(Vaak rode ogen?)quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:01 schreef Verluste het volgende:
Het valt mij op dat Huub vaak erg rode ogen heeft;
komt dit door zijn lenzen (mocht ie die hebben),
zijn roken of door slapeloosheid?
Of hij rode ogen van het roken krijgt hangt er van af wat hij rooktquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:06 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Vaak rode ogen?)
Huub draagt lenzen, dinsdag was hij bij de opticien in Amersfoort.
zijn linker oog is nu net zo slecht als zijn rechter oog geworden.
(Of rode ogen door roken en slapeloosheid?)
Uitslapen is er wel bij in de kooi, maar ook zijn er korte nachten, Huub is hyper van zichzelf,
ook als moe is blijft hij druk , alleen pianospelen en contact met Fries maakt hem iets rustiger..........
Huub rookt best wel wat, of je daar rode ogen van krijgt?![]()
Uitslag van de Populariteitspoll:
http://www.clipser.com/watch_video/128285
Filmpje: Met dank aan Decency.
31%Huub
29%Brian
26%Amanda
11%Jaap
03% Claire
Dat zal donderdag 27 maart zijn, er zijn verhalen van Brian die van de productie kwam,quote:Op zondag 23 maart 2008 21:35 schreef Urquhart het volgende:
wanneer is die beruchte ontslagronde nou?
Huub belt broer Joris.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:24 schreef tuinfluiter het volgende:
De miljonairs mogen ieder iemand van de achterban uitnodigen voor 1 week.
(De brief)
http://www.clipser.com/watch_video/131815&mvpageno=1
Woordenwisseling na het gooien van Huub met de taart van Brian 's 1.5 jaar wonen in de villa.quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:50 schreef tuinfluiter het volgende:
Brian woont 1.5 jaar in de villa, Huub woont 11 juni 1.5 jaar in de villa..
Claire en Huub in bad, Leidster en loopmeisje Amanda brengt een welgemeend stukje taart?
http://www.clipser.com/watch_video/133148&mvpageno=1
Je snapt hem niet he....quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:49 schreef noucky het volgende:
Zozeer ik al walgde van Huub is bij mij nu de maat wel vol.
Vol verbazing hoorde ik gisteravond zijn gesprek met Claire aan, insteek waar je geboren bent en wie je dan zult zijn/worden.
Als Huub in Zuid-Amerika was geboren was hij een lijmsnuiver geworden (drugs hem niet onbekend) en ......
als Huub in de jaren 40-45 in Duitsland was geweest hij een NAZI was geworden.
Uitspraken die zijn karakter weergeven.
Dit laatste stuit mij zeer tegen de borst en ik nu ook snap waarom hij de dodenherdenking zelfs nog wilde gaan vergalllen. Al zijn verdere uitspraken die mensen kwetsten. Zijn dictator gedrag, etc.
Die jongen spoort echt niet en degene die hem een warm hart toedraagt in principe ook een NAZI steunt.
Ik wens die jongen alles toe behaleve iets goeds.
Ik moest dit even kwijt en ik hoop dat iedereen zich nogeens achter de oren krabt waarom zo'n rotjoch nog te gaan steunen.
Je geeft zelf de reden al aan waarom je niet objectief luisterde naar zijn verhaal.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:49 schreef noucky het volgende:
Hier beschrijft hij wat de invloed is van een bepaald tijdperk, de plaats, het milieu, de heersende maatschappelijke stroming ,op de ontwikkeling en de keuzes van een individu.quote:Vol verbazing hoorde ik gisteravond zijn gesprek met Claire aan, insteek waar je geboren bent en wie je dan zult zijn/worden.
Als Huub in Zuid-Amerika was geboren was hij een lijmsnuiver geworden (drugs hem niet onbekend) en ......
.quote:Uitspraken die zijn karakter weergeven
Joh, leer eens luisteren en de context te begrijpen waarin een uitspraak gedaan wordt. Sla niet meteen op tilt door een paar trefwoorden .quote:Die jongen spoort echt niet en degene die hem een warm hart toedraagt in principe ook een NAZI steunt.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:49 schreef noucky het volgende:
Vol verbazing hoorde ik gisteravond zijn gesprek met Claire aan, insteek waar je geboren bent en wie je dan zult zijn/worden.
Uitspraken die zijn karakter weergeven.
Dit laatste stuit mij zeer tegen de borst en ik nu ook snap waarom hij de dodenherdenking zelfs nog wilde gaan vergalllen. Al zijn verdere uitspraken die mensen kwetsten. Zijn dictator gedrag, etc.
Die jongen spoort echt niet en degene die hem een warm hart toedraagt in principe ook een NAZI steunt.
Ik moest dit even kwijt en ik hoop dat iedereen zich nogeens achter de oren krabt waarom zo'n rotjoch nog te gaan steunen.
Franco, als je met wil spelen, dat mag maar dan wil ik wel eerst al je zakgeld!quote:
nou ik vind die Hand een behoorlijk ''fout'' mannetjequote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:59 schreef tuinfluiter het volgende:
Huub: Het lag niet aan Hans, ik heb nog met Hans gebeld om mijn excuses aan te bieden.
Idd, maar leg dat maar eens aan een stelletje nitwits uit.quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nou ik vind die Hand een behoorlijk ''fout'' mannetje![]()
hij had gelijk moeten zeggen, nee jongens dit doen we niet, want dit is gewoon geevn eerlijk gevecht, hier werk ik niet aan mee.......
maar ja, die wil gewoon centjes verdien en met dat lelijke hoofd op t.v. dus het maakt hans niet
uit denk ik, eerlijk of niet eerlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |