Oh, jij bent nog wel modquote:Op donderdag 28 februari 2008 06:43 schreef Sjowhan het volgende:
Mogge.
Je hebt heel wat bij te lezen danquote:Op donderdag 28 februari 2008 06:59 schreef Sjowhan het volgende:
Doh.
Ik heb het totaal niet meegekregen![]()
Jooquote:Op donderdag 28 februari 2008 06:59 schreef Sjowhan het volgende:
Ben nog ff tv loeren en dan de weg op, dus tot straks
Fak, inderdaad...quote:Op donderdag 28 februari 2008 06:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
Goedemorgen
Lekker roerig weer vlak voor je vertrek OA
Merci bien!quote:Op donderdag 28 februari 2008 07:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
Oh, en OA: veel plezier in Parijs![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2008 06:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oh, jij bent nog wel mod [afbeelding]
Toen sliep ik dus alquote:Op donderdag 28 februari 2008 06:59 schreef Sjowhan het volgende:
Doh [afbeelding].
Ik heb het totaal niet meegekregen [afbeelding] [afbeelding]
fijn dat te horenquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:08 schreef cablegunmaster het volgende:
Cablegunmaster is ingelogd
ja heb een tijdje vermaakt met een internet spelquote:
aha.. ik heb me vermaakt met lunchen.. morgen ga ik treinen en maandag ga ik in 1 dag door drie landen reizen denk ikquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja heb een tijdje vermaakt met een internet spel
Maplestory Europe:
+ Skype (vriendin)
+ vriendin op Maple europe ^^
als we even niet konden [afbeelding]
en mn vriendin nam mn tijd inbeslag + school [afbeelding]
welke drie landen?quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aha.. ik heb me vermaakt met lunchen.. morgen ga ik treinen en maandag ga ik in 1 dag door drie landen reizen denk ik
Vanuit Maleisie (daar ben ik nu) via Singapore (stempeltjes halenquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
welke drie landen?
Oh en kia ora allemaal [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |