Of Sara (en Amber) is best grootquote:Op zondag 9 maart 2008 10:41 schreef Fuente het volgende:
Merlijn is nog best klein dan he? Sara groeit nu echt uit maat 92, heb gister weer d'r halve kledingkast kunnen uitruimen.
Sara vindt kusjes krijgen vies tegenwoordig: niet doen mama, is vies! zegt ze dan
In dat geval hebben we hier ook een reusje, maar volgens mij zijn die maten vrij normaal voor deze leeftijd, toch? (ik vergelijk niet zo vaakquote:Op zondag 9 maart 2008 15:19 schreef renzell het volgende:
Wat een verschil toch tussen die kindjes.Ongelooflijk!
Juul is echt een soort reus volgens mij.
Die draagt truitjes maat 104 of 110. Broeken kleiner hoor. Meestal 98, soms104. Ben eigenlijk wel benieuwd naar hoe lang hij inmiddels is en wat ie weegt.
Het ís volgens mij ook vrij normaal Tearsong, maar ik zie toch heel vaak kindjes om me heen die (veel) ouder zijn dan Juul, maar ook veeeeeeeeeeeeeel kleiner.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:36 schreef TearSong het volgende:
[..]
In dat geval hebben we hier ook een reusje, maar volgens mij zijn die maten vrij normaal voor deze leeftijd, toch? (ik vergelijk niet zo vaak) Tomas zit ook in 104/110 nu, vooral vanwege de lengte. Broeken ook maat 104, maar dan wel met een riem of verstelbaar elastiek. Voor z'n taille kan hij nog prima in 92 of 98 maar voor de lengte moet 104 echt. De laatste keer dat hij gewogen en gemeten is op het CB (2 maanden terug) was bij 15 kg en 97.2 cm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |