Oke, dan ga ik eens kijken of ik iets kan maken, met php opzich moet het lukken.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:15 schreef Ulreazj het volgende:
Ja, moet iets zijn richting PHP. Zolang het voornamelijk maar in een leuk functioneel tabelletje zit.
jepzquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:16 schreef psv01 het volgende:
Dat ziet er goed uit.
Ben ook benieuwdquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:22 schreef gateway het volgende:
[..]
jepz
Lightluke zou je eens wat kunnen laten zien met de real stats zeg maar? dus met de bestaande subteams binnen fok?
Met de juiste info moet dat lukkenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:22 schreef gateway het volgende:
[..]
jepz
Lightluke zou je eens wat kunnen laten zien met de real stats zeg maar? dus met de bestaande subteams binnen fok?
hmmz, dat weet ik zo niet..... geen idee hoe anderen dat eruit filterden......quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:38 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Met de juiste info moet dat lukken![]()
Dus teamnamen, leden uit dat team.
maar omdat er al subteams zijn, kan dit dan nogwel?quote:Op zondag 16 maart 2008 21:13 schreef R-Mon het volgende:
Het kan met een reguliere expressie op [teamnaam]naam... Maar makkelijker is gewoon zelf een kleine applicatie maken waarin teams worden gemaakt en waar je kan joinen, moet je wel whatpulse usernames verifieren. Dit heeft wel als voordeel dat teams op een centrale plek worden bijgehouden.
Nu moet ik het nog handmatig doen (daarom staat er bij de meesten nog 0 ), maar ik ben nu al bezig met het maken van een cronjob scriptje zodat het elke nacht wordt gedaan.quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:09 schreef gateway het volgende:
Mooi werk Lightluke!!! Gaaf!!
Hoe worden nu dan de stats geupdate? moet je dat handmatig doen? En zoja; hoevaak doe je dat?
gaafquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:24 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Nu moet ik het nog handmatig doen (daarom staat er bij de meesten nog 0 ), maar ik ben nu al bezig met het maken van een cronjob scriptje zodat het elke nacht wordt gedaan.
Dat zou ik het liefst willen doen als alle functies er in zitten en werkenquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:29 schreef gateway het volgende:
Je zou evt Slarioux kunnen vragen over hoe en wat de subteamstats met Slaribot automatisch gepost kunnen worden
aha k danquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:50 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Dat zou ik het liefst willen doen als alle functies er in zitten en werken
Ik ga is even het irc kanaal opzoekenquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:54 schreef gateway het volgende:
wrom zit je trouwens niet gezellig bij ons op de irc?
verwacht er niet te veel van, tis wel vaak erg stil (of is dat alleen als ik er ben???) maar ook weleens gezellig drukquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:58 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Ik ga is even het irc kanaal opzoeken
http://thuis.w8effe.nl/pulse/quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:12 schreef Ulreazj het volgende:
Ik zal morgen daar ook weer eens joinen.
Ook al een beta pagina ofniet ?
Daar ben ik al stiekem mee bezigquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:15 schreef Bakakame het volgende:
Komt er ook een mogelijkheid waarbij we kunnen zien wie in het team zit en daar eventueel een onderverdeling in?
Al kunnen we daar het beste pas over na gaan denken nadat je dit alles af hebt
110quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:55 schreef vdvorst het volgende:
Fijn.. iemand die een stuk of 80 subteams toevoegd...
Ik had niet tot benede gesrolledquote:Op donderdag 20 maart 2008 13:46 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Daar ben ik al stiekem mee bezig![]()
[..]
110ik moet daar toch maar even wat anders op verzinnen.
>>Jezelf toevoegen is nu dus even niet meer mogelijk<<
Second that!!quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:40 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ik had niet tot benede gesrolledik zag wel dat er (op 5 of 6 na ofzo) veel teams waren als:
asdf
jgkgk
etc..
Beetje zielig, en groot gelijk dat het dicht gegooit is en alleen nog maar via pm kan
Geweldig wat je er voor doet
Om terug te komen op deze post,quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:24 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Nu moet ik het nog handmatig doen (daarom staat er bij de meesten nog 0 ), maar ik ben nu al bezig met het maken van een cronjob scriptje zodat het elke nacht wordt gedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |