http://www.maarssen.nl/content.jsp?objectid=11298quote:Iedereen die jonger dan 65 jaar is en kan werken, moet ook werken. Alleen als er dringende redenen zijn, kan men tijdelijk een vrijstelling krijgen van die arbeidsplicht. In alle andere gevallen is iedere burger verplicht om er alles aan te blijven doen om werk te vinden. Ook in een uitkeringssituatie, is men verplicht om actief mee te werken aan het vinden van werk.
Maak je geen zorgen, TS heeft een goedlopend eigen bedrijf en heeft in haar hele leven nog nooit een beroep op wat voor uitkering dan ook gedaanquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:19 schreef wobbel het volgende:
TS wil gewoon een uitkering zonder te werken
Je bent bij het kopiëren het kopje vergeten: 'Werk en bijstand in Maarssen'.quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:24 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, TS heeft een goedlopend eigen bedrijf en heeft in haar hele leven nog nooit een beroep op wat voor uitkering dan ook gedaan![]()
De betreffende tekst kwam onder mijn aandacht via een e-mailing van de gemeente Maarssen.
Dat lijkt wel zo, maar er staat 'ook in een uitkeringssituatie'. Ik zie bijstand als een uitkeringssituatie, dus ook zonder bijstand schijn je te moeten werken. Althans zo lees ik het. Hoe zou jij het interpreteren dan?quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je bent bij het kopiëren het kopje vergeten: 'Werk en bijstand in Maarssen'.
Ja, het woord 'ook' is daar niet zo gelukkig gekozen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:33 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Dat lijkt wel zo, maar er staat 'ook in een uitkeringssituatie'. Ik zie bijstand als een uitkeringssituatie, dus ook zonder bijstand schijn je te moeten werken. Althans zo lees ik het. Hoe zou jij het interpreteren dan?
quote:Ook in een uitkeringssituatie, is men verplicht om actief mee te werken aan het vinden van werk.
Maar het gaat er volgens mij om dat je niet ook maar alleen, slechts in een uitkeringssituatie die verplichting hebt.quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:42 schreef Wombcat het volgende:
Achter de komma staat nog iets:
[..]
Ja, klopt. Dat hadden ze beter anders kunnen formuleren.quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar het gaat er volgens mij om dat je niet ook maar alleen, slechts in een uitkeringssituatie die verplichting hebt.
Nee joh, die laten ze net zo goed papier prikken!quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:58 schreef Yesse het volgende:
Ze hadden het beter kunnen formuleren maar vrouwen die thuis voor de kinderen zorgen krijgen een kleine bijdrage. Willen ze heel graag afschaffen maar dat is nog niet.. Trouwens. Zouden ze dan ook alle miljardairs die van hun rijkeluisleventje genieten afstraffen? :p
Zat ik aan je vriendinnetje.quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:26 schreef Lienekien het volgende:
't Was alleen een observatie ten aanzien van de formulering, beste Klipper met je 'wat een hoop gezeik om niks'.
Vriendinnetje? Ik had nog nooit van deze user gehoord.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:42 schreef klipper het volgende:
[..]
Zat ik aan je vriendinnetje.![]()
Maar de volgende keer zal ik het inderdaad anders formuleren.
Beter was geweest:
Waar mensen zich al niet druk om maken..........
Persoonlijk zou ik me hier meer zorgen om maken als dit in mijn omgeving zou gebeuren en iedereen zijn kop hield:
http://www.nu.nl/news/144(...)n_en_mishandeld.html
Yeah, en gaan jagen voor je maaltijdquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:55 schreef Vierkantblokje het volgende:
Mag je eigenlijk gewoon in het bos leven ? gewoon lekker in de buitenlucht slapen een zijn met de natuur?
In Nederland mag dat vast niet. Regeltjes hè!quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:55 schreef Vierkantblokje het volgende:
Mag je eigenlijk gewoon in het bos leven ? gewoon lekker in de buitenlucht slapen een zijn met de natuur?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |