Hoi OA, nog tijd gehad voor werkontwijkend gedrag of zit schoonOA je in de nek te hijgen?quote:
Hoi aartiquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:05 schreef Aarti het volgende:
hallo!
Daarom immer een kopie op de smurver laten staanquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:06 schreef OA het volgende:
Scarface, de mail had ik binnengehaald op de laptop, dus er was niets meer te vinden op de mailserver van de provider. Dan wordt het lastig om de reeds binnengehaalde mail toch op een andere computer binnen te halen...
Dat krijg je als je een Frans hotel boektquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:08 schreef OA het volgende:
Maar goed, de mail is nogmaals verstuurdnadat ik de Ibis reserveringslijn heb gebeld (020-6......) en nota bene een Frans sprekend figuur aan de lijn kreeg....
Je kunt je email niet online bekijken?quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:06 schreef OA het volgende:
Scarface, de mail had ik binnengehaald op de laptop, dus er was niets meer te vinden op de mailserver van de provider. Dan wordt het lastig om de reeds binnengehaalde mail toch op een andere computer binnen te halen...
schoonOA is momenteel in Frankrijkquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoi OA, nog tijd gehad voor werkontwijkend gedrag of zit schoonOA je in de nek te hijgen?
Doet hij goedquote:
jij ookquote:Ik morgen ook!![]()
Whehehe. Ik ben er momenteel even mee bezigquote:Werkontwijkend gedrag... dat vertoon ik immer.
Waar jij echter op doelt, heb ik nog niet helemaal af... Ik weet het, vandaag móét het klaar zijn...
Komt goed!
Maar dat verwacht je niet als je naar 020 beltquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat krijg je als je een Frans hotel boekt
Dat is dan weer niet handigquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:15 schreef OA het volgende:
[..]
Maar dat verwacht je niet als je naar 020 belt![]()
Want ik kreeg te horen "Al onze medewerkers zijn momenteel in gesprek. Toets 1 als u een Engelstalige operator wil spreken. Toets 2 als u een Franstalige operator wilt spreken. Wacht geduldig als u een Nederlandstalige wilt spreken..."
Ik wachten.... nog 3x hetzelfde verhaal... tuut... tuut.... "Bonjour, ....... "
Hij is er beroepsmatig...quote:
Zeker!quote:[..]
jij ook
14quote:[..]
Whehehe. Ik ben er momenteel even mee bezig
Een vriend van mij moest voor werk naar zwitserland, laat nou net per ongeluk het weekend in die periode vallenquote:
quote:[..]
Zeker!![]()
14
Nee.quote:
Maar hij is er vandaag, morgen en vrijdag. Alleen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Een vriend van mij moest voor werk naar zwitserland, laat nou net per ongeluk het weekend in die periode vallen...
quote:
Niet goed geregeld dusquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:20 schreef OA het volgende:
[..]
Maar hij is er vandaag, morgen en vrijdag. Alleen.![]()
Naamgenootquote:
Muck !quote:
Marjoquote:
nog een paar maandjes geduldquote:
heb je nog steeds zin om te koken?quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:46 schreef ScarFace- het volgende:
Ik ga ervandoor.
Straks werken.
Onregelmatige tijden enzo mja dat heb je als ''student'', is maar een bijbaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |