ha, ik ook.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:01 schreef BOTER.... het volgende:
maar t leuke is dat ik mn liefde meeneem die nog nooit is geweest!
Wanneer gaan jullie?quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:12 schreef placebeau het volgende:
[..]
ha, ik ook.
Was nog een gemis in onze relatie, we zijn nog niet samen naar Parijsgeweest.En zij moet het er allemaal nog ontdekken.
De peage van lille naar Paris is momenteel 13,80 ¤quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:08 schreef placebeau het volgende:
klein vraagje, weet er iemand hoeveel "payage" je ongeveer moet betalen op de franse autostrade om in Parijs te geraken?
Ik wil eens nagaan of het goedkoper is met de thalys of met de wagen (vanuit Gent)
Die was alweer weg vandaag, we hebben wel ene Youri zien optreden op de trappen van de Sacre Cour, telt dat ook?quote:
Nouquote:Op zondag 14 september 2008 21:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
vandaag zijn de naar pére lachaise geweestwauw, ik was echt onder de indruk van hoe mooi het daar is, echt geweldig gewoon
Als dat die jongen met die gitaar was, dan hebben wij die ook gezienquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:44 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Die was alweer weg vandaag, we hebben wel ene Youri zien optreden op de trappen van de Sacre Cour, telt dat ook?
die italiaanquote:Op maandag 15 september 2008 09:25 schreef tessie het volgende:
[..]
Als dat die jongen met die gitaar was, dan hebben wij die ook gezien
Dubbelpost.quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:33 schreef SunChaser het volgende:
Wij hadden www.youri-music.com, een Italiaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |