nou idd..knap gefilmd!!!quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:24 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, hij vroeg er ook zelf om!..![]()
Goede scene, zeg! In dat restaurant met Silvio daar net, die afrekening!..
Zet de video gewoon om 2200 aan, hij begint altijd rond 22.10, dus dan zit je veiligquote:Op woensdag 23 april 2008 22:43 schreef k_man het volgende:
Hoe kom ik er achter hoe laat de uitzending op zaterdag 3 mei is?
Ik zie wel op de VARA site dat het dan slechts één aflevering is, maar niet hoe laat. Ik moet 'm opnemen, vandaar.
Ik ben er bij :-D (ookal heb ik de laatste afleveringen al meerdere malen gezien, toch iets dat ik niet wil missen)quote:Sneak preview voor de echte fans
Hoe de nu al legendarische Sopranos-serie voorgoed afloopt, kunt u met andere Sopranos fans gaan zien in bioscoop Het Ketelhuis in Amsterdam. Onder het genot van Italiaanse drankjes en hapjes bekijkt u de laatste twee afleveringen een week voordat ze officieel op de Nederlandse televisie worden uitgezonden.
Ik ben bijna weer klaar, vanavond de laatste 3quote:Op donderdag 24 april 2008 11:55 schreef Dos37 het volgende:
Ik ben inmiddels helemaal opnieuw begonnen. Wat is het toch geweldig.
In het begin met Pussy, Silvio, Paulie
Dat gevoel heb ik ook steeds als je het een tijdje niet gezien hebt en dan weer begint met een seizoen.quote:
Als je een tijdje niet gekeken hebt, en de eerste tonen van het intro vullen je huiskamer!quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:07 schreef planethugo het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook steeds als je het een tijdje niet gezien hebt en dan weer begint met een seizoen.
Titel aflevering: Kennedy and Heidi/The second coming.quote:De Soprano en Lupertazzi misdaadfamilies maken ruzie over asbestafval. Paulie lijdt een enorm persoonlijk verlies. A.J. zet vraagtekens bij zijn vriendschap met Parisi en Gervasi.
Idd!..quote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:27 schreef Aoristus het volgende:
AJ gaat er hopelijk ook aan, ik vond dat altijd al een vervelend knaapje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |