Ja dat zei je net ook alquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:05 schreef Artanis1 het volgende:
[..]
Dit geldt ook voor de burgemeesterstemming.
Heeft in het begin geen nut toch als ie bodyguards nog leven? En zijn die bodyguards geen dorpelingen?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:07 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja dat zei je net ook al [afbeelding].
Wat als de burgermeester dood gaat door de burgerstemming?
Och, och. Net hard gewerkt en je moet gelijk weer. Arm schaap.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:47 schreef PrincePolly het volgende:
Terug van een harde dag werken. Heb wel eea gemist zo te zien. Anyway, ik ben klaar voor de nacht...
Dus na de volgende nacht mag iedereen mee stemmen voor het lynchen?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:08 schreef Artanis1 het volgende:
Nu beslist de burgemeester wie we de eerste dag gaan lynchen, en daarna gaan we naar de nachtpost. Na de nachtpost mogen mafia me hun hits sturen, velddoctors insturen wie ze willen beschermen, etc. etc. etc.
Als de burgemeester wordt gestemd om te lynchen of als alle bodyguards sterven en de mafia/nachtwaker daarna de burgemeester doodmaakt wordt er geen nieuwe burgemeester gekozen.
zo werkt dat niet natuurlijkquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:53 schreef Harajuku. het volgende:
Ho, wacht eens. Als de burgemeester gewoon gestemd wordt kan hij wel dood ook al heeft hij bewakers?
Zo lees ik het: de burgemeester heeft bescherming van de bodyguards, maar alleen 's nachts. Overdag kan hij gewoon omgelegd worden. Als de burgemeester dood is komt er geen nieuwequote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:53 schreef Harajuku. het volgende:
Ho, wacht eens. Als de burgemeester gewoon gestemd wordt kan hij wel dood ook al heeft hij bewakers?
Ik las als hij geschoten wordt heeft hij bescherming, maar bij lynchen nietquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zo lees ik het: de burgemeester heeft bescherming van de bodyguards, maar alleen 's nachts. Overdag kan hij gewoon omgelegd worden. Als de burgemeester dood is komt er geen nieuwe
Komt op hetzelfde neer want de maffia hanteert vuurwapens en het dorp lyncht. In de nacht slapen de burgers braaf, dus lynchen ze overdagquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik las als hij geschoten wordt heeft hij bescherming, maar bij lynchen nietGelukkig is alles zo duidelijk hè
What's the fucking difference? The guy is dead.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik las als hij geschoten wordt heeft hij bescherming, maar bij lynchen nietGelukkig is alles zo duidelijk hè
Weet ik veel. Schieten kan de eh nachtwaker meen ik doen, en dan heeft ie blijkbaar wel bescherming. Wanneer we hem dood stemmen blijkbaar nietquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:02 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
What's the fucking difference? The guy is dead.
Ken ik effe mijn hond uitlaten of gaat er iets gebeuren waar ik bij MOET zijn?
Hij is wel laat, bang om morgen gelynched te worden zeker.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Weet ik veel. Schieten kan de eh nachtwaker meen ik doen, en dan heeft ie blijkbaar wel bescherming. Wanneer we hem dood stemmen blijkbaar niet
Isdatzo maakt om half 9 bekend wie hij lynched.
Ik wil net zeggen, wat zei hij ook alweer? Iets van I wont let you down en hij breekt gelijk zijn eerste afspraak alquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:32 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Hij is wel laat, bang om morgen gelynched te worden zeker. [afbeelding]
Blij dat hij mijn stem niet afgetroggeld heeft!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen, wat zei hij ook alweer? Iets van I wont let you down en hij breekt gelijk zijn eerste afspraak al
ik kán 'm nog editten hèquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen, wat zei hij ook alweer? Iets van I wont let you down en hij breekt gelijk zijn eerste afspraak al
RIP aan de nabestaandenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:34 schreef Isdatzo het volgende:
-=-=-=
Ik heb besloten brandx te lynchen.. dit is een redelijk random keuze, met een snuifje gevoel.
game on.
-=-=-=-=-=-=-
Ik vind dat je het geweldig doet als burgermeester!quote:
Ik schop je uit mn gemeente!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:36 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Ik vind dat je het geweldig doet als burgermeester!![]()
Hey nowquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:36 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Ik vind dat je het geweldig doet als burgermeester! [afbeelding]
[afbeelding]
WTF why? Ik dacht dat BrandX bodyguard was vanwege deze post:quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:34 schreef Isdatzo het volgende:
-=-=-=
Ik heb besloten brandx te lynchen.. dit is een redelijk random keuze, met een snuifje gevoel.
game on.
-=-=-=-=-=-=-
Klopt dat?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:40 schreef BrandX het volgende:
Ik stel mezelf niet beschikbaar als burgemeester, maar wil wel iemand nomineren. Moet ik dat nou per PM doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |