Jammer.quote:Cambiasso vond Ajax te grote aanpassing
27/02/2008 10:05
Ajax blijkt twaalf jaar geleden naast Esteban Cambiasso te hebben gegrepen. De Amsterdammers wilden de toen vijftienjarige Argentijn graag inlijven, maar die koos voor Real Madrid.
In een interview met de Spaanse sportkrant AS vertelde de veertigvoudig international (drie goals) over zijn keuze destijds. 'Ik had de kans naar Ajax te gaan, maar dat wilde ik niet omdat de aanpassing mij te moeizaam leek.'
Cambiasso sloot vervolgens wel aan bij Real Madrid, dat qua taal en cultuur dichter bij de Argentijnse ligt. 'Ik wilde het voetbal en het leven in Europa leren kennen. Op eigen benen hier te vertoeven, heeft me verrijkt.'
De huidige linkspoot van Internazionale brak overigens pas door bij Real Madrid na drie seizoenen te zijn verhuurd aan de Argentijnse clubs Independiente en River Plate. Eenmaal terug in Europa was hij zeer succesvol.
'In mijn eerste jaar bij Real wonnen we gelijk de Europese Super Cup tegen Feyenoord, de wereldbeker en de landstitel.' In de vier volledige seizoenen die volgden, zette Cambiasso nog twee Italiaanse landskampioenschappen bij in zijn prijzenkast.
Ook dit seizoen maakt hij met Inter nog kans op het Scudetto en de titel in de Coppa Italia en de Champions League.
nee hoor, dat zou zo zijn als de scouting van Ajax zei dat Cambiasso niet goed genoeg was. Hij had nu de mogelijkheid om naar Ajax te komen maar durfde het niet aan. Ajax' scouting faalde dus niet.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:04 schreef toma het volgende:
de scouting van Ajax viste maar weer eens achter het net.
Lijkt me een eigen keuze van Cambiasso....quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:04 schreef toma het volgende:
de scouting van Ajax viste maar weer eens achter het net.
"Cambiasso ging ook niet naar Barcelona" komt er aanquote:
De vlucht had vertraging?quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:45 schreef Triptamine het volgende:
[..]
"Cambiasso ging ook niet naar Barcelona" komt er aan
iddquote:
Nee, vertel eens...?quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:30 schreef sjimz het volgende:
Ken je die mop van Cambiasso die naar Ajax ging?
Je moet niet overdrijven; de linksback van Ajax F2 heeft zijn kleine teen gekneusd en daar is niet eens een topic overquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:09 schreef VoreG het volgende:
Gaan we nu voor elke scheet een topic openen?
quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:34 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Je moet niet overdrijven; de linksback van Ajax F2 heeft zijn kleine teen gekneusd en daar is niet eens een topic over![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |