Deze is niet onnozel geregistreerd en dat er nu geen zinvolle info opstaat komt door door Ome Willemquote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:38 schreef Tuvai.net het volgende:
En terecht.
Het moet maar eens afgelopen zijn met dat onnozel domeintjes registreren waar toch geen zinvolle informatie op komt te staan, voor een paar Adsense (dollar)centjes..
Ja zo is het toch gegaan bij mijquote:
Ben ik blij dat ik geen advocaat ben zeg....kan ik gewoon de Razor21 aanhouden.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:29 schreef Siegfried het volgende:
Jawel, hij is echt slecht
Niet qua inhoud, wel qua vorm, stijl en toon.
Jawel, het is wel zo erg. En nee, ik doe het zelf niet beter, niet gratis in elk geval.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:06 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja zo is het toch gegaan bij mij![]()
En dat iedereen zo op die brief afgeeft doe het dan lekker zelf beter![]()
Zo erg is het nu ook weer niet
Een dagvaarding.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:10 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik geen advocaat ben zeg....kan ik gewoon de Razor21 aanhouden.
Ik verwacht uiterlijk vrijdag een reactie...met een tegenbod of een dwangbevel (hoe noem je het) dat ik mag voorkomen
Die moet ik onthouden!quote:Op maandag 3 maart 2008 18:28 schreef Razor21 het volgende:
Hierbij mede gelet op het verschil in financiële positie tussen Dhr. Rutten en Dhr. XXXXXX hetgeen het overnamebedrag alleszins rechtvaardigt.
Daar blijf je maar op hameren, maar daar gaat het niet om. Waar het wel om gaat is dat met de titel 'De film van Ome Wilders' wordt aangehaakt bij het (kennelijk gedeponeerde) merk 'De film van Ome Willem' van welk merk Edwin Rutte de rechthebbende is. Er is sprake van een inbreuk op het merkenrecht indien de merknaam duidelijk als basis heeft gediend voor de naam van iets anders waarmee de primair rechthebbende niet geassocieerd wenst te worden.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:34 schreef harrypiel het volgende:
Maar toch blijf ik bij het standpunt dat de namen Willem en Wilders onderscheidend genoeg zijn; de enige link die ik kan leggen is aan de hand van articulatie.
Maak je spaarrekeningen leeg en verkoop je bezittingen en eventueel huis zou ik zeggenquote:Op woensdag 5 maart 2008 00:34 schreef longinus het volgende:
een kale kip kan je niet plukken, zorg dat je kaal bent Razor
Tante Willem?quote:Op maandag 3 maart 2008 18:28 schreef Razor21 het volgende:
Dhr. XXXXXX gaat er echter vanuit dat Dhr. Rutten het niet zover zal laten komen, en dat zij van oordeel is dat "vrijwillige afstaan van het object " alleszins onaanvaardbaar is.
Dat gedicht is niet van hem. Razot21 heeft het talent om talentloos zijn om te zetten in pronken met andermans gevonden veren.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:19 schreef Pool het volgende:
Je gedicht is een stuk beter dan de brief trouwens.![]()
Ik zie TS nergens pronken hoor. Of is het ook al verboden een gedicht van een ander te plaatsenquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat gedicht is niet van hem. Razot21 heeft het talent om talentloos zijn om te zetten in pronken met andermans gevonden veren.
Ja.quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:58 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Of is het ook al verboden een gedicht van een ander te plaatsen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |