O, het is dus een vaak voorkomend probleem, die zomertijd. Ik doe niks anders dan de hele tijd maar uitleggen waarom het nu langer licht is. (En, lief kind, be prepared, van de zomer is het nog veeeeel lichter.) Ogen dicht en je ziet er niks van.
Verder heeft ze echte peuter-aanvallen. Ze heeft een kindje gezien wat boos op de grond ging liggen en nu doet zij het ook. Erg vermakelijk, want ze denkt dat het heel indrukwekkend is. Ze vergeet alleen dat er ook hard schreeuwen en drammen bijhoort. Ze gaat gewoon heel dramatisch stil op de grond liggen. En ik geniet dan even extra hard van de rust, want de rest van de dag tettert ze aan 1 stuk door, mij rondbevelend. "Mam? Mag ik een boterham?" Moeders smeert, maar ondertussen moeten er stickers geplakt, spullen afgerekend in haar winkel en nep-ijzen gegeten worden. En o wee als ik dat ijsje niet opeet. Erg gezellig maar ook vreselijk vermoeien.
Rottdog, wat e.t. zegt. En er vooral geen probleem van maken voor haar. Jullie dame ziet er prachtig uit!
Geluk zit in een klein
WolkjeWil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?