abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58019468
Evenstar , wat naar zoveel ondudielijkheid.

Merlijn heeft zijn gebit compleet. De laatste twee kiezen boven zijn nu door. Jammergenoeg wel meteen weer flink koorts/verhoging maar verder niet ziek. De temperatuur was vrijdag 's ochtends 38.4, kon ik hem niet wegbrengen naar het KDV want hij gedroeg zich ziek/hangerig, was de rest van de dag helemaal verdwenen terwijl meneer wel 38.6 had. Nu is hij weer helemaal fit.
pi_58019590
Renzell nog gefeliciteerd!

Kim is al 2,5 weken zwaar verkouden. Inclusief rochelen en het snot loopt er uit. N heeft ze ineens ook soepoogjes. IS dat wel normaal zo lang? ZO dat door psz kunnen komen?
Herkenbaar?

Ik bel morgen de ha toch ff op, voor de zekerheid. Ze voelt zich er zo beroerd onder. Zielig!
  zondag 13 april 2008 @ 22:07:40 #278
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_58030485
Haha Lily, jongentjes met roze poppenbuggies zijn . Bijdehand ventje die David. Kwam de uitspraak je bekend voor?

Ingrid, bedoel met soepogen snotogen? Dat kan wel 2 weken duren. Kan geen kwaad, gaat vanzelf over. En het is zeer besmettelijk. (Hier ging het ook met twee tegelijk.)
pi_58031978
Ja idd snotogen. Dat had ze toen ze net geboren was heel erg. En dit is de eerste keer sindsdien.
Maar het arme schaapje heeft er zoveel last van. Rochelen als een gek.En soms piepen. En we kunnen wel een lekbakje onder dr neus hangen. En ze voelde behoorlijk warm aan. Vind het zo lang duren nu. Vraag me af of het chronisch gaat worden nu ze op de psz zit. Nouja, morgen afspraak ha maken. Toch alles ff checken. Straks heeft of krijgt ze luchtweginfectie net zoals dr papa.
  maandag 14 april 2008 @ 01:13:47 #280
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_58035452
Sinds Cas en Liz naar de psz gaan zijn we hier in huis ook allemaal "chronisch" verkouden/hoesten/diarree. Ik hou het op startersproblemen. Wij gaan voor mooier weer .
pi_58036974
quote:
Op zondag 13 april 2008 22:07 schreef Smirre het volgende:
Kwam de uitspraak je bekend voor?
eh
  maandag 14 april 2008 @ 16:29:04 #282
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_58045127
ingri, lekker stomen, thijsiroopje voor de hoest.

Juul proficiat nog grote vent

zindelijke kindjes

Arwen is na haar eenmalig potjes plasje niet er mee bezig, als ze moet poepen gaat ze bij me oma wel altijd netjes in het toilet staan om een potje te stinken
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_58082116
Gisteren heeft Merlijn weer een plasje geproduceerd op het potje. Het is echt een ritueel geworden voor het in bad gaan. Hij was even gaan zitten op het potje en niks. Wilde hij wel zijn kontje afvegen met wc papier en een vochtig doekje. Uitgelegd dat hij dat alleen maar mag als hij een plasje of poepje heeft gedaan. Meneer ging weer zitten en een scheet en een lach later heeft hij er netjes een plasje in zitten. Wil het nu wat meer gaan stimuleren. Omdat hij het niet meld als hij iets in de luier heeft gedaan, maar hij wel schijnbaar bewust kan plassen willen we hem gaan belonen om hem te leren op de wc of potje te gaan. Wil nu voor hem een plasposter maken en dat hij een cadeautje krijgt als hij het een aantal keer heeft goed gedaan. Hoe doen jullie dat? Hoe ziet zo een plasposter eruit?
pi_58098505
kijk eens bij www.ophetpotje.nl ?
  woensdag 16 april 2008 @ 22:14:25 #285
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_58098863
Léon kreeg vandaag een kaartje van juf Saskia. Een grote Tom & Jerry-kaart, schot in de roos.
Hij mag vanaf 14 mei een paar keer meedraaien en juf Saskia belt nog een keer om thuis langs te komen. Hij stond helemaal te stralen en wist zich geen houding aan te nemen. Zo schattig.
Maar dat is al minder dan een maand, ik vind het volgens mij net zo bijzonder als hij.
Als je niet lacht, ben je dood.
  donderdag 17 april 2008 @ 08:59:02 #286
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_58104921
Ik ben nu al fan van juf Saskia Dutch!

Rens, ik heb jullie nog helemaal niet gefeliciteerd! Drie dikke klapzoenen voor je grote zoon! Zo te lezen heeft hij een hele leuke dag gehad. (En die muffins, ik moest ervan lachen.)
Op naar de 4. Ik hoop voor jullie dat het een geweldig goed jaar wordt, vol avontuur ofcourse!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_58105037
Amber was gister bij mijn ouders. Ze was met mijn vader gaan wandelen maar hij had geen luier aangedaan. Ze zijn een aardige tijd weggeweest maar bij thuiskomst was ze droog. Toen was het bedtijd en ze wilde geen luier aan. Eerst op het potje plassen zei mijn vader. Dat deed ze en toen ging ze naar bed. 2,5 uur later werd ze wakker en was ze nog droog
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 17 april 2008 @ 09:32:12 #288
56471 pinquit
oh my lama!
pi_58105397
wauw ik vind het echt heel knap van amber!!!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_58115117
wat goed van Amber

Hier gaat het niet echt super. Sara hoest nog steeds, al sinds die keer dat we bij de hap geweest zijn. Gisteren maar weer naar de dokter en ze heeft nu naast ventolin ook een andere puffer flixotide om de hoestprikkel weg te nemen. Hopelijk kunnen we dan binnenkort allemaal weer eens een nacht doorslapen. Overdag gaat het best goed, maar 's nachts is een ramp.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Jubileum moderator donderdag 17 april 2008 @ 19:55:22 #290
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_58119585
Flixo werkt pas na een week of 3 optimaal Fuente, dus nog eventjes doorbijten. Sterkte!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_58119612
Amber hoest momenteel ook heel erg, echt dat slijmerige hoestje. Als het nog langer duurt ga ik naar de HA.

Vandaag is mevrouw echt onuitstaanbaar. Zodra ze dr zin niet krijgt is het gillen, janken, dreinen, zeuren.. ik krijg er de schijt van vandaag. Niets helpt. Lief blijven doen niet, negeren niet, boos worden niet... arrgghhh ben blij dat ze in bed ligt..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_58121877
Ach, het is voor Sara ook vervelender dan voor ons, maar 'kzal echt blij zijn als we allemaal weer normaal slapen Thnx!

Vicky, herkenbaar Sommige dagen pffffffff
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Licht Ontvlambaar donderdag 17 april 2008 @ 22:19:06 #293
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_58123598
Een dikke kus voor alle zieke peutertjes, hier ook een flink verkouden peutertje... Maar dat interesseert haar totaal niet, ze is helemaal hyper We gaan haar kamertje omtoveren van baby/peuterkamer naar een heuse meisjeskamer

Met dit behang op twee muren onder andere:

You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_58124075
haha daar zou ik ook hyper van worden!
pi_58128703
Wauw wat een gaaf behang! Echt super!

Sara heeft nu ook een loopoor
Sara
Merel
Ukje
pi_58129483
quote:
Op donderdag 17 april 2008 22:36 schreef bixister het volgende:
haha daar zou ik ook hyper van worden!
wat zij zegt

Beterschap voor alle kindjes!

Met Morris gaat alles eigenlijk gewoon heel goed. Gisteren wilde hij niet naar de creche. Op de vraag 'waarom dan niet?' antwoorde hij: ' ik ben gisteren al geweest'.
Misschien wordt het nu ook minder leuk omdat zijn vriendjes zo langzamerhand allemaal 4 worden en naar school gaan. Hij heeft het er zelf nu ook steeds vaker over: 'als ik 4 ben ga ik naar school'.

Gisteren hebben we een informatieochtend gehad op zijn school. Wij denken dat hij het daar erg leuk zal vinden. Op 11 augustus begint het nieuwe schooljaar en dan zal hij ook gelijk beginnen omdat hij 6 augustus jarig is. Spannende zaken dus allemaal
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 18 april 2008 @ 12:58:58 #297
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_58134489
spannende zaken idd snoopy en leon ook al , vliegt die tijd toch he..

Fuente alweer een loopoor bah houdt het dan nooit op bij jullie?

Ambert en merlijn goed hoor.

Mag ik even vloeken.. heinz heeft besloten om lecithine en olie in de ketchup en en tomatofrito te doen. Aangezien het geen zeer groot allergeen is zijn ze niet verplicht dat te melden..
3 x raden wie weer die uitzondering is...
juist ja.. hoe leg je een kind van 2 uit dat wat ze het allerliefste heeft haar zo geliefde "kettie"niet meer mag hebben
pi_58134570
zijn er geen andere merken ketchup die ze mag hebben??
tomatofritto kun je zelf maken door goedkope pakjes gepureerde tomaten en wat italiaanse kruiden te mengen.
pi_58134571
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 12:58 schreef _evenstar_ het volgende:
spannende zaken idd snoopy en leon ook al , vliegt die tijd toch he..

Fuente alweer een loopoor bah houdt het dan nooit op bij jullie?

Ambert en merlijn goed hoor.

Mag ik even vloeken.. heinz heeft besloten om lecithine en olie in de ketchup en en tomatofrito te doen. Aangezien het geen zeer groot allergeen is zijn ze niet verplicht dat te melden..
3 x raden wie weer die uitzondering is...
juist ja.. hoe leg je een kind van 2 uit dat wat ze het allerliefste heeft haar zo geliefde "kettie"niet meer mag hebben
Kun je niet proberen om nog wat flessen met de oude samenstelling te krijgen? Ketchup is heel lang houdbaar.
En anders misschien contact opnemen met heinz en vragen of dat ook zo is voor de ketchup die bijvoorbeeld naar het buitenland wordt geexporteerd ofzo
En anders misschien zelf maken en in de heinz fles bewaren.
  vrijdag 18 april 2008 @ 13:05:03 #300
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_58134612
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 13:03 schreef p_iglet het volgende:
zijn er geen andere merken ketchup die ze mag hebben??
tomatofritto kun je zelf maken door goedkope pakjes gepureerde tomaten en wat italiaanse kruiden te mengen.
goede tip, gaan we binnekort eens mee rommelen.

andere ketchups bevaten gluten zoverre ik de verschillende mekren hier heb kunnen zien. daarom was heinz zo fijn omdat het gv was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')