nou wat rot voor morris snoopy, dat z'n huid zo sterk reageert op die schmink. ik zou nog even navragen bij het kdv (daar was 't toch gebeurd dacht ik he?) wat voor schmink ze gebruikt hadden. was dit de eerste keer dat hij geschminkt werd?
knor, balen zeg dat ze allebei nog zo weinig zin hebben in 't zelf naar de wc gaan. ik kan me herinneren dat alicia 't toch een tijdje wel goed gedaan heeft?
bij anna was 't zaterdag echt drama, heb wel 6 keer een schone broek uit de kast moeten trekken. gelukkig passen zonder luier ook ineens weer broeken die met luier te klein geworden waren, dat biedt wat meer opties. gisteren ging 't alweer iets beter, maar vooral omdat we er zelf voortdurend bovenop zaten en dus steeds vroegen of ze alweer naar de wc moest. ik houd 't verhaal van noah maar in m'n achterhoofd.

vandaag is ze naar 't kdv, met luier. ik vind 't nog niet goed genoeg gaan om haar daar ook zonder luier naartoe te sturen. misschien niet zo verstandig, maar we gaan morgen thuis wel weer vol goede moed verder.
randa, succes straks met merlijns knipbeurt.

ben benieuwd of hij er nog zo blij mee is als hij de schaar van de kapper ziet.

leuk dat 't zo goed gaat met dat kiddy-board.