NEEquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Dit zijn altijd de wekelijkste tv momentjes voor Brian. Hi-fucking-larisch, toch? Toch? TOCH??
Ja nou! Ff bijkomen hoor. Tjongejonge wat een humor heeft die rioolrat tochquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Dit zijn altijd de wekelijkste tv momentjes voor Brian. Hi-fucking-larisch, toch? Toch? TOCH??
quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:35 schreef petraa het volgende:
Huub probeert Hedda ver van hem af te duwen, zodat de Febo kan stoppen met deze verhaallijn.
Neuh ze hebben het erover horen we bijelkaar dan komen we weer bijelkaar! Ooit, maar zo niet is het ook goed. Hij wilt dat Hedda verder gaat met haar leven en gaat voor haar nu nieuwe vriend.quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:38 schreef Ziet het volgende:
[..]
![]()
volgens mij hebben ze net tegen elkaar uitgesproken dat ze alletwee het idee hebben dat ze ooit weer bij elkaar komen
maar als het niet gebeurt het ook goed is.
En vervolgens brengt hij verslag uit waarin hij zegt dat hij als enige positieve kritiek kreeg?quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:32 schreef miesy het volgende:
erik en claire hebben het over brian, dat hij een loser is, dat hij zich achter amanda schuilt,
en meer van dat soort waarheden.
en brian kruipt als de rat die hij is, vluchtend over de grond weer snel weg.
die kan duidelijk niet goed tegen kritiek.
Goed zo, laat het maar door je strot duwen!quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja nou! Ff bijkomen hoor. Tjongejonge wat een humor heeft die rioolrat toch
quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Neuh ze hebben het erover horen we bijelkaar dan komen we weer bijelkaar! Ooit, maar zo niet is het ook goed. Hij wilt dat Hedda verder gaat met haar leven en gaat voor haar nu nieuwe vriend.
mwah!quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:42 schreef Ziet het volgende:
[..]
ja net zoals hij doorgaat
dat is eigenlijk wat ik ook zei.
hij duwt haar dan toch niet van zich af?
en hij was erg positief over claire, dat hij echt gek op haar is, verliefd, met kriebels en al.quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Neuh ze hebben het erover horen we bijelkaar dan komen we weer bijelkaar! Ooit, maar zo niet is het ook goed. Hij wilt dat Hedda verder gaat met haar leven en gaat voor haar nu nieuwe vriend.
hij hoort alleen wat hij wilt horen. en is er niets positief te melden, dan verzint hij wel wat.quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
En vervolgens brengt hij verslag uit waarin hij zegt dat hij als enige positieve kritiek kreeg?
Oke, ik trap er met open ogen in.quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Goed zo, laat het maar door je strot duwen!![]()
Brian is grappig en speciaal.
Die gekke Brian toch! Zie hem toch eens gek doen!! Zijn act met paarden is helemaal om van in je broek te piesen. Dan stopt die zijn...whoehaha..vinger...omg...in de...hahahaha...neus van het paard.
Maar dat is niet alles. Hij gaat dan friemelen en zegt koechi koechi.
Oh, wacht even.
IK lig wel dubbel van jou post!!! Cola over me toetsenbord!!!quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oke, ik trap er met open ogen in.
Het is toch ook zo'n lieve, meelevende jongen. Vol met liefde voor zijn medemens. Staat altijd klaar voor een ander zonder aan zichzelf te denken.
Is zo lief voor zijn schattige vriendinnetje.
En de humor!!
De Humor!!!
Geweldig!!
Tranen uit mijn kontgat!!
Zo hard moet ik om dat schattige knulletje lachen.
Vooral met die vingers ja!!
Gisteren weer een vinger in Jaap zijn navel!!
Oh oh!! Ik lig dubbel hier
.
.
.
.
.
Oh, wacht even
als de camera er niet op stond had hij diezelfde vinger er vast in de andere uiteinde van het paard gestopt,quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Goed zo, laat het maar door je strot duwen!![]()
Brian is grappig en speciaal.
Die gekke Brian toch! Zie hem toch eens gek doen!! Zijn act met paarden is helemaal om van in je broek te piesen. Dan stopt die zijn...whoehaha..vinger...omg...in de...hahahaha...neus van het paard.
Maar dat is niet alles. Hij gaat dan friemelen en zegt koechi koechi.
Oh, wacht even.
Ik zou hem niet kunnen missen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:52 schreef Copycat het volgende:
We kunnen lullen wat we willen, maar we hebben op een twisted manier wél veel lol om Brian.
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |