Oewh, zou hij zjin eigen bodyguard vermoorden...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
WTF why? Ik dacht dat BrandX bodyguard was vanwege deze post:
[..]
Klopt dat?
Goed punt, even niet aan gedachtquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:40 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Oewh, zou hij zjin eigen bodyguard vermoorden...
Lijkt me sterk. MIsschien wilde ze wel gewoon geen burgemeester worden?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:40 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Oewh, zou hij zjin eigen bodyguard vermoorden...
Hahahahhaquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:44 schreef -SG- het volgende:
Lekker IsDatZo! Meteen een Dorpsbewoner!
Sorryquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:44 schreef -SG- het volgende:
Lekker IsDatZo! Meteen een Dorpsbewoner!
Hier spreekt de mafia? Ja die vinden het wel best natuurlijkquote:
Heb je inmiddels al die hint opgelost?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Sorry
was niet helemaal de bedoeling.. ik had verwacht dat ze mafia was eigenlijk![]()
[..]
Hier spreekt de mafia? Ja die vinden het wel best natuurlijk
Ja, zo van "als ik hier nu dat neerzet over de mafia denken ze dat ik dat expres doe om te verbloemen dat ik mafia ben. en dan weten ze het niet meer zeker. hihiihih"quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Sorry [afbeelding]
was niet helemaal de bedoeling.. ik had verwacht dat ze mafia was eigenlijk [afbeelding]
Ah, zelfkennis.. dat siert jequote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, zo van "als ik hier nu dat neerzet over de mafia denken ze dat ik dat expres doe om te verbloemen dat ik mafia ben. en dan weten ze het niet meer zeker. hihiihih"
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:53 schreef -SG- het volgende:
Wie maakt deeltje 2 aan?
Elke keer zo makkelijk. Verzin zelf toch eens wat, hun.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ah, zelfkennis.. dat siert je [afbeelding]
Waarom heb jij een andere signature dan gisteren??quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Elke keer zo makkelijk. Verzin zelf toch eens wat, hun.
Omdat ik naar Roxette luisterde en dacht "Hey, das leuk voor mijn sig"? Maar dat was gisteravond al, hoor.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:09 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Waarom heb jij een andere signature dan gisteren??
Kan ik niet meer updaten in dit topic, maar zal in 't volgende topic updated worden.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:12 schreef Wouser het volgende:
Vraagje kan de deelnemers lijst even geupdate worden ook?
Hmm...of zou het een aanwijzing zijn??quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat ik naar Roxette luisterde en dacht "Hey, das leuk voor mijn sig"? Maar dat was gisteravond al, hoor.
Ik heb verder toch niets met clues te maken? Of begrijp ik je nu nietquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:21 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Hmm...of zou het een aanwijzing zijn??
Ik meen dat je zei dat clues ook over special powers bewoners konden gaan?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:27 schreef Artanis1 het volgende:
Er zijn geen clues in de avondpost mensen; als het hele dorp iemand gaat lynchen heeft de maffia er weinig mee te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |