klopt alicia is half om half zindelijk, zo gaat het dagen goed, zo is het meerdere malen en snachts foute boel. en niemand die er de vinger op kan leggen waarom het zo de ene periode goed gaat en dan weer een tijdje niet (of waarom ze het niet aangeeft/verteld dat het fout gegaan is en het niet vies vindt) zal vast een (hele hele lange) fase zijn. Jayden merkt niet vaak dat hij plast of poept, een hele enkele keer voelt ie het en meld het dan ook en doet het dan op de wc, potje durft ie nietquote:Op maandag 3 maart 2008 12:59 schreef bixister het volgende:
knor, balen zeg dat ze allebei nog zo weinig zin hebben in 't zelf naar de wc gaan. ik kan me herinneren dat alicia 't toch een tijdje wel goed gedaan heeft?
Herkenning.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:10 schreef pinquit het volgende:
ik heb pas max zn haar heel kort geknipt. spijt!!! dat langere staat m toch wel lief.. lekker laten groeien dus
ik hoop dat morris zn rode vlek snel wegtrekt! echt lang al, vanaf woensdag
Ik kreeg vanavond tijdens Sesamstraat het gevoel dat ze het daar vandaan kregen! Ernie bang in bed voor monsters gevolgd door een superspannend deuntje met iemand die bang in zijn bed ligt te zingen dat spoken niet bestaan en dat je daar dus niet bang voor hoeft te zijn... Huh? Spoken?quote:Op maandag 3 maart 2008 22:09 schreef snoopy het volgende:
Het is vast een fase Renz, als hij 18 is zal hij vast niet meer bang zijn voor geluiden uit de verwarming, niet meer gillen, niet meer opgetild hoeven worden en niet meer tussen jullie inliggen
HIer is de fase om bang te zijn voor dingen ook een tijdje geleden ingetreden. Voor monsters vooral. En ik heb geen idee hoe zo'n klein jongetje daar nou op komtHet zal ongetwijfeld met de leeftijd te maken hebben maar het moet natuurlijk niet gaan overheersen.
quote:Op maandag 3 maart 2008 22:09 schreef snoopy het volgende:
Morris gaat zaterdag naar een proefles peuterdans. Ben zo benieuwd of hij het leuk gaat vinden
Noah slaapt eigenlijk nooit bij ons in bed, behalve als ie ziek is ofzow. Hij vraagt er ook nooit om, dus dat scheeltquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:00 schreef Fuente het volgende:
Fijn dat Kim het zo leuk vindt! Sneu van d'r lip zeg!
Sara zit echt in de peuterpubertijd. Alles is : ikke doen! Zelluf doen! NEEEEEEEEEEJ
En mega bijdehand![]()
Slapen is ook weer prut, laatste maand wordt ze weer midden in de nacht wakker, en wil ze bij ons in bed verder slapen.
Hoe lukt het jullie om heel consequent te blijven?
Kai krijgt peuterdans- en muziekles op de kinderopvang. Hij vindt het ook helemaal geweldig. Hij is nu continu bezig met dansen, springen en rondjes draaien. Laatst ben ik op een zondagmiddag met hem naar een rookvrije disco geweest. Meneer ging helemaal uit zijn dak. Hij heeft een uur lang de dansvloer onveilig gemaakt. Geweldig gezichtquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:36 schreef snoopy het volgende:
Morris is vanochtend naar peuterdans geweest en het was geweldig leuk![]()
Hij deed meteen lekker mee en ik schoot gewoon een beetje vol toen ik hem daar zo enthousiast mee zag doen. Lekker mannetje
Hihi, ik heb dat soms ook, gewoon volschieten als je dat kleine mopje ergens ziet lopen of met iets meedoen. Fijn dat hij het leuk vond. Leren ze echt dansjes of zo?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:36 schreef snoopy het volgende:
Morris is vanochtend naar peuterdans geweest en het was geweldig leuk![]()
Hij deed meteen lekker mee en ik schoot gewoon een beetje vol toen ik hem daar zo enthousiast mee zag doen. Lekker mannetje
Dat nog niet echt hoor.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:59 schreef nebelung het volgende:
[..]
Hihi, ik heb dat soms ook, gewoon volschieten als je dat kleine mopje ergens ziet lopen of met iets meedoen. Fijn dat hij het leuk vond. Leren ze echt dansjes of zo?
quote:Kinderdansles
De allerkleinsten maken spelenderwijs kennis met beweging en muziek. Door middel van verhalen, liedjes en eenvoudige dansopdrachten ontdekken ze zichzelf en elkaar. Naarmate de kinderen ouder worden oefenen we steeds meer met coördinatie en balans. De opdrachten worden uitdagender en de kinderen worden zich bewust van ritme en muzikaliteit. We besteden aandacht aan een basistechnieken, goede lichaamshouding en maken kennis met verschillende dansvormen. Fantasie en vrij bewegen zijn steeds een belangrijk onderdeel van de les.
Noah heeft dat ook met bepaalde woorden, en bij sommige laat ik dat gewoon zo, én gebruik ik zelf ook dat woordquote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:29 schreef MeNicole het volgende:
Ik stel maar vraag toch maar even hier omdat Mikael qau praten toch een heel stuk voorloopt.
Wat doen jullie met woorden die niet goed uitgesproken worden maar wel zo lief klinken? Mikael zegt bijvoorbeeld tegen kapot boekak of pakok. Ik vind dat wel lief klinken dus laat het maar zo. Zelf blijf ik wel gewoon kapot zeggen uiteraard. En hij zegt tegen pyama pi-a-mi-a. Ook dat klint zo lief. Oh en hij heeft ook niet kiekeboe maar boekakie![]()
Er zijn ook woorden wat raar worden. Zoals kip, daar maakt ie namelijk pik van. Dus dat verbeter ik dan weer wel steeds. En van nul maakt ie lulHmm wel steeds dezelfde woorden
Dat blijf ik dus ook steeds verbeteren.
Moet ik nu die andere woorden die lief klinken ook verbeteren of gewoon zo laten?
Ik heb geen idee eigenlijk, of dat hier met dat vroeger licht worden te maken heeft. Het wordt nu rond 7 uur licht merkte ik van de week, en dat eerder wakker worden is toch al een aantal maanden zo. Idd hier ook nog vroeger geweest, half 7 of nog vroeger. Een paar maanden terug was het toen toch echt nog donker om die tijd. Maar ja, ik hoop wel dat het echt went idd, want anders is ie straks om 5 uur al wakkerquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:36 schreef renzell het volgende:
Tex; hier precies hetzelfde!!!![]()
Julius wordt 'normaal' tussen half acht en half negen wakker, maar de laatste tijd heeft ie weer een periode van vroeger. Eerst was het zelfs zes uur, kwart over zes, nu gelukkig weer zeven uur, kwart over zeven. Volgens mij heeft het toch met het eerder licht worden te maken. En het daaraan moeten wennen. Denk je ook niet? In de herfst gaat Juul namelijk altijd met de week langer uitslapen. Heerlijk vind ik dat!
En groeistuipen/dipjes. Daar lijkt het hier ook altijd aan gerelateerd te zijn. Maar ik mis mijn acht uur half negen wel hoor, moet ik zeggen!
Sorry vroege vogeltjes.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |