abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57005793
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 10:24 schreef MarMar het volgende:
Je bent wel heel hard bezig met redenen op te noemen waarom het beter zou zijn om niet uit elkaar te gaan. Vermijden dat je hem op ongemakkelijke manier tegenkomt bij je stiefvader etc etc.
En ja, ik snap dat je nooit geleerd hebt om voor jezelf op te komen als ik je posts hier lees en dat is ronduit klote.
Maar wat zou je zeggen tegen je beste vriendin als zij in deze situatie zat?
En waarom zou je dat tegen haar zeggen? Ik neem aan omdat je het beste met haar voor zou hebben...
Heb nou eens het beste met jezelf voor en doe wat je weet dat goed is voor jezelf...

Je weet het allemaal allang, nu nog zoveel om jezelf gaan geven dat je het ook doet.
  Moderator woensdag 27 februari 2008 @ 10:27:28 #27
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_57005799
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 10:24 schreef Rondje het volgende:

[..]

Nee.
Maar ze houden van hun vader en willen bij hem zijn.

Hij is leuker dan ik, ik ben ongeduldig, mopper vaak te snel(hij ook soms, maar minder erg dan ik), raak gewoon sneller gestresst en dan kan ik niet veel hebben.
Maar goed, dat komt meestal door hem.
Oh mijn God. WIL jij niet ofzo? je bent _WEL_ leuk dan hem. Jezus, dat de hele tijd jezelf naar beneden halen word ik een beetje moe van. Je hebt 0 self-esteem. Ik denk dat jij eigenlijk beter gewoon geen relatie kon hebben. Met niemand. Je moet eerst van jezelf houden en meer van dat soort dooddoeners.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_57005833
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 10:24 schreef Rondje het volgende:

[..]

Nee.
Maar ze houden van hun vader en willen bij hem zijn.

Hij is leuker dan ik, ik ben ongeduldig, mopper vaak te snel(hij ook soms, maar minder erg dan ik), raak gewoon sneller gestresst en dan kan ik niet veel hebben.
Maar goed, dat komt meestal door hem.
Wat een bullshit. Dit is je gewoon allemaal ingepraat door die gozer, dat kan niet anders.
  woensdag 27 februari 2008 @ 10:29:51 #29
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57005850
Wanneer heb je je afspraak, Rondje?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_57005862
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 10:27 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Oh mijn God. WIL jij niet ofzo? je bent _WEL_ leuk dan hem. Jezus, dat de hele tijd jezelf naar beneden halen word ik een beetje moe van. Je hebt 0 self-esteem. Ik denk dat jij eigenlijk beter gewoon geen relatie kon hebben. Met niemand. Je moet eerst van jezelf houden en meer van dat soort dooddoeners.
As usual heeft mijn partner-in-crime hierin volkomen gelijk.
Ga eens aan je zelfbeeld werken.
  woensdag 27 februari 2008 @ 10:30:17 #31
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_57005863
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 10:27 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Zeg, vind je dat zinvol, iemand die al op de grond ligt nog even een trap na geven?
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 27 februari 2008 @ 10:31:03 #32
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57005884
Ik bedoel dan ook dat hij leuker is voor de kinderen dan ik.
Niet dat hij leuker is in het algemeen(al zullen de meeste mensen die ons kennen dat ook vinden )

En ik mag mezelf best wel, ik ben een goede moeder, heb heel veel over voor mensen om wie ik geef, doe mijn werk goed, ben een goede gesprekspartner(soms wat fel, maar okee) en goed in bed

Wat wil je nog meer?
ook geen andere vorm
  woensdag 27 februari 2008 @ 10:32:05 #33
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57005912
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 10:29 schreef Copycat het volgende:
Wanneer heb je je afspraak, Rondje?
Ik word vandaag of morgen teruggebeld daarover.
ook geen andere vorm
  woensdag 27 februari 2008 @ 10:33:04 #34
188692 Flatline____
Aim for the head
pi_57005930
Zo, dat ziet er beter uit (avatar)...

Ik heb ff bijgelezen, en ik moet toegeven dat Kreator & co toch een punt hadden in deel 1 en 2. Alleen niet om de redenen die zij toen noemden; het verhaal van TS is indedaad 'gekleurd', maar dan ten gunste van haar vriend. Het blijkt gewoon een dikke klootzak, die de boel emotioneel chanteert.

Zo snel mogelijk korte metten mee maken is het devies. NO MATTER WHAT. Kinderopvang? Werk? Financien? Overal valt een mouw aan te passen. Makkelijk gezegd, maar het is wel zo.

Rondje, doorzetten nu....!!
Gone.... :')
pi_57005946
Ik heb een deel van het vorige topig (of eigenlijk alleen een deel van de eerste pagina) doorgelezen en TS is een grote troll of zo dom als het achtereind van een varken. Geen enkele volwassene kan zo naïef zijn en iemand die verkrachting voor lief neemt (want het is verder zo'n goeie vent blaat blaat blaat) verdient waarschijnlijk niet beter. Of misschien vindt TS het gewoon lekker om even zielig te doen in de slachtofferrol en bevalt het eigenlijk wel zo.

Geen aandacht meer aan besteden, ooit komt ze er wel achter
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
  Official ESF Kreviewer woensdag 27 februari 2008 @ 10:34:43 #36
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
  woensdag 27 februari 2008 @ 10:35:11 #37
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57005974
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 10:34 schreef Kreator het volgende:
tvp
Waarom?
ook geen andere vorm
  woensdag 27 februari 2008 @ 10:35:47 #38
188692 Flatline____
Aim for the head
pi_57005985
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 10:35 schreef Rondje het volgende:

[..]

Waarom?
Lol
Gone.... :')
  woensdag 27 februari 2008 @ 10:36:01 #39
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_57005991
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 10:34 schreef SadKingBilly het volgende:
Ik heb een deel van het vorige topig (of eigenlijk alleen een deel van de eerste pagina) doorgelezen en TS is een grote troll of zo dom als het achtereind van een varken. Geen enkele volwassene kan zo naïef zijn en iemand die verkrachting voor lief neemt (want het is verder zo'n goeie vent blaat blaat blaat) verdient waarschijnlijk niet beter. Of misschien vindt TS het gewoon lekker om even zielig te doen in de slachtofferrol en bevalt het eigenlijk wel zo.

Jammer dat je niet wat meer gelezen hebt. Al betwijfel ik zeer of je dan wel zinnig had gereageerd.
  Moderator woensdag 27 februari 2008 @ 10:36:06 #40
16180 crew  CoolGuy
pi_57005992
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 10:30 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Zeg, vind je dat zinvol, iemand die al op de grond ligt nog even een trap na geven?
Wil jij even verder kijken dan je neus lang is en snappen hoe ik die post bedoel?
pi_57005996
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 10:31 schreef Rondje het volgende:
Ik bedoel dan ook dat hij leuker is voor de kinderen dan ik.
Niet dat hij leuker is in het algemeen(al zullen de meeste mensen die ons kennen dat ook vinden )

En ik mag mezelf best wel, ik ben een goede moeder, heb heel veel over voor mensen om wie ik geef, doe mijn werk goed, ben een goede gesprekspartner(soms wat fel, maar okee) en goed in bed

Wat wil je nog meer?
Nou, persoonlijk zou ik in ieder geval iemand willen met nog een restje eigenwaarde. En wat meer realiteitszin.
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
  woensdag 27 februari 2008 @ 10:37:29 #42
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_57006022
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 10:36 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Wil jij even verder kijken dan je neus lang is en snappen hoe ik die post bedoel?
Het is de toon die de muziek maakt. Als je het constructief bedoelde, dan kwam het er wel heel beroerd uit.
  Moderator woensdag 27 februari 2008 @ 10:40:56 #43
16180 crew  CoolGuy
pi_57006095
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 10:37 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Het is de toon die de muziek maakt. Als je het constructief bedoelde, dan kwam het er wel heel beroerd uit.
Ben jij van de Fok!post-politie of zo? Flikker een eind op, je gaat volledig off-topic. Rondje haalt zichzelf constant naar beneden. Dat doe je als je weinig eigenwaarde hebt, maw, niet van jezelf houdt. Dan is het dus beter om geen relatie te hebben, en eerst van jezelf te leren houden, dat je heus wel oke bent en meer van dat soort standaard gelul, alvorens je in een relatie stapt, want er zijn mensen die daar een neus voor hebben en daar misbruik van maken.

En zo eentje heeft Rondje nou net getroffen. Als jij niet snapt dat ik het zo bedoel dan moet je je aanleren tussen de regels door te lezen ipv op alle slakken zout te leggen.
  woensdag 27 februari 2008 @ 10:41:02 #44
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57006098
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 10:36 schreef SadKingBilly het volgende:

[..]

Nou, persoonlijk zou ik in ieder geval iemand willen met nog een restje eigenwaarde. En wat meer realiteitszin.
O wacht: jij vindt het wel fijn om op je kop te krijgen van je ouders?
Dat krijgen ze meer van mij dan van papa, met papa doen ze vaker leuke dingen dan met mij en hij is minder snel boos.
Het zijn kinderen, die vinden het fijn als ze meer mogen.

Ze zijn liever bij mij trouwens, kruipen bij me op schoot als ze verdrietig zijn en willen dat ik ze in bed stop, niet papa.
Ik ZORG beter voor ze.
Hij is leuker om mee te spelen enzo.

En onze gezamenlijke vrienden weten niet dat hij zo is, die zien hem zoals hij zil dat ze hem zien, die vinden hem leuk, gek he.
ook geen andere vorm
  Official ESF Kreviewer woensdag 27 februari 2008 @ 10:41:32 #45
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_57006106
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 10:35 schreef Rondje het volgende:
Waarom?
Om te zien of je zwakte komt omdat je echt mentaal achtergesteld bent, of omdat je in je verhalen de zaken anders hebt voorgesteld dan ze feitelijk zijn en daardoor zo aan het downplayen bent over je vriend.
  woensdag 27 februari 2008 @ 10:44:49 #46
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57006171
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 10:34 schreef SadKingBilly het volgende:

TS is echt geen uniek geval hoor...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_57006188
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 10:36 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Kan niet. Lienekien heeft geen sarcasme-meter, noch enige vorm van humor. Voor haar is het leven 1 groot serieus issue.
  woensdag 27 februari 2008 @ 10:46:06 #48
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57006200
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 10:41 schreef Kreator het volgende:

[..]

Om te zien of je zwakte komt omdat je echt mentaal achtergesteld bent, of omdat je in je verhalen de zaken anders hebt voorgesteld dan ze feitelijk zijn en daardoor zo aan het downplayen bent over je vriend.
En wat haal jij daaruit?

En hoe wil je daar achter komen?

Wil je ALLES weten? word je daar geil van?
ook geen andere vorm
pi_57006207
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 10:37 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Zeur niet zo. Zijn posts zijn een stuk constuctiever dan de gemiddelde Oprah Winfrey opmerking die hier geplaats wordt door onder andere jouw persoon.
  woensdag 27 februari 2008 @ 10:46:39 #50
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_57006213
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 10:40 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ben jij van de Fok!post-politie of zo? Flikker een eind op, je gaat volledig off-topic. Rondje haalt zichzelf constant naar beneden. Dat doe je als je weinig eigenwaarde hebt, maw, niet van jezelf houdt. Dan is het dus beter om geen relatie te hebben, en eerst van jezelf te leren houden, dat je heus wel oke bent en meer van dat soort standaard gelul, alvorens je in een relatie stapt, want er zijn mensen die daar een neus voor hebben en daar misbruik van maken.

En zo eentje heeft Rondje nou net getroffen. Als jij niet snapt dat ik het zo bedoel dan moet je je aanleren tussen de regels door te lezen ipv op alle slakken zout te leggen.
Het gaat wel om een proces, hè. Het is dan wel heel gemakkelijk wat jij zegt. En ik weet niet of je 't hebt gemist, maar Rondje heeft al heel dapper een eerste stap gezet. Dan hoeft ze toch niet steeds maar weer te horen dat ze weinig eigenwaarde heeft. En dat ze maar relatieloos moet worden. Ja, makkelijk hoor, als je met kinderen in een relatie zit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')