Transploft kosten!quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:28 schreef MrHayo het volgende:
Veel gehakt in de supers in Nederland komt uit Argentinie vandaar onder andere het prijsverschil
Daar geloof ik weinig van eerlijk gezegd...quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:28 schreef MrHayo het volgende:
Veel gehakt in de supers in Nederland komt uit Argentinie vandaar onder andere het prijsverschil
Van de AH komt een hoop vlees uit Argentinie. Staat gewoon op de verpakking.quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:59 schreef reem het volgende:
[..]
Daar geloof ik weinig van eerlijk gezegd...
quote:Op woensdag 27 februari 2008 04:20 schreef MissHobje het volgende:
Blikje cola iets van 40/43 cent.
die kaas tussen de 1.50-2.30
stokbrood kan al vanaf 75 cent, wel afbak, vers meestal ergens rond 1.30 ofzo
kilo gehakt 4,00
ongeveer dan,.. per winkel verschilt natuurlijik weer.
Ze hebben van dat speciaal verpakte vlees uit Argentinië en Uruguay (Sirloin / Tenderloin Steaks), maar t gehakt komt toch gewoon uit nL?quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:40 schreef Patjakker het volgende:
[..]
Van de AH komt een hoop vlees uit Argentinie. Staat gewoon op de verpakking.
Hmm laat maar, ik ga liever normaal dood.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:58 schreef Becherovka het volgende:
Door dit topic realiseerde ik me dat ik nog 100gr voorverpakte kaas van de Tsjechische supermarkt in mn kamer had liggen.Hoop dat het nog te vreten is na 24 uur buiten de ijskast
Zelfs de sperziebonen die in Nederland gekweekt worden komen nooit in de supermarkt te liggen (maar worden bijv. geimporteerd uit Egypte) dus ik zou er niet gek van opkijken als het vlees van de andere kant van de wereld komt.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:08 schreef reem het volgende:
[..]
Ze hebben van dat speciaal verpakte vlees uit Argentinië en Uruguay (Sirloin / Tenderloin Steaks), maar t gehakt komt toch gewoon uit nL?
of wil je het niet geloven ? Toch is het vaak zo.quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:59 schreef reem het volgende:
[..]
Daar geloof ik weinig van eerlijk gezegd...
Ja, dat komt omdat het bij jullie vers is en bij ons eerst uit Argentinië moet komenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:14 schreef reem het volgende:
Ik kan het moeilijk geloven omdat het gehakt in Nederland nergens naar smaakt, en hier een stuk smaakvoller is.
Dat geldt eigenlijk voor al het vlees in het buitenland. heeft ook de maken met de manier van bereiden.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:14 schreef reem het volgende:
Ik kan het moeilijk geloven omdat het gehakt in Nederland nergens naar smaakt, en hier een stuk smaakvoller is.
en jij denkt dat die uitvinding nog niet in Zuid Amerika is doorgedrongen ?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:17 schreef Cothen het volgende:
[..]
Dat geldt eigenlijk voor al het vlees in het buitenland. heeft ook de maken met de manier van bereiden.
Bovendien flikkeren we in Nederland alles in vriezer, dan kunnen we meer inkopen en blijft het langer goed.
En krijgt Rob Geus hier ook een stijve plasser van, want het is zo hygiënisch...
BNP is een stuk lagerquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:13 schreef UvdP het volgende:
[..]
Ja, dat komt omdat het bij jullie vers is en bij ons eerst uit Argentinië moet komen.
Trouwens, in Argentinië is alles wel lekker goedkoop maar heb je ook wel eens bedacht dat bij jullie het BNP per hoofd van de bevolking $13.000 is terwijl het in Nederland bijna $39.000 is, dat de koopkracht van de Nederlander dus nog steeds groter is ondanks die hogere prijzen...
Lekker met BSE dat dan weer welquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:39 schreef qwerty_x het volgende:
verder komt het meeste en beste vlees uiteraard niet uit Argentinie, maar uit Brazilie
dat was een slecht in elkaar gezette poging tot handelsbarriere door de EUquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Lekker met BSE dat dan weer wel
In Nederland of in Argentinië? In beide gevallen heb ik de cijfers van het CIA World Factbook iig.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
BNP is een stuk lager
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |