SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:39 schreef Tism het volgende:
Vanavond weer,
The Sopranos
Op Nederland 3,
Datum en tijdstip: 22 Maart 2008, 22:10-23:55 uur
Genre: Misdaad
Omroep: VARA
Titel aflevering: Mr. and mrs. Sacramoni request/Live free or die.Dat stukje Godfather op de bruiloftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...
Over the favor you cannot refuseDe voorzitter zegt:Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
..quote:Op zondag 13 april 2008 00:15 schreef nein het volgende:
Het eerste uur: Vito ging eraan..vond t toch wel zielig voor m..
haha idd, geniaalquote:Op zondag 13 april 2008 11:01 schreef fratsman het volgende:
Tja, terwijl Phil zelf ook uit de kast kwam.
Haha AJ, puberend huftertje...tony probeert met alle macht te voorkomen dat AJ ook in 'zijn wereldje' terecht gaat komen, maar je ziet gewoon dat het bijna onvermijdelijk is..quote:Op zondag 13 april 2008 22:27 schreef gimme.shelter het volgende:
Van het eerste uur was het bezoek van Carmela aan Parijs zo mooi gefilmd!! Wat is zij toch een topvrouw!
Verder was de dood van Vito redelijk gruwelijk zeg!!
En alle verwikkelingen rond AJ! Mooiste serie ooit gemaakt!
Niet vergeten!!!..quote:Voor Tony's 47ste verjaardag organiseren Bobby en Janice een feestje dat enigszins uit de hand loopt.
Tony's handelingen na de arrestatie van Johnny Sack achtervolgen hem.
Christophers film Cleaver beleeft zijn première, de film maakt zijn gevoelens voor Tony duidelijk.
De gezondheid van Johnny Sack verslechtert.
Titel aflevering: Soprano home movies/Stage 5
Nederland 3,
19 april 2008, 22:00-23:50 uur
VARA
Ja, hij vroeg er ook zelf om!..quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:31 schreef Aoristus het volgende:
Tony got punched in the mouth
Dit is een van de betere afleveringen. Ik vind dat Tony wel naar die kankerpatient moet, ook al mag hij 'm niet.quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:24 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, hij vroeg er ook zelf om!..![]()
Goede scene, zeg! In dat restaurant met Silvio daar net, die afrekening!..
Hmm, misschien gaat ie nog naar de begrafenis!..quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:28 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dit is een van de betere afleveringen. Ik vind dat Tony wel naar die kankerpatient moet, ook al mag hij 'm niet.
it's been emotionalquote:Op zaterdag 19 april 2008 23:40 schreef Tism het volgende:
[..]
Hmm, misschien gaat ie nog naar de begrafenis!..
nou idd..knap gefilmd!!!quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:24 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, hij vroeg er ook zelf om!..![]()
Goede scene, zeg! In dat restaurant met Silvio daar net, die afrekening!..
Zet de video gewoon om 2200 aan, hij begint altijd rond 22.10, dus dan zit je veiligquote:Op woensdag 23 april 2008 22:43 schreef k_man het volgende:
Hoe kom ik er achter hoe laat de uitzending op zaterdag 3 mei is?
Ik zie wel op de VARA site dat het dan slechts één aflevering is, maar niet hoe laat. Ik moet 'm opnemen, vandaar.
Ik ben er bij :-D (ookal heb ik de laatste afleveringen al meerdere malen gezien, toch iets dat ik niet wil missen)quote:Sneak preview voor de echte fans
Hoe de nu al legendarische Sopranos-serie voorgoed afloopt, kunt u met andere Sopranos fans gaan zien in bioscoop Het Ketelhuis in Amsterdam. Onder het genot van Italiaanse drankjes en hapjes bekijkt u de laatste twee afleveringen een week voordat ze officieel op de Nederlandse televisie worden uitgezonden.
Ik ben bijna weer klaar, vanavond de laatste 3quote:Op donderdag 24 april 2008 11:55 schreef Dos37 het volgende:
Ik ben inmiddels helemaal opnieuw begonnen. Wat is het toch geweldig.
In het begin met Pussy, Silvio, Paulie
Dat gevoel heb ik ook steeds als je het een tijdje niet gezien hebt en dan weer begint met een seizoen.quote:
Als je een tijdje niet gekeken hebt, en de eerste tonen van het intro vullen je huiskamer!quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:07 schreef planethugo het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook steeds als je het een tijdje niet gezien hebt en dan weer begint met een seizoen.
Titel aflevering: Kennedy and Heidi/The second coming.quote:De Soprano en Lupertazzi misdaadfamilies maken ruzie over asbestafval. Paulie lijdt een enorm persoonlijk verlies. A.J. zet vraagtekens bij zijn vriendschap met Parisi en Gervasi.
Idd!..quote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:27 schreef Aoristus het volgende:
AJ gaat er hopelijk ook aan, ik vond dat altijd al een vervelend knaapje.
everything's fucked up.. het zal wel weer mislukken.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:35 schreef Tism het volgende:
[..]
Idd!..Eens kijken of 't hem lukt!
Het lijkt me ook wel grappig als er een serie pogingen van hem ondernomen worden, de één nog ludieker dan de ander, maar dan wel steeds een fail!
Tot dat ie waarschijnlijk en uiteindelijk Corrado "Junior" achterna gaat, of zoiets!..![]()
Zo met die steen aan zijn poten en in 't zwembad is te makkelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |