inderdaadquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:40 schreef OssieMan het volgende:
TS kan er niet mee omgaan
En ziet zijn moeder op teevee..quote:
Sommige mannen geilen op dikke vrouwen en mesten daarom hun vrouw vetquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:42 schreef minthy het volgende:
Wat ik niet kan snappen:
Zo'n vrouw ligt al zoveel jaren op bed. Als ze zelf niet bij de koelkast kan komen, laat staan in de winkel, wie voert haar dan? Dat moet dan wel een idioot geval zijn, feeder ofzo.
Ik kan me haast niet voorstellen dat er niemand tegen haar zegt dat ze een pietsie teveel eet...
Een eindeloze hoeveelheid huidplooien om je piemel in te steken, wat wil je nog meer?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:44 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Sommige mannen geilen op dikke vrouwen en mesten daarom hun vrouw vet
Ieder z'n dingquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:45 schreef nozem het volgende:
[..]
Een eindeloze hoeveelheid huidplooien om je piemel in te steken, wat wil je nog meer?
Maar idd gadverdammequote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:36 schreef nattermann het volgende:
GADVERDAMME
Klacht: vrouwen van 500 406kg
van elk 40.6 kgquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:50 schreef Adelante het volgende:
dat zijn tien vrouwen man!
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:58 schreef nozem het volgende:
En zo werd het toch nog een mooi dinsdagavondtopic, nietwaar TS?
Misschien zelfs langer.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:52 schreef nattermann het volgende:
Willen ze ook die maag gaan verkleinen![]()
Geloof dat ze die beter eruit kunnen halen. Die kan nog zeker 30 jaar leven op al dat reserve-vlees.
Elke dag 8 hamburgers en chocolate chip cookies zijn hét recept!quote:
Zal ik een poging wagen?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Elke dag 8 hamburgers en chocolate chip cookies zijn hét recept!
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:10 schreef RickoKun het volgende:
Hey trouwens hé, in navolging van dat maandelijkse periode topique;
Hoe zou ze haar kut schoon houden van dat ongesteldheidssapjes brei?
Niet? dat verdwijnt gewoon in die plooien..quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:10 schreef RickoKun het volgende:
Hey trouwens hé, in navolging van dat maandelijkse periode topique;
Hoe zou ze haar kut schoon houden van dat ongesteldheidssapjes brei?
Heb je eerder een pneumatische boor voor nodig, lijkt mij.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Niet? dat verdwijnt gewoon in die plooien..
Brrr.. ik wil echt in haar prikken met een stokje om te kijken hoe het trilt.
Dan raak je je stok kwijt, die zuigt ze gewoon op!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Niet? dat verdwijnt gewoon in die plooien..
Brrr.. ik wil echt in haar prikken met een stokje om te kijken hoe het trilt.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]
PWNT WIE EINER VLEISCH!!!!!!!!!!111111111111111![]()
![]()
::D:D:
![]()
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]
PWNT WIE EINER VLEISCH!!!!!!!!!!111111111111111![]()
![]()
::D:D:
![]()
Jij bent toch die gast met 'n banaan in z'n oor?quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:53 schreef jitzzzze het volgende:
TS valt op dikke vrouwen, TS is een feeder
quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:18 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Jij bent toch die gast met 'n banaan in z'n oor?
In die aflevering had ie alleen een voornaam:quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:06 schreef Ziewoarut het volgende:
Wtf!
Hoe heet die takkenman? Moet echt even googelen.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:31 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb het niet afgezien, heeft die dermatoloog nog een remedie kunnen vinden?
Die dermatoloog dacht wel een oplossing te hebben gevonden. Dit in een brief voorgelegd aan de familie en vrienden van Dede (vrienden in de buurt, niet die andere figuren uit die groep) alleen nog niet aan Dede zelf, die was namelijk weer te touren met zijn circus en spoorloos.quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:31 schreef Florian_ het volgende:
Einde vond ik nogal vreemd. Het kwam er op neer dat er wel degelijk een behandeling is (met retinoiden en nog wat...) maar dat Dede zich niet liet behandelen en nog steeds de kost verdiende met die 'freakshow'.quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:31 schreef Florian_ het volgende:
Hoe wilde je het mes/pistool vasthouden?quote:Op donderdag 25 september 2008 22:52 schreef NoelGallagher het volgende:![]()
![]()
![]()
Ik had allang zelfmoord gepleegd. Dienen als circusattractie
Wat dacht je van de sprong van een flat/hoge brug?quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:42 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Hoe wilde je het mes/pistool vasthouden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |