ik ook nietquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:13 schreef soylent het volgende:
`Ik geloof er niets van`.
Dat.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:13 schreef soylent het volgende:
`Ik geloof er niets van`.
Redelijk innig, maar niet op een seksuele manier als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:59 schreef glueman het volgende:
[ afbeelding ]
Dat vind ik toch een redelijk innige omhelzing.
Mee eens. Kan het me ook helemaal niet voorstellen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Redelijk innig, maar niet op een seksuele manier als je het mij vraagt.
Dat ja.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Redelijk innig, maar niet op een seksuele manier als je het mij vraagt.
quote:Nah, ik weet het niet hoor. Als ik naar die filmpjes kijk, zie ik wel een vonkje overspringen, maar jah, kan ook gezichtsbedrog zijn. En Story verzint dit toch ook niet zomaar? We horen er nog wel meer over denk ik..
quote:Als Story alles zou verzinnen, zouden ze heel veel rechtszaken aan hun broek krijgen en binnen de korste keren failliet zijn. Maar aangezien ze al zo'n 30 jaar bestaan, zou er vast wel een kern van waarheid in zitten, denk je ook niet?
Ik vind het wel mee vallen. Het lijkt mij meer dat hij haar troost, zo'n omhelzing.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:59 schreef glueman het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:28 schreef milagro het volgende:
nou, als zlfs Frans Bauer vreemd gaat, dan is vreemdgaan gewoon heel okay, en moeten we daar maar niet meer zo moeilijk over doen.![]()
Frans![]()
die arme manspeculaties als ware hij een Xander de Pwiesonjee
Ja volgens mij ook heur Baai! Ik heb net nog even gekeken, in de Supert, en het leek me gewoon Maris.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
De foto waar Frans de vrouw kust is Mariska!
Ook dat nogquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
OHNOES!quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:59 schreef glueman het volgende:
[ afbeelding ]
oooh godver, het is nóg erger dus, vreemdgaan binnen de familie en dan nog met je eigen vrouwquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeee, mutskequote:Op woensdag 27 februari 2008 16:49 schreef milagro het volgende:
[..]
oooh godver, het is nóg erger dus, vreemdgaan binnen de familie en dan nog met je eigen vrouw![]()
![]()
Het gaat toch om die You Tube filmpjes daaronder?quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Als dat gewoon Mariska is op de foto is dat toch wel een behoorlijke blamage van Story!
lijkt me wel he?quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het gaat toch om die You Tube filmpjes daaronder?
Dat is die zangeres ja !quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
CC, waar heb je het over? Ik zie heul nerreges youtube-filmpjes...quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |