:
[..]
Welneeee, kijk maar eens naar dit filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=sDT16OwbLjk
![]()
En deze mevrouw is twee dagen later bevallen van een gezonde baby:
[ afbeelding ]
Kan dus best.
(En ja, volgens mij maakt mijn instructrice gewoon permanent hoepels. )
Ik doe daar voorlopig ook niet aan, ben pas ongesteld geweest, dus wacht wel weer een half jaartje, vind 2 keer per jaar genoegquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:32 schreef freecell het volgende:
Over ongesteld zijn: daar doe ik niet aan voorlopig
ja, en heb gelezen dat ze op de eerste zondag van de maand gratis zijnquote:
Haha, nou, verheug je daar niet teveel op. Gevolg daarvan is dat er een ongelooflijke rij staat bij het Louvre, denk ik. Dat is namelijk het enige dure museum. De rest is allemaal hartstikke goedkoop hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:38 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, en heb gelezen dat ze op de eerste zondag van de maand gratis zijnWe hebben officieel 1 jaar op dinsdag 1 april, maar dan gaan we waarschijnlijk het weekend erna
Dat is idd handig ja. Wij gaan waarschijnlijk van vrijdag tot zondag, dus dat maandag alles dicht zit maakt niet zoveel uit dan en als we van zaterdag-maandag gaan, dan kunnen we 's maandags prima gewoon door de stad heen slenteren, vermaak je je ook welquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Haha, nou, verheug je daar niet teveel op. Gevolg daarvan is dat er een ongelooflijke rij staat bij het Louvre, denk ik. Dat is namelijk het enige dure museum. De rest is allemaal hartstikke goedkoop hoor.
Maandag zijn alle musea trouwens dicht.
Ik vind vooral het Musee d'Orsay en het Musee Rodin echt heel erg geweldig. En lunchen bij de bakker in de Rue Lepic, en koffie drinken in Saint Germain des Pres, en en en...
Mijn oud-huisgenootje heeft er een tijdje gestudeerd, die wist ons dus alle hippe clubs & bars in te loodsen. Leuk!
Ja, die strategie houd ik ook aan, maar ik heb daardoor wel het idee dat die paar keer per jaar dat ik een stopweek inlas de ongesteldheid veel heviger is (en de hormonen dus ookquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:36 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik doe daar voorlopig ook niet aan, ben pas ongesteld geweest, dus wacht wel weer een half jaartje, vind 2 keer per jaar genoeg
Daar heb ik gelukkig geen last vanquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:07 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja, die strategie houd ik ook aan, maar ik heb daardoor wel het idee dat die paar keer per jaar dat ik een stopweek inlas de ongesteldheid veel heviger is (en de hormonen dus ook).
Dat boekje hebben we al van een collega van Peterquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:08 schreef Viking84 het volgende:
Oeh Parijs![]()
![]()
.
Ik weet niet meer naar welke musea ik geweest ben. Sowieso naar een museum over de middeleeuwen. Dat vond ik erg mooi. Verder is er een rioolmuseum, dat schijnt ook de moeite waard te zijn (volgens onze gids). Ook heb je de catacomben. Allemaal schedels en botten onder de grond. Brr.
Als Sylvana nog tips wil, laat het even weten, want ik heb hier een Wat & Hoe in Parijs-boekje en aangezien ik er afgelopen zomer nog geweest ben, kan ik wel even opzoeken wat leuk is en wat niet.
nog gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:32 schreef freecell het volgende:
[..]
WhahaWel gezond zo lekker lang doorgaan
Misschien toch maar wer gaan hoepelen in de zomer. Mijn andere hoepel is geknapt en mijn pogingen om hem te repareren zijn mislukt
Over ongesteld zijn: daar doe ik niet aan voorlopig
Geen pic gemaakt met je mobieltje?quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:32 schreef Bagel het volgende:
[..]
nog gefeliciteerd!!
@ ewelina: Zat je vanochtend rechts vooraan in de college zaal? en heb je n bril? dan heb ik je gezien
Ja, best wel hè. Vind ik ook wel.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:35 schreef ColdFeet het volgende:
Razz, aai over je bol. Ik vind wel dat je t emo-eten erg verantwoord aanpakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |