[DGK SC #623] Kunstklappers in eendebekken.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:52 schreef Copycat het volgende:
Waar is ie heen?
Erger nog: Scanman-wannabe.quote:
Geen idee, er zijn in dat hele DGK subforum trouwens nog maar een stuk of 5 mensen die het programma volgen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:18 schreef Svensational het volgende:
Heeft Natasia het nog een beetje naar haar zin in 't huis?
En Ruud? Heeft ie nog steeds ruzie met Willemquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:20 schreef APK het volgende:
[..]
Geen idee, er zijn in dat hele DGK subforum trouwens nog maar een stuk of 5 mensen die het programma volgen.
De rest komt daar om te zieken.
Willem denkt er nog steeds aan om te stoppen als trainer.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:22 schreef Svensational het volgende:
En Ruud? Heeft ie nog steeds ruzie met Willem [ afbeelding ]?
Hij is kok tochquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:27 schreef APK het volgende:
[..]
Willem denkt er nog steeds aan om te stoppen als trainer.
Als Bart niet zo vervelend tegen haar zou doen wel.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:18 schreef Svensational het volgende:
Heeft Natasia het nog een beetje naar haar zin in 't huis?
Bank van de búren hè!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:35 schreef Talitha het volgende:
APK, doe nog even een foto van je bank? Dan kan dit topic daarna weer dicht.
Hij biedt 'm net te koop aan: Blauwe Ikea Klippan bank, 2 persoons!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:35 schreef Talitha het volgende:
APK, doe nog even een foto van je bank? Dan kan dit topic daarna weer dicht.
Heb JIJ dat gelekt, dat van dat kankerhoer?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mijn gedeelde PM-boxen zeggen wat anders.
Bewijsmateriaal dumpen!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij biedt 'm net te koop aan: Blauwe Ikea Klippan bank, 2 persoons!
Onder een kloon natuurlijk, hè
Ik dacht dat het stinkhoer was?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb JIJ dat gelekt, dat van dat kankerhoer?
quote:
Ik schrijf het aan iedereen net iets anders zodat ik kan identificeren wie gelekt heeft.quote:
Mooi zo.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:31 schreef APK het volgende:
[..]
Ik schrijf het aan iedereen net iets anders zodat ik kan identificeren wie gelekt heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |