Omdat echt duidelijk te zien is dat hij steeds meer last van Parkinson krijgt. Ze doen er alles aan om het zo weinig mogelijk te laten opvallen, maar je ziet het toch duidelijk. Er zit geen moment rust meer in hem.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waarom is Spin City soms ondraagelijk om te zien?
En in de aflevering van vanvond is zijn Family ties vader Michael Gross te zienquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:13 schreef Argento het volgende:
Ik vind het nog steeds ronduit misdadig dat in die zeeen van herhalingen, Family Ties op de plank blijft liggen. Alex P. Keaton die zn hippie ouders de les leest. Briljante televisie. Ik vond het stoer dat Meredith Baxter, zijn moeder in Family Ties, in Spin City ook als zn moeder kwam opdraven. Leuk detail.
Morgen zeker even kijken dus. Schijnt een erg mooie aflevering te zijn.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:04 schreef Dagonet het volgende:
Ik zie nu dat we bij de laatste afleveringen zijn van Michael J Fox in Spin City (morgen de laatste). Z'n bezoeken aan de therapeut (met idd z'n Family Ties vader als therapeut (met receptioniste genaamd Mallory)) doen denken aan de laatste afleveringen van Family Ties waar hij ook een therapeut bezocht. Dat vind ik wel mooi eigenlijk, zulke referenties.
Ook 6 afleveringen van 'Boston Legal' in 2006, 5 jaar ná Spin City. Ik ben toch echt benieuwd hoe dat dan ging.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:19 schreef Estolan het volgende:
Hij heeft ook in een aantal afleveringen van Scrubs gezeten, ook erg goed iig
Nee. Maar wel grotendeels met pensioen (voicework uitgezonderd).quote:
nou, dan moet je nog maar eens goed kijken.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:27 schreef erkel het volgende:
Spin CityMeesterlijke serie. Als je het niet weet dat ie parkinson heeft zie je het ook niet vind ik.
Kippenvel aflevering inderdaadquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:05 schreef scanman01 het volgende:
Net het laatste deel van Michael J. Fox gezien in Spin City. (Hoewel hij een jaar of wat later nog even terug zou komen).
Wat een geweldige aflevering. Je hebt de hele tijd het gevoel dat het over hemzelf gaat ipv over Mike Flaherty. Hele mooie laatste beelden ook, voor het live publiek. Kippenvel. En het stukje dat hij in Washington ene Alex P. Keaton tegen kwam![]()
Mooi afscheid.
Deze film wilde ik ook al noemen, kon alleen niet op de naam komen. Fantastische acteur, met symphatieke films. Ik vond die film met die rijke oom ook erg leuk.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:05 schreef zoalshetis het volgende:
ja ik mis hem ook. secret of my succes was leuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |