Werk zelf ook in de mediawereld en we hebben regelmatig prijsvragen. Vaak krijg je gewoon geautomatiseerde mails binnen op prijsvragen met 't antwoord +naw. Maar als je dan een mail ontvangt van iemand die helemaal fan van iemand is en een hele leuke mail stuurt dan pak je die er vanzelf uit...quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
weer wat geleerd dus, dus als ik voortaan meedoe met een prijsvraag kan ik beter er een heel lulverhaal bij op hangen ipv alleen het goede antwoordvind het een rare gang van zaken, goed is goed en onder de goede inzendingen wordt het verloot wordt t gezegd niet als je je motivatie erbij zet maak je meer kans
Nouja dan weten we dat ook weer en ik kreeg t vial GIEL mail ook binnen jaquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:18 schreef jmac het volgende:
[..]
Werk zelf ook in de mediawereld en we hebben regelmatig prijsvragen. Vaak krijg je gewoon geautomatiseerde mails binnen op prijsvragen met 't antwoord +naw. Maar als je dan een mail ontvangt van iemand die helemaal fan van iemand is en een hele leuke mail stuurt dan pak je die er vanzelf uit...
Oh Jason = maandag ook @ Giel.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:04 schreef JeroenV het volgende:
Maar wat is nu het verschil met de versie die ik al ruim een jaar heb en die nu uit is? Ik heb eerlijk gezegd al die tijd gedacht dat I'm yours al die tijd op een oudere cd stond oid.
Veel plezierquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:43 schreef Cybart het volgende:
JAAAAAA< ik ga naar Met Michiel![]()
door de kamer jump
Wrijf het er maar in...asoquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:15 schreef Numbie het volgende:
Hier nog mensen die naar de showcase gaan? (En met mij en vriend een biertje kunnen drinken?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |