Moggequote:
Fix dat ding eens, ik sta er niet inquote:
belastingdienst?quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:49 schreef Sjowhan het volgende:
Leuk als een van de meest belangrijke systemen nog niet klaar is met de verwerking. Afdelingen die niets kunnen doen etc [afbeelding]
handigquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:49 schreef Sjowhan het volgende:
Leuk als een van de meest belangrijke systemen nog niet klaar is met de verwerking. Afdelingen die niets kunnen doen etc
Werk je bij de belastingen?quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:49 schreef Sjowhan het volgende:
Leuk als een van de meest belangrijke systemen nog niet klaar is met de verwerking. Afdelingen die niets kunnen doen etc
ik zag bij mijn vertrek uit mijn stad naar Kuala Lumpur graffiti met als tekst 'muck'... moest aan je denkenquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:49 schreef Muck het volgende:
[..]
ai 33 [afbeelding]
[..]
indah [afbeelding]
GMTAquote:
quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zag bij mijn vertrek uit mijn stad naar Kuala Lumpur graffiti met als tekst 'muck'... moest aan je denken
bij de IKEA verkopen ze ook een Muckquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
[..]
jah, vond het wel opvallend eigenlijk
Volgende keer sta je erin!quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:51 schreef vdvorst het volgende:
Fix dat ding eens, ik sta er niet in
quote:
quote:
Handig inderdaad, en nee, ik werk niet bij de belastingdienst.quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Werk je bij de belastingen? [afbeelding]
De Jager grijpt in na fout met honderdduizenden aangiftes
quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:17 schreef Muck het volgende:
[..]
bij de IKEA verkopen ze ook een Muck
en ik kost nog geen 8 euro
quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:17 schreef Muck het volgende:
[..]
bij de IKEA verkopen ze ook een Muck
en ik kost nog geen 8 euro
Hoi Scarfacequote: