Ja wij gaan ook met Tomas. Vorig jaar ook geweest en dat was een groot succesquote:Op woensdag 2 april 2008 12:19 schreef Randa_v het volgende:
Heb net kaartjes besteld om met Merlijn naar het Studio100 zomerfestival te gaan. Heb er wel zin, even alle aandacht alleen voor hem.Nu alleen een oppas regelen voor Gwen. Denk ook dat hij het prachtig vind, lekker dansen.
Had je al gebeld? We zijn dus woensdag geweest hier en Isa vond het geweldig! Eerst in een kringetje liedjes gezongen en een beetje opgewarmd. Daarna heen en weer rennen, op de tenen lopen, op de hakken lopen, kruipen enzo. Een spel gedaan met ronde matjes, lekker rennen in de zaal en als de juf op de triangel tikte zo snel mogelijk op een matje. Daarna de matjes op een rijtje en eroverheen lopen, de matjes verder uitelkaar en over springen van mat naar mat. En op het laatst vier banken dwars gezet en de lange mat erover zodat je van die hobbels krijgt. Daar mochten ze overheen lopen, rollen, springen enzo. Heel erg leuk!quote:Op maandag 31 maart 2008 13:59 schreef dutchie het volgende:
Och ja, Sjeen je helpt me ongemerkt herinneren dat ik ze ook nog moet bellen voor peutergym. Tel. hangt al maanden op het bord, maar er was altijd iets op vrijdag. Volgens mij moet het vanaf nu kunnen. Ik ga ze maar eens bellen om te vragen of er nog plek is.
-knip-
Euh nee.quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:02 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Had je al gebeld? We zijn dus woensdag geweest hier en Isa vond het geweldig! Eerst in een kringetje liedjes gezongen en een beetje opgewarmd. Daarna heen en weer rennen, op de tenen lopen, op de hakken lopen, kruipen enzo. Een spel gedaan met ronde matjes, lekker rennen in de zaal en als de juf op de triangel tikte zo snel mogelijk op een matje. Daarna de matjes op een rijtje en eroverheen lopen, de matjes verder uitelkaar en over springen van mat naar mat. En op het laatst vier banken dwars gezet en de lange mat erover zodat je van die hobbels krijgt. Daar mochten ze overheen lopen, rollen, springen enzo. Heel erg leuk!
Isa vraag steeds wanneer we weer gaan gymmen
idd, 111 cm is volgens mij behoorlijk langquote:Op woensdag 9 april 2008 12:02 schreef Sjeen het volgende:
Ze is toch ook groot Rottdog, compenseert dat helemaal niet met elkaar?
Zo zag ik het dus ook maar dat moest ik anders zienquote:Op woensdag 9 april 2008 13:30 schreef E.T. het volgende:
[..]
idd, 111 cm is volgens mij behoorlijk lang(volgens de curve in het groeiboekje is 111 cm net onder de bovenste lijn en 24 kilo net boven de bovenste lijn... dus best mooi in evenwicht lijkt me
)
Weet je al iets Evenstar, of ben ik te vroeg?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:50 schreef _evenstar_ het volgende:
hebben jullie die sirene gehoord vanochtenddat was arwen
bloedgeprikt, nu over 2 weekjes telefonisch contact met de arts, ben erg benieuwd wat er uit komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |