Toch knap als ze niet op de streams te zien waren.quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:05 schreef Copycat het volgende:
Brian en Amanda hebben vannacht dus blijkbar weer ruzie kunnen maken, ongemoeid door de camera's? Zoiets maak ik tenminste op uit de streamverslagen op VOL.
Overdag mogen ze geilen in de sauna met de camera's erop en 's nachts gaat zedig het licht uit?quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:39 schreef T-lex het volgende:
Toch knap als ze niet op de streams te zien waren.![]()
Denk dat ze offstream een tentje hebben gemaakt.
Waarom ik dat denk...nou Amanda ging in een shirtje in bed liggen en toen we een uurtje later weer B&A op de streams kregen had ze geen shirt en bh meer aan en lag ze tegen Brian aan.
Maar we zullen het wederom nooit weten.quote:Mike vond toch dat Brian het met een verkeerde toon zei tegen Amanda dat ze het bord op moest ruimen.....op de manier van een Antilliaan zei Mike....Brian: nee van Bonaire..
Brian probeert het nog grappenderwijs, maar is pissed.....ze gaan naar bed en helaas gaan de streams eraf....hoe voorspelbaar.
Een van de leukste filmpjes tot nu toe.quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:13 schreef Kinga het volgende:
Ik kijk net het jaarfilmpje van Jaap. Man wat is er veel gebeurd zeg... wel cool filmpje ook.
Dat doen ze anders voor Amanda en Brian wel.quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:01 schreef diedirk het volgende:
Lees dat huub zijn bekende riedeltje over zijn motivatieproblemen weer eens op tafel heeft gelegd.
Zijn enige doel daarmee is de redactie ondr druk te zetten , zijn santie's kwijt te schelden.
Mag hopen dat ze niet toegeven aan chantage.
Yoga is niet zo interessant al denkt Brian daar zo te zien anders over.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:09 schreef Kinga het volgende:
Zijn ze al wakker uberhaupt, het is zo stil hier...
Oh, dan valt mijn concentratiestoornis tijdens de yoga best mee.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yoga is niet zo interessant al denkt Brian daar zo te zien anders over.
[ afbeelding ]
Brian vroeg na de les aan Nancy waar ze aan dacht tijdens het mediteren, jammer dat Nancy niet hetzelfde aan Brian vroeg.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:23 schreef noekje het volgende:
Oh, dan valt mijn concentratiestoornis tijdens de yoga best mee.
mmmmquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:07 schreef trettie het volgende:
[..]
Dat doen ze anders voor Amanda en Brian wel.
We hebben de stemming voor autorijlessen verknalt om dat we die zelf willen lees Amanda,
daarna gaan we naar achter en Voila daar is de volgende stemming en wie krijgt er rijlessen?
Juist Amanda!!! Afgedwongen in het hokje.
Ik denk juist dat Huub heel meegaand is met het hokje. Teveel zelfs.
Maar ja Amanda en Brian dreigen samen met opstappen en Huub doet dat niet.
Hij hoopte natuurlijk dat Nancy zijn erectie-golven zou oppikken zodat zij samen intergraal en eclectisch telepatisch de liefde zouden bedrijven. Zo'n pervert is het wel.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian vroeg na de les aan Nancy waar ze aan dacht tijdens het mediteren, jammer dat Nancy niet hetzelfde aan Brian vroeg.
Ik ben nu bezig met het Brian filmpje.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:40 schreef beequeen het volgende:
Deze al gezien?
Huub boos op het hokje.
Wat hebben ze uitgevoerd in die sauna dan?quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:57 schreef beequeen het volgende:
Ik lees op de site van Kleine Frankie dat José haar ongenoegen heeft uitgesproken over de saunabeelden van Brian en Amanda gisteren, ze vond het echt niet kunnen.
Ik weet niet tegen wie ze dit gezegd heeft, dat staat niet in het commentaar.
Palma moet gewoon lekker de streams uit laten.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:57 schreef beequeen het volgende:
Ik lees op de site van Kleine Frankie dat José haar ongenoegen heeft uitgesproken over de saunabeelden van Brian en Amanda gisteren, ze vond het echt niet kunnen.
Ik weet niet tegen wie ze dit gezegd heeft, dat staat niet in het commentaar.
Laat Huub die club even flink onder druk zetten !!!!!!!quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:40 schreef beequeen het volgende:
Deze al gezien?
Huub boos op het hokje.
Massage/voorspel.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:00 schreef Kinga het volgende:
[..]
Wat hebben ze uitgevoerd in die sauna dan?
Als Brian dat zo goed weet heeft hij zelf waarschijnlijk ook niet al te best geslapenquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:00 schreef noekje het volgende:
Brian: Eric heeft een chagerijnig bui vandaag. Huub en Claire hebben de hele nacht liggen krikken dus hij heeft slecht geslapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |