Ah, deze was echt meesterlijk.quote:
Dit gaat door tot 04:12.quote:
Da's heul geen acteur! Da's Little Steven van Zandt, de gitarist van Springsteen's E Street Band.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:34 schreef MrData het volgende:
Wat een heerlijk stelletje mafioso acteurs hebben ze toch weten te vinden voor deze serie he. Vooral Silvio Dante![]()
[ afbeelding ]
VET!!quote:Op zondag 2 maart 2008 00:07 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dit gaat door tot 04:12.
Aflevering 6 tot en met 13 van seizoen 5.
Mwoah, de nacht is nog jong.quote:Op zondag 2 maart 2008 00:10 schreef Aoristus het volgende:
gaan jullie het allemaal uitzitten tot een uur of 5?
Da's waar, maar op een gegeven moment wil je wel wat whackenquote:
Heel goed mogelijk dat ik om 04:20 naar buiten ga, gewapend met een schitterende Beretta om wat huiswaarts kerend uitgaanspubliek af te schieten.quote:Op zondag 2 maart 2008 00:36 schreef Aoristus het volgende:
Da's waar, maar op een gegeven moment wil je wel wat whacken
Net gebeurt!..quote:Op zondag 2 maart 2008 00:36 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Da's waar, maar op een gegeven moment wil je wel wat whacken
Natuurlijk nietquote:Op zondag 2 maart 2008 00:10 schreef Aoristus het volgende:
gaan jullie het allemaal uitzitten tot een uur of 5?
Dat snap ik dus ook nooit. Misschien is degene die net een hap water neemt de laatste en moet die het voorbeeld vanaf dan geven ofzoquote:Op zondag 2 maart 2008 00:47 schreef fratsman het volgende:
En Tony mag weer terugkomen...
Kan iemand me het nut van dat Marco Polo spel uitleggen?
vertel jij het eens, wiseguyquote:
Volgens mij is 't gewoon tikkertje, maar dan in 't water! Dat Marco Polo gedoe is voor mij ook een raadsel, iets Amerikaans/italiaans ofzo!..quote:
gewoon tikkertje , oftewel tijdverdrijf (de "blinde" tikker roept Marco als hij denkt in de buurt te zijn van een te tikken persoon, en die roept dan Polo... of zoiets)quote:Op zondag 2 maart 2008 00:47 schreef fratsman het volgende:
En Tony mag weer terugkomen...
Kan iemand me het nut van dat Marco Polo spel uitleggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |