Sportschool ben ik ook benieuwd naarquote:Op maandag 3 maart 2008 16:37 schreef Nachtdier het volgende:
Nachtdier mag woensdag naar de tandartsHiep hiep hoera!
Welke sportschool is aan te raden in Delft en welke absoluut niet?
Zelfde voor een kapper; mn haartjes moeten gekortwiekt worden maar ik wil het wel laten doen door een goede kapper ditmaal omdat ik het wat langer wil halen. Dus, welke is goed en betaalbaar?
NOuja, mazzel maar weer. Ik ga zo weer even mn huis in Delft een bezoek brengen.
Ik ben zelf erg tevreden met de fitness in het sportcentrum, maar dan moet je natuurlijk wel student aan de TU zijn en als je graag begeleiding wilt, kan je ook beter ergens anders heengaan.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:37 schreef Nachtdier het volgende:
Nachtdier mag woensdag naar de tandartsHiep hiep hoera!
Welke sportschool is aan te raden in Delft en welke absoluut niet?
Zelfde voor een kapper; mn haartjes moeten gekortwiekt worden maar ik wil het wel laten doen door een goede kapper ditmaal omdat ik het wat langer wil halen. Dus, welke is goed en betaalbaar?
NOuja, mazzel maar weer. Ik ga zo weer even mn huis in Delft een bezoek brengen.
Spieren trainenquote:
In delft ?quote:Op maandag 3 maart 2008 20:31 schreef Nachtdier het volgende:
Naar mooie vrouwen kijken in strakke pakjes?
Ik ookquote:Op maandag 3 maart 2008 16:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sportschool ben ik ook benieuwd naar
Viessssssssss Patrick!quote:
ik was in ieder geval wakker genoeg voor erectiestoornissen en micropiemeltjesquote:
Ja, zie hieronder!quote:
quote:
Ik ook voor gentechnologiequote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:25 schreef warrel het volgende:
[..]
ik was in ieder geval wakker genoeg voor erectiestoornissen en micropiemeltjes![]()
![]()
![]()
Zullen we een superteam worden wat betreft genitale versieringen? Zo van die aangroeigenen in pilletjes zodat er ledjes uitkomen of een bochtje voor de g-spot?!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ook voor gentechnologieNu weer terug naar Delluf
Dat is eitjequote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:24 schreef warrel het volgende:
[..]
Zullen we een superteam worden wat betreft genitale versieringen? Zo van die aangroeigenen in pilletjes zodat er ledjes uitkomen of een bochtje voor de g-spot?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:46 schreef warrel het volgende:
Bartie is best liefBehalve als ie foto's van m'n borstjes maakt
Daar krijg je nog niet eens een hoekpuntje voorquote:
Tering doe normaal..quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar krijg je nog niet eens een hoekpuntje voor
Exact, Katja is een goedkope hoerquote:Op woensdag 5 maart 2008 01:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Tering doe normaal..Katja schuurman is goedkoper dan dat!
Jij post het, niet ikquote:Op woensdag 5 maart 2008 01:24 schreef mcDavid het volgende:
Nou klinkt het alsof mijn post beledigend bedoelt was!
Hoho Ik verdraai niksquote:
Krijg ik dan die foto's?quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoho Ik verdraai niks
Ga nu maar lekker slapen he knul
Dream onquote:
quote:
Neeeee joh!quote:
quote:
Waddist?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |