Ik heb al gestemd hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:03 schreef avonne het volgende:
Mocht U zich generen voor het feit dat U streamer bent....
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:19 schreef Deisyy het volgende:
Amanda stelde voor dat ze bij Jaap gaat slapen. Met zijn drieën dan, zegt Jaap. Goed plan, vindt ook Brian, met zijn drieën, slapen we ook weer eens in de MB.
as usualquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
@ Avonne
Je hebt er toch een geweldig mooi OPje van gemaakt![]()
Altijd zo grappig de poll's op de VV. Breng je je stem uit, zijn er daarna nog evenveel stemmenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:20 schreef STAP01 het volgende:
Poll
Eén jaar Jaap...
Op naar het volgende jaar!30%
Een jaar Jaap is genoeg.42%
Ik mis de terror!28%
36 stemmen
bron: VV
Besloten is dat vrijdag 29 februari DGK definitief eindigt. Met als finale een worstelgevecht tussen Jaap en Brian. De winnaar krijgt de villa.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:21 schreef PeterNB het volgende:
Goeienavond !
Sluit ik net hotmail af, krijg ik DIT te zien:
[ afbeelding ]
Waar gaat dit over ???
(Heb nog geen cossen teruggelezen, ben net thuis)
Oh.......niks bijzonders dusquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Besloten is dat vrijdag 29 februari DGK definitief eindigt. Met als finale een worstelgevecht tussen Jaap en Brian. De winnaar krijgt de villa.
Is dat neit een shot ut de audities van de Lion King ?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:28 schreef SIRA het volgende:
(ben even m'n computer aan 't opschonen...)
nog eentje uit de oude doos dan maar.
pruik of extensions.. wat is erger???
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:17 schreef Ziet het volgende:
zo wat is het hier ineens stil
allemaal op nena aan het stemmen zeker![]()
brian en amanda voelen jaap aan de tand
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:28 schreef mootie het volgende:
Mike wil een massage van Amanda als hij wint, Brian gaat daar mee akkoord.
Zo, dat klinkt echt als Brian da Pimp...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:28 schreef mootie het volgende:
Wat kost dat aan CPsquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:28 schreef mootie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |