Maak je daar niet al te sappel om:quote:Op maandag 3 maart 2008 20:36 schreef hierissieweer het volgende:
Maar die parijs visite, hoe zit dat met die zones, is dat vanaf het punt van waar je het aanschaft of is dat vanaf een punt ergens in parijs?
Komt helaas niet zo heel vaak voor, sneeuw in Parijs...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 03:43 schreef Imperatore het volgende:
Parijs!
In september ga ik er eindelijk weer eens naar toe. Hopelijk hebben we dan een mooie nazomer. Ik vind Parijs toch het mooist als het enigszins groen is, dus ik ga liever niet in de winter. Alhoewel een besneeuwd Parijs me toch ook wel prachtig lijkt, zeker rond/met Kerst. Ok, ik droom nog even verder..
Die had ik dus. Goedkoop, en alleen bedoeld voor openbaar vervoer. Kost geloof ik 5,70 per dag.quote:Mobilis is a pass for one calendar day. The price depends on the zones where you intend to travel; if you plan to stay within the city, a Zone 1 pass is all you need.
Duurder dan de Mobilis, maar je krijgt wel korting op attracties (geen idee welke en hoeveel korting) en je kan naar de lucthavens reizen. Kost geloof ik 8,50 voor 1 dag.quote:Paris Visite is a tourist pass valid for one, two, three, or five calendar days. Again, the price depends on how many zones you need. Children from 4 to 11 pay half-price (kids 4 and under are free), and the card offers discounts on boat cruises and certain other tourist attractions.
Goedkoop maar je hebt een pasfoto nodig en de pas is altijd geldig van maandag tot zondag. Dat moet maar net uitkomen dus.quote:The Carte Orange, which requires a passport photo, is used mostly by locals. The weekly or carte hebdomadaire pass runs from Monday to Sunday, and the monthly or carte mensuelle pass is good for one calendar month.
je kunt er officieel ook niet mee naar la defense h'e, das weer een zone verder !!!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:00 schreef Sylvana het volgende:
Ik kijk wel ff dan
Reservering is bevestigd
Tijden zijn alleen iets anders, vrijdags een uur later weg ( om 9.42) en zondags ook een uur later terug ( om 19.25 uur) Maar dat maakt niet zoveel uit dus
Dan koop ik als we daar naar toe gaan wel een los kaartje voor, zoals piepster ook al zegt.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:28 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
je kunt er officieel ook niet mee naar la defense h'e, das weer een zone verder !!!
Begint het toch verdorie nu net te sneeuwen!!!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 04:00 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Komt helaas niet zo heel vaak voor, sneeuw in Parijs...
En als het al valt, dan wordt het meestal heel snel een enOrm zooitje!!
Lol, blijft toch niet (lang) liggen waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:18 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Begint het toch verdorie nu net te sneeuwen!!!
Ja, we hebben vandaag al sneeuw, hagel, regen, storm en zon gehad.....quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:25 schreef tim2308 het volgende:
De borrel die elke eerste woensdag van de maand wordt gehouden heeft nu een eigen website met een community functie: http://www.nlborrel.fr
En hier is het gewoon herfstweer op de eerste dag van de lente....
Neem een regenjas mee! En een windjack!....quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:56 schreef dronkeykong het volgende:
Aftellen![]()
Zondag zal ik rond deze tijd net gearriveerd zijn in Parijs
Vanmiddag weer terug gekomen maar regenjas was niet echt nodigquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:52 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Neem een regenjas mee! En een windjack!....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |