Sorry, maar voetbal boeit me niet, dus ik heb nog niet opgelet door welke zender(s) 't wordt uitgezonden.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:36 schreef Gert het volgende:
Vraagje aan iemand die in Frankrijk woont: is het EK Voetbal te zien op een TV met alleen een antenne?
Lijst opengehaald, paardje erin gezet, lijstje dichtgedaan. Ik zou bijna dezelfde kamer boeken de volgende keer, om te kijken of het er nog hangtquote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:43 schreef Bora-Bora het volgende:
Leuk dat het je zo goed bevallen is, Clumsy!
Melig, die laatste foto; is dat paardgeval erop geplakt?
(of zijn jullie met tipp-ex aan de slag geweest?)
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Lijst opengehaald, paardje erin gezet, lijstje dichtgedaan. Ik zou bijna dezelfde kamer boeken de volgende keer, om te kijken of het er nog hangt.
ik heb dezelfde vraag.quote:Op maandag 19 mei 2008 11:51 schreef Klare het volgende:
Heeft iemand nog tips voor een hotel waar je de auo kunt pakeren voor niet al teveel geld. Of een goedkope en veilige parkeergarage. We gaan naar Rennes en willen op de terugreis nog een paar dagen naar Parijs.
Anders lees je dit topic even door, dan zie je dat je de auto bij Val d'Europe kan parkeren.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:38 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
ik heb dezelfde vraag.
ik ga met de auto maar waar zet ik hem neer zodat ik met het ov verder kan?
In dit topic en de vorige topics kan je antwoord vinden op je vragen.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik wil eind juli met m'n vriendin voor haar verjaardag een weekend naar Parijs gaan (vr - zo). Ik heb hier alleen totaal geen ervaring mee dus heeft iemand van jullie wat tips voor mij op het gebied van leuke redelijk betaalbare hotels? Vervoer? Etc. We willen uiteraard in de buurt van de Eiffeltoren e.d. zitten
Alvast heel erg bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |