wel als het gaat om een Hondaquote:Op zondag 17 augustus 2008 20:35 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Er is toch niks boeiends aan een hoop roest?
joepieee. ik heb een Megane lip onder de Mera geplaatstquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:28 schreef raulbouli het volgende:
jongeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
ik heb het druk gehad ihihihih
heb wel een leuke update....een voorlip... er zijn der 2 in Nederland en ik heb der 1 van woei woei woei
Het merk is Backyard Special
Net goed! deze is mooierquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:17 schreef raulbouli het volgende:
Die rommel heb ik kapot gereden tegen een stoeprand
Haha, dat ziet er niet uit man.... ff Gerb bellenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:23 schreef raulbouli het volgende:
@bietelbroeder, alleen voor, maar achter nog steeds niet
Ach jong maak je niet druk. Wat kan jou het schelen wat iemand van Fok! van jou en je auto vindt..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:41 schreef bietelboer het volgende:
Wat een internet helden hier zeg
Je rijdt in een Civic/Golf en je bent al gelijk een petje, zonder dat iemand je ooit ontmoet heeft.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Ach jong maak je niet druk. Wat kan jou het schelen wat iemand van Fok! een impalaneuker van jou en je auto vindt..
en dat zegt een Volvo rijderquote:
Hoe wil je het stylen/tjoenen van je Civic, waar je nu mee bezig bent, dan noemen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:14 schreef raulbouli het volgende:
Pff gelukkig hou ik niet van styling... op een goedpassende (veels te dure) voorlip na dan
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:53 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Hoe wil je het stylen/tjoenen van je Civic, waar je nu mee bezig bent, dan noemen?
Blijft altijd nog een kwestie van smaak....quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:35 schreef Turquaz52 het volgende:
Sjonnie/Lelijk/Petjesvolk/Oversized:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
JDM/Mooi/Kleine aanpassingkjes:
[ afbeelding ]
Duidelijk dus.
precies, de een heeft het, de ander nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:45 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Blijft altijd nog een kwestie van smaak....
Niet duidelijk voor mij, ik vind het beide kamp/sjonnie/petjesvolk-bakken, in het laatste exemplaar is meer geld gestoken maar het blijft gewoon een foute wagen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:35 schreef Turquaz52 het volgende:
Laat ik dit beantwoorden met dit:
Sjonnie/Lelijk/Petjesvolk/Oversized:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
JDM/Mooi/Kleine aanpassingkjes:
[ afbeelding ]
Duidelijk dus.
Ik ben mijn auto niet aan het stylen..... en ook niet aan het tjoenenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:53 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Hoe wil je het stylen/tjoenen van je Civic, waar je nu mee bezig bent, dan noemen?
Ik wil/ga/kan jou zowiezo niet overtuigen..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:58 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Niet duidelijk voor mij, ik vind het beide kamp/sjonnie/petjesvolk-bakken, in het laatste exemplaar is meer geld gestoken maar het blijft gewoon een foute wagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |