hahaha, en ik maar druk werken hierquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:12 schreef Bellerophon het volgende:
Pfff ben nu alweer even ziek van Sudoku hoor
Sudoku is ook werk... tochquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha, en ik maar druk werken hier
Dat bedoel ikquote:
Net als posten op FOK!, is ook gewoon werk!quote:
Kijk jij begrijpt hetquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Net als posten op FOK!, is ook gewoon werk!
Smokez, wat vind jij van deze ramplank (bedoeld voor b.v mijn mediacentre):
KLIK
Vormgeving; nice!quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Net als posten op FOK!, is ook gewoon werk!
Smokez, wat vind jij van deze ramplank (bedoeld voor b.v mijn mediacentre):
KLIK
Dat valt tegen ja, er is een goedkoper model voor 130.... wel een tof setje moet ik zeggenquote:
Dat was ook diegene die ik gepost had, denk erover om zo'n 1 voor mijn desktop aan te gaan schaffenquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat valt tegen ja, er is een goedkoper model voor 130.... wel een tof setje moet ik zeggen
KLIK
Ik dus ook, maar ben al 2 dagen aan het rondkijken toch moet ik die knoop maar eens doorhakken.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat was ook diegene die ik gepost had, denk erover om zo'n 1 voor mijn desktop aan te gaan schaffen
Leatherheadquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:45 schreef WhiteLightning het volgende:
gvd bijna weer vergeten ahha
[ afbeelding ]
Hey hey, en nu lekker rusten?quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:08 schreef draculettetje het volgende:
ik ben inmiddels weer thuis
eigenlijk wel maar ik heb geen zinquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hey hey, en nu lekker rusten?
Tjah dan wisselen we welquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
eigenlijk wel maar ik heb geen zin
mn msnn staat wel aan maar nog op offlinequote:Op woensdag 27 februari 2008 13:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah dan wisselen we welHeb niks te doen, niemand op msn, ben even sudoku moe...
Zoals gewoonlijk hequote:Op woensdag 27 februari 2008 13:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mn msnn staat wel aan maar nog op offline
is idd wel standaard jaquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk heHier ook hoor
Hahaquote:
en uiteindelijk weten de juiste mensen me toch wel te vindenquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:24 schreef Bellerophon het volgende:
Haha ja dat doet iedereen wel denk ik
Ik had meneer zagmaans al gepostquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:45 schreef WhiteLightning het volgende:
gvd bijna weer vergeten ahha
[ afbeelding ]
ja vond ik ook!quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik had meneer zagmaans al gepost
p.s net terug van eten/roken... als je niet in de wind staat is het best lekker buiten!
Ik ga mijn (minder) subtiele hints even op mijn kut collega testen,quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:27 schreef WhiteLightning het volgende:
ik kan toch zo subtiele hints geven dat collegas koffie halen haha
Net even buiten gedaan, en was goed te doen!quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja vond ik ook!
ik moet eigenlijk ook nog een rondje lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |