abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 maart 2008 @ 22:42:48 #184
130955 Floripas
Blast from the past
pi_57115286
quote:
Op zondag 2 maart 2008 22:34 schreef harrypiel het volgende:

[..]

OK, sorry, my bad, was wat voorbarig met die uitspraak, dus gaarne het verzoek die quoot weg te halen. Maar toch blijf ik bij het standpunt dat de namen Willem en Wilders onderscheidend genoeg zijn; de enige link die ik kan leggen is aan de hand van articulatie. Gaat IMHO lastig worden om op basis daarvan de eis tot gedwongen afstaan van het domein af te dingen. Het petje van Ome Willem kan, zoals ik al eerder uitlegdeals parodie worden opgevat, en de Wilders-film zelf is free as in free speech.
Het zij je vergeven, het zal aan mijn reputatie liggen.
Anyway, dat kan als de website bedoeld is als parodie, en dat is-ie niet. Dát is de crux: daardoor is het geen kunstuiting meer en valt die bescherming weg. Daar kijkt een rechter goed naar. Een voorbeeld: in juli 2007 werd een man veroordeeld die zei dat Beatrix een hoer was en dat hij seks met haar zou hebben. Hij kreeg een boete van 400 euro. Dat terwijl Hans Teeuwen ongeveer hetzelfde mocht zingen. Daarom werd de man die de LPF-politici bedreigden wel gearresteerd, en Theo Maassen met zijn Doodsbedreiging niet.
  zondag 2 maart 2008 @ 22:45:11 #185
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57115347
Mooi helder samengevat.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  zondag 2 maart 2008 @ 22:49:34 #186
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_57115473
quote:
Op zondag 2 maart 2008 18:34 schreef APK het volgende:
Wat is de strafmaat eigenlijk als die ouwe pedo een eventuele rechtzaak wint?
Geen, want het is geen strafzaak
pi_57116684
quote:
Op zondag 2 maart 2008 22:49 schreef CraZaay het volgende:

[..]

En Wilders maakt een film en hij is ook vast wel oom inmiddels.
  maandag 3 maart 2008 @ 01:14:35 #188
6941 APK
Factual, I think.
pi_57118368
quote:
Op zondag 2 maart 2008 22:49 schreef CraZaay het volgende:

Nog niet.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 3 maart 2008 @ 08:40:26 #189
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_57120060
quote:
Op maandag 3 maart 2008 01:14 schreef APK het volgende:

Nog niet.
Zal het ook niet snel worden lijkt me zolang 'ie Ome Willem niet de hersens inslaat ofzo
  maandag 3 maart 2008 @ 18:28:49 #190
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_57131727
Vandaag mijn verweer op de bus gedaan aangetekend en per mail naar zijn advocaat.
Heb even wat nagevraagd via mijn brief ben ik nu in onderhandeling gegaan met Ome Willem.

Zolang ik in onderhandeling ben mogen zij niet zomaar naar de rechter stappen.

Ik wacht de tegen reactie af, mocht het toch niets worden dan kijk ik wel of het allemaal de moeite is om het voor te laten komen.

Hier mijn brief (met dank aan Vogeltjesdans)

xxxxxxxxxxxxxxx

03-03-2008, Amsterdam

Onderwerp: domeinnaam www.defilmvanomewilders.nl

Weledelegestrenge mr. xxxxxx,

Langs de weg van het internet werd ik benaderd door uw advocatenbureau, gevestigd te Amsterdam, terzake de volgende kwestie.

Dhr. XXXXXX heeft in februari 2008 via zijn provider Lycos een domeinnaam geregistreerd, t.w. defilmvanomewilders.nl, verder te noemen het object. Door deze registratie is Dhr. XXXXXX houder geworden van het object.

Op 27 februari ontving Dhr. XXXXXX van u een digitaal schrijven, betreffende een stuk dat door u naar de registratie houder was gezonden. Betreffend schrijven betrof een verzoek tot het "vrijwillig" afstaan van bedoeld object door Dhr. XXXXXX, dit ter overname door uw cliënt Dhr. Rutten.

Nu u noch Dhr. Rutten op geen enkele wijze heeft aangegeven een zwaarwegend belang te hebben bij de overname van bedoeld object, noch enige noodzaak tot overname van het object heeft geduid, kan Dhr. XXXXXX zich niet verenigen met het zondermeer vrijwillig afstaan van het object.

Dhr. XXXXXX heeft betreffend object immers ter houder genomen met het doel om er een aantal videoclips op te hosten. Naar oordeel van een gerenommeerd doch hier niet nader te duiden reclamebureau zal dit voor cliënt op termijn een belangrijk financieel voordeel opleveren, voortkomende uit directe reclameopbrengsten.

Namens deze weg wil Dhr. XXXXXX ook benadrukken dat Willem en Wilders totaal niet op elkaar lijken.
Met andere woorden het lijkt Dhr. XXXXXX erg sterk dat er bezoekers voor Ome Willem per ongeluk op zijn website zullen terecht komen.

Dhr. XXXXXX is echter vanuit coulance bereid zijn eigendom aan Dhr. Rutten te verkopen. De voornoemde factoren en het doel waarvoor Dhr. XXXXXX het object tot houder heeft genomen meewegende, is Dhr. XXXXXX van mening dat voor de overname geen bedrag alleen gepast is, dat maar ook tevens slechts - deels en voorlopig - de te derven opbrengsten dekt.

U zult begrijpen dat de brief van Dhr. Rutten , in geen geval de kosten van reeds gemaakte onkosten voor juridisch advies, administratie, registratie en toekomstige inkomstenderving dekt.

In voornoemd schrijven d.d. 27 februari biedt uw cliënt echter geen bedrag aan hetgeen naar mening van Dhr. XXXXXX voldoende ruimte open laat voor onderhandeling aan de zijde van Dhr. Rutten.
Ik merk op dat deze overwegingen en het "aanbod" van uw cliënt voor zover nodig in voorkomend geval meegenomen zullen worden in een procedure bij het gerecht. Dhr. XXXXXX benadrukt vooralsnog dat deze weg niet zijn voorkeur geniet.

Dhr. XXXXXX gaat er echter vanuit dat Dhr. Rutten het niet zover zal laten komen, en dat zij van oordeel is dat "vrijwillige afstaan van het object " alleszins onaanvaardbaar is.

Hierbij mede gelet op het verschil in financiële positie tussen Dhr. Rutten en Dhr. XXXXXX hetgeen het overnamebedrag alleszins rechtvaardigt.

In afwachting van uw reactie heb ik uit coulance alle content van de site afgehaald dat maar ook met Dhr. Wilders te maken heeft.

Inmiddels wacht ik uw berichten af.

Met vriendelijke groet,

Sander XXXXXX
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_57134088
Mooie brief.
Eind goed al goed
  maandag 3 maart 2008 @ 20:27:29 #192
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_57134720
Bangmakerij...denk niet dat ze zo;n brief terug hadden verwacht
Amaranta is een dropmuts!
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".>>>ik denk dus met mn lul!

Webicon maximum 100kB, geen 1.4MB. Removed by Jump
  maandag 3 maart 2008 @ 21:33:35 #193
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_57136481
Wat een onzinbrief. Semi-duur taalgebruik maakt op juristen geen indruk hoor, het staat slechts een beetje sneu. Ik bedoel, onderstaande zinnen zijn toch volstrekt onleesbaar?
quote:
(..) geen bedrag alleen gepast is, dat maar ook tevens slechts - deels en voorlopig - de te derven opbrengsten dekt.

U zult begrijpen dat de brief van Dhr. Rutten , in geen geval de kosten van reeds gemaakte onkosten voor juridisch advies, administratie, registratie en toekomstige inkomstenderving dekt.
Maar goed, misschien dat de advocaat tussen de onzin door kan lezen en akkoord wil gaan met de kern: het overnemen van de domeinnaam voor een paar euro. Dat hoop ik in elk geval voor je, want de brief is een juridisch zwak verweer tegen de vermeende schending van het merkenrecht.
  maandag 3 maart 2008 @ 21:36:28 #194
130955 Floripas
Blast from the past
  maandag 3 maart 2008 @ 21:41:55 #195
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57136764
quote:
Ik vind 't wel amusant dat vogeltjesdans me een maand of wat geleden ontzettend heeft staan uitkafferen over ICT-dingen, in het kader van 'schoenmaker blijf bij je leest' en 'ICT moet je overlaten aan mensen die er echtverstand van hebben', en dat-ie nu meehelpt met het schrijven van zo'n brief vol koeterwaals.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  maandag 3 maart 2008 @ 21:43:26 #196
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_57136810
quote:
Op maandag 3 maart 2008 18:28 schreef Razor21 het volgende:
Vandaag mijn verweer op de bus gedaan aangetekend en per mail naar zijn advocaat.
Heb even wat nagevraagd via mijn brief ben ik nu in onderhandeling gegaan met Ome Willem.

Zolang ik in onderhandeling ben mogen zij niet zomaar naar de rechter stappen.

Ik wacht de tegen reactie af, mocht het toch niets worden dan kijk ik wel of het allemaal de moeite is om het voor te laten komen.

xxxxxxxxxxxxxxx

03-03-2008, Amsterdam

Onderwerp: domeinnaam www.defilmvanomewilders.nl

Weledelegestrenge mr. xxxxxx,

Langs de weg van het internet werd ik benaderd door uw advocatenbureau, gevestigd te Amsterdam, terzake de volgende kwestie.

Dhr. XXXXXX heeft in februari 2008 via zijn provider Lycos een domeinnaam geregistreerd, t.w. defilmvanomewilders.nl, verder te noemen het object. Door deze registratie is Dhr. XXXXXX houder geworden van het object.

Op 27 februari ontving Dhr. XXXXXX van u een digitaal schrijven, betreffende een stuk dat door u naar de registratie houder was gezonden. Betreffend schrijven betrof een verzoek tot het "vrijwillig" afstaan van bedoeld object door Dhr. XXXXXX, dit ter overname door uw cliënt Dhr. Rutten.

Nu u noch Dhr. Rutten op geen enkele wijze heeft aangegeven een zwaarwegend belang te hebben bij de overname van bedoeld object, noch enige noodzaak tot overname van het object heeft geduid, kan Dhr. XXXXXX zich niet verenigen met het zondermeer vrijwillig afstaan van het object.

Dhr. XXXXXX heeft betreffend object immers ter houder genomen met het doel om er een aantal videoclips op te hosten. Naar oordeel van een gerenommeerd doch hier niet nader te duiden reclamebureau zal dit voor cliënt op termijn een belangrijk financieel voordeel opleveren, voortkomende uit directe reclameopbrengsten.

Namens deze weg wil Dhr. XXXXXX ook benadrukken dat Willem en Wilders totaal niet op elkaar lijken.
Met andere woorden het lijkt Dhr. XXXXXX erg sterk dat er bezoekers voor Ome Willem per ongeluk op zijn website zullen terecht komen.

Dhr. XXXXXX is echter vanuit coulance bereid zijn eigendom aan Dhr. Rutten te verkopen. De voornoemde factoren en het doel waarvoor Dhr. XXXXXX het object tot houder heeft genomen meewegende, is Dhr. XXXXXX van mening dat voor de overname geen bedrag alleen gepast is, dat maar ook tevens slechts - deels en voorlopig - de te derven opbrengsten dekt.

In voornoemd schrijven d.d. 27 februari biedt uw cliënt echter geen bedrag aan hetgeen naar mening van Dhr. XXXXXX voldoende ruimte open laat voor onderhandeling aan de zijde van Dhr. Rutten.
Ik merk op dat deze overwegingen en het "aanbod" van uw cliënt voor zover nodig in voorkomend geval meegenomen zullen worden in een procedure bij het gerecht. Dhr. XXXXXX benadrukt vooralsnog dat deze weg niet zijn voorkeur geniet.

Dhr. XXXXXX gaat er echter vanuit dat Dhr. Rutten het niet zover zal laten komen, en dat zij van oordeel is dat "vrijwillige afstaan van het object " alleszins onaanvaardbaar is.

Hierbij mede gelet op het verschil in financiële positie tussen Dhr. Rutten en Dhr. XXXXXX hetgeen het overnamebedrag alleszins rechtvaardigt.

In afwachting van uw reactie heb ik uit coulance alle content van de site afgehaald dat maar ook met Dhr. Wilders te maken heeft.

Inmiddels wacht ik uw berichten af.

Met vriendelijke groet,

Sander XXXXXX
Bewaarquote.

Wat een brakke zinnen, taalfouten en nonsens. Hou het gewoon in je eigen woorden als je het taaltje niet machtig bent want dit slaat nergens op.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  maandag 3 maart 2008 @ 21:48:45 #197
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_57136941
Wat een gepruts Heerlijk om te lezen
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 3 maart 2008 @ 21:56:55 #198
6941 APK
Factual, I think.
pi_57137185
"Langs de weg van het internet"
  maandag 3 maart 2008 @ 21:58:32 #199
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_57137240
Namens deze weg.

Welke weg, de A4, de weg van het internet? Het fietspad om je schoolplein?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  maandag 3 maart 2008 @ 21:58:40 #200
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57137244
de Al-Gore-supersnelweg moet dat natuurlijk zijn!

[ Bericht 3% gewijzigd door gronk op 03-03-2008 22:04:29 ]
  maandag 3 maart 2008 @ 21:59:45 #201
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57137265
Schopje TTK, trouwens? Kunnen ze daar ook eens lachen
  maandag 3 maart 2008 @ 22:00:09 #202
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_57137281
Hi-la-risch
  maandag 3 maart 2008 @ 22:15:18 #203
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_57137684
Deze gaat zeker op het prikbord bij de raadsman, of het wordt zo'n advocaten-forwardje

Gezien het feit dat het frontpage-bericht naar dit topic, hebben ze gelijk een leuk kijkje in de keuken trouwens.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 3 maart 2008 @ 22:21:11 #204
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57137852
Volgens mij krijg je, een paar dagen nadat de advocaat van ome Willem uitgelachen is, een briefje met als strekking 'do you feel lucky, punk?'

(Alleen dan in het juridisch. )
pi_57143539
En terecht.

Het moet maar eens afgelopen zijn met dat onnozel domeintjes registreren waar toch geen zinvolle informatie op komt te staan, voor een paar Adsense (dollar)centjes..
  dinsdag 4 maart 2008 @ 11:43:07 #206
90400 longinus
Hollander
pi_57146387
Als ome Willem echt een kindervriend is dan geeft hij TS een paar knaken en een echt ome-Willem petje, tenzij Willem geen humor heeft natuurlijk
Als TS nou deze brief op die site zet, staat ie weer sterker, Willem-Wilders parodie
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_57149444
tvp
Lambo of Rekt
pi_57149577
tvp
  dinsdag 4 maart 2008 @ 18:02:51 #209
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_57153791
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 08:38 schreef Tuvai.net het volgende:
En terecht.

Het moet maar eens afgelopen zijn met dat onnozel domeintjes registreren waar toch geen zinvolle informatie op komt te staan, voor een paar Adsense (dollar)centjes..
Deze is niet onnozel geregistreerd en dat er nu geen zinvolle info opstaat komt door door Ome Willem
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  dinsdag 4 maart 2008 @ 18:06:31 #210
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_57153828
quote:
Op maandag 3 maart 2008 21:56 schreef APK het volgende:
"Langs de weg van het internet"
Ja zo is het toch gegaan bij mij
En dat iedereen zo op die brief afgeeft doe het dan lekker zelf beter
Zo erg is het nu ook weer niet
pi_57154255
Jawel, hij is echt slecht

Niet qua inhoud, wel qua vorm, stijl en toon.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 19:10:44 #212
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_57155235
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 18:29 schreef Siegfried het volgende:
Jawel, hij is echt slecht

Niet qua inhoud, wel qua vorm, stijl en toon.
Ben ik blij dat ik geen advocaat ben zeg....kan ik gewoon de Razor21 aanhouden.
Ik verwacht uiterlijk vrijdag een reactie...met een tegenbod of een dwangbevel (hoe noem je het) dat ik mag voorkomen
  dinsdag 4 maart 2008 @ 19:20:18 #213
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_57155525
Omgeven door zwartscenarioschilders
Wacht ik angstig op de film van Ome Wilders.

Hoe beledigd zullen ze wezen?
Hoeveel bommen moet ik vrezen?

Submission, de Denen, brrr.
Hopelijk maakt hij iets milders…

(Niet in Gods hand zijn wij
maar in die van Wilders!)

Of stapelen boze Moslims juist
straks deze vuist op deze vuist?

O, Grote Ome Willem, toon Uw Macht.
Gooi Valse Ome Wilders in de gracht.

En schenk mij weer uw Kinderfilm.
‘k weet 't is verleden tijd maar toch:
Ik wil ‘m .

dinsdag 4 maart 2008 @ 20:19:46 #214
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_57157017
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 18:06 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Ja zo is het toch gegaan bij mij
En dat iedereen zo op die brief afgeeft doe het dan lekker zelf beter
Zo erg is het nu ook weer niet
Jawel, het is wel zo erg. En nee, ik doe het zelf niet beter, niet gratis in elk geval.
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 19:10 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Ben ik blij dat ik geen advocaat ben zeg....kan ik gewoon de Razor21 aanhouden.
Ik verwacht uiterlijk vrijdag een reactie...met een tegenbod of een dwangbevel (hoe noem je het) dat ik mag voorkomen
Een dagvaarding.

Je gedicht is een stuk beter dan de brief trouwens.
pi_57164134
quote:
Die moet ik onthouden!
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_57164224
quote:
Op zondag 2 maart 2008 22:34 schreef harrypiel het volgende:
Maar toch blijf ik bij het standpunt dat de namen Willem en Wilders onderscheidend genoeg zijn; de enige link die ik kan leggen is aan de hand van articulatie.
Daar blijf je maar op hameren, maar daar gaat het niet om. Waar het wel om gaat is dat met de titel 'De film van Ome Wilders' wordt aangehaakt bij het (kennelijk gedeponeerde) merk 'De film van Ome Willem' van welk merk Edwin Rutte de rechthebbende is. Er is sprake van een inbreuk op het merkenrecht indien de merknaam duidelijk als basis heeft gediend voor de naam van iets anders waarmee de primair rechthebbende niet geassocieerd wenst te worden.

In dit geval wenst Edwin Rutte niet dat zijn merk wordt geassocieerd met Geert Wilders, terwijl dat met de titel 'De film van Ome Wilders' onherroepelijk wel gebeurt. De overgrote meerderheid van de mensen die de titel 'De film van Ome Wilders' zien, leggen immers het verband met' 'De film van Ome Willem' en daarmee met het karakter 'Ome Willem' zoals deze gestalte wordt gegeven door Edwin Rutte. Daarmee is de ongewenste associatie een feit, dus ook de inbreuk op het merkenrecht.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_57164339
Toch heb ik wel enige bewondering voor Razor21, niet zwichten voor een dreigbrief.
en , een kale kip kan je niet plukken, zorg dat je kaal bent Razor
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_57169230
Men, als ik zo'n brief zou krijgen als advocaat zou ik je een lollie aanbieden als schadevergoeding

Of schrijf een brief in je eigen woorden of laat iemand die er verstand van heeft een brief opstellen, maar z;o'n ding met semi-duur taalgebruik ziet er niet uit.
A mind with a heart of it's own
  woensdag 5 maart 2008 @ 11:12:58 #219
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_57169377
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 00:34 schreef longinus het volgende:

een kale kip kan je niet plukken, zorg dat je kaal bent Razor
Maak je spaarrekeningen leeg en verkoop je bezittingen en eventueel huis zou ik zeggen
  woensdag 5 maart 2008 @ 13:07:29 #220
107521 Furia
snoopy weer
pi_57172064

Schooier

donderdag 6 maart 2008 @ 11:38:38 #221
62525 Bibikuif22
<3 <3 <3 <3 <3
pi_57193670
quote:
Tante Willem?
Trotse mama van Alyssa (10-08-2003) en Ryan (23-02-2007)
  donderdag 6 maart 2008 @ 11:41:07 #222
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_57193741
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 11:38 schreef Bibikuif22 het volgende:

[..]

Tante Willem?
Tante willy!
  donderdag 6 maart 2008 @ 11:47:11 #223
130955 Floripas
Blast from the past
pi_57193861
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 20:19 schreef Pool het volgende:
Je gedicht is een stuk beter dan de brief trouwens.
Dat gedicht is niet van hem. Razot21 heeft het talent om talentloos zijn om te zetten in pronken met andermans gevonden veren.
pi_57197688
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 11:47 schreef Floripas het volgende:

[..]

Dat gedicht is niet van hem. Razot21 heeft het talent om talentloos zijn om te zetten in pronken met andermans gevonden veren.
Ik zie TS nergens pronken hoor. Of is het ook al verboden een gedicht van een ander te plaatsen
  donderdag 6 maart 2008 @ 15:07:31 #225
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_57197823
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 14:58 schreef Dropvetertje20 het volgende:

Of is het ook al verboden een gedicht van een ander te plaatsen
Ja.
pi_57202182
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 15:07 schreef CraZaay het volgende:

[..]

Ja.
  donderdag 6 maart 2008 @ 18:49:31 #227
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_57202629
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 11:47 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik ben niet aan het pronken...misschien slordig van mij om er idd geen bron bij te vermelden , maar dat is wat anders..

Trouwens nog steeds niets gehoord...

[ Bericht 12% gewijzigd door Razor21 op 06-03-2008 19:01:14 ]
  donderdag 6 maart 2008 @ 22:28:38 #228
130955 Floripas
Blast from the past
pi_57208786
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 14:58 schreef Dropvetertje20 het volgende:

[..]

Ik zie TS nergens pronken hoor. Of is het ook al verboden een gedicht van een ander te plaatsen
Wat hij zelf al zegt, gewoon even de auteur erbij.
  † In Memoriam † donderdag 6 maart 2008 @ 22:57:53 #229
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_57209691
quote:
Op maandag 3 maart 2008 21:43 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Bewaarquote.

Wat een brakke zinnen, taalfouten en nonsens. Hou het gewoon in je eigen woorden als je het taaltje niet machtig bent want dit slaat nergens op.
quote:
Langs de weg van het internet werd ik benaderd door uw advocatenbureau, gevestigd te Amsterdam, terzake de volgende kwestie
Inlijsten !
(Is dit het gevolg van het (v) mbo woordenboek? )
pi_57210078
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 22:57 schreef Loedertje het volgende:

[..]

[..]

Inlijsten !
(Is dit het gevolg van het (v) mbo woordenboek? )
Nee, dit is de reden dat er zo'n woordenboek is gekomen.
pi_57214124
Ach boeie het taalgebruik in die brief . Als de inhoud maar overkomt.
pi_57215225
Hoppelijk krijg je een aanslag aan je broek grafjong
MOKUM XXX RATED
  vrijdag 7 maart 2008 @ 09:22:04 #233
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_57215547
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 22:28 schreef Floripas het volgende:

[..]

Wat hij zelf al zegt, gewoon even de auteur erbij.
Wat ben je toch een zeikerd
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 09:47:08 #234
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_57215937
Nou ben benieuwd wellicht dat ik vanmiddag of morgen iets hoor met de post....

[ Bericht 60% gewijzigd door Razor21 op 07-03-2008 11:43:12 ]
  vrijdag 7 maart 2008 @ 09:51:58 #235
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57216008
Ik vind u iig wat?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 7 maart 2008 @ 09:56:29 #236
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_57216073
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 09:51 schreef Copycat het volgende:
Ik vind u iig wat?

[ Bericht 16% gewijzigd door Razor21 op 07-03-2008 11:43:40 ]
  vrijdag 7 maart 2008 @ 10:21:47 #237
6941 APK
Factual, I think.
pi_57216554
Familie van je, die mevr. De Jong?
pi_57216761
Heb je dat zelf geschreven?

MOKUM XXX RATED
  vrijdag 7 maart 2008 @ 10:50:55 #239
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_57217114
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 10:21 schreef APK het volgende:
Familie van je, die mevr. De Jong?
Nee natuurlijk niet..
pi_57217624

Er is er nog 1 die de site gevonden heeft

Van RazorFan aan Ome Willem,

Liefe meneer Willem,

Ikke ben het helemaal eens met Mefr. De Jong.
Laat die jongen die sait gewoon hoosten. Hij wil ook gewoon geld verdienen, en niet over uw ruch hoor.
MOKUM XXX RATED
pi_57217655
Waar gaat 't heen met dit land?
pi_57414527
Volgens mij ben je vrij om elke domeinnaam te registreren die je wilt.. Wie eerste komt eerste maalt.. En tegenwoordig wordt er zoveel termen en kreten die op elkaar lijken dat er niet echt meer een zaak van kan worden gemaakt..
pi_57415580
Is er al een update in deze lollercase?
Heeft de advocaat van Ome Willem al van zich laten horen? Al een bod gehad?
Er is inmiddels tijd genoeg verstreken voor een dagvaarding als hij het zou aandurven...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')