Het stond letterlijk in mijn post die je quote helder licht....quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:15 schreef oh-oh het volgende:
Ja jij bent te snel voor mijn pc, toen ik gepost had stond t dr pas hoor, vriendelijk ding.
Als ik jouw kat was zeek in ook in huis.
Ja, das lekker als die kat wel blaasgruis of whatever heeftquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:17 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Swets , lekker je aandacht op ET en je kids richten en de losse plasjes maar even opruimen
Vroeger hadden we inderdaad een hele goede dierenarts in de buurt die elke dag tot 20:00 open was. Die is gepensioneerd. Nu hebben we alleen nog 'dierenklinieken' in de buurt. Die werken van 12:00 tot 16:00 geloof ik en je bent een godsvermogen kwijt als je alleen de deurknop vast houdquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:23 schreef vergeetmewelletje het volgende:
@Swets: dierenartsen zijn ook vaak 's avonds open.
Maar de kans is natuurlijk groot dat alles ok is met zijn blaas en dat 'ie gewoon een beetje geschift is, net als elke andere kat.
Een kat gaat niet binnen een uurtje dood aan blaasgruis, maar als 'ie wat zwakjes begint te worden, niet meer wil drinken, of zich niet meer wast, moet je misschien wat meer haast maken.
Dit is trouwens wel heel erg waar inderdaad Swetsquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:23 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Een kat gaat niet binnen een uurtje dood aan blaasgruis, maar als 'ie wat zwakjes begint te worden, niet meer wil drinken, of zich niet meer wast, moet je misschien wat meer haast maken.
Kijk, dat is goed nieuwsquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:43 schreef E.T. het volgende:
Dierenarts is gebeld.. Iedereen kan weer rustig slapen.
Ik ga vanavond (ja, vanavond ja... een rondkruipende dreumes is niet handig) een plastic zak in de hal neerleggen en hoop dat ie daar z'n behoefte op doet (aangezien hij zijn plekken willekeurig uitzoekt).
Als ik urine heb opgevangen, ga ik met kat en urine naar de dierenarts.
Het geeft niets als dat een paar dagen duurt (letterlijke quote van de DA), idd wel even opletten dat hij net zo levendig is als normaal en niet van pijn gaat mauwen.
Als hij helemaal niet meer zou plassen of lusteloos wordt of van de pijn gaat mauwen, dan wel zsm naar de DA.
Ik probeer 'm vanavond/vannacht binnen te houden en dan op de overloop, zolder en gang beneden een plastic zak neerleggen. Hopen dat ie het daar op doet en dan met een spuitje in een bakje krijgen. (en verder alle kamerdeuren dichthouden zodat ie alleen de gang en overlopen heeft qua ruimte).quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:11 schreef Litso het volgende:
[..]
Kijk, dat is goed nieuws
Succes met het opvangen, dat is ook niet altijd even makkelijk
In huis plast hij juist vaak op plastic tasjes, handdoeken, wasgoed en kranten. Als er alleen een plastic zak ligt zou je zeggen....quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:10 schreef Greys het volgende:
Het lijkt me echt een hele toer om urine op te moeten vangen!
Zal je zien dat ie geen zin heeft om dat op een krakende plastic zak te doen...
Ik zal duimen!
En dan is het meestal of ze het doorhebbenquote:Op donderdag 28 februari 2008 17:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
In huis plast hij juist vaak op plastic tasjes, handdoeken, wasgoed en kranten. Als er alleen een plastic zak ligt zou je zeggen....
Plastic zakken dan maar gewoon laten liggenquote:Op woensdag 5 maart 2008 16:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Al een week met plastic zakken op de grond... Beest pist niet meer. Tenminste... Niet binnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |