dat zei de wijkagent ook jaquote:
Nee. Is er echt een ruit van jullie huis ingegooid??quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat zei de wijkagent ook ja
vandaar dat we verplicht waren een glas en inboedelverzekering te nemenmaareehm ist echt zo erg hier?
Lekker klote. Ik heb niets gehoord...quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ja. En van een of ander restaurant. En ahoy vissport heeft een aantal sterren in de ruit (voorzijde, wij achterzijde).
Ze hebben echt een spoor achter gelaten.
Toen onze ventilatieinstallatie geplaatst wasquote:Op woensdag 19 maart 2008 16:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
Lekker klote. Ik heb niets gehoord...
jup het grote raam van de slaapkamer ( gelukkig )quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:01 schreef Duvel het volgende:
Gefeliciteerd! Waren de ruiten aan de achterkant stuk dan?
Als ze willen, lukt het, zeker met enkel glas.quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:51 schreef Fugie het volgende:
dat zuigt wel
hier kan het gelukkig niet echt, 4 hoog moet je toch aardig voor gooien
enkel glas is dan ook voor den armen in ons midden ehquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:50 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als ze willen, lukt het, zeker met enkel glas.
Jaajaaajaaa...quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:53 schreef Fugie het volgende:
[..]
enkel glas is dan ook voor den armen in ons midden eh
Bij mn ma (gall en gall) hebben ze in dat dorp waar ik vandaan kom een keer een ramkraak gepleegd met een volvo 440. Raam won. (Ruiten van plafond tot vloer).quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:11 schreef DutchTrain het volgende:
De ruit van de 24-uurswinkel is ook een gewild doelwit. Alleen is dat dubbel gewapend glas en zat er pas een ster in nadat iemand z'n brommerhelm op stukgeslagen had
De shampoo is op!quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:11 schreef DutchTrain het volgende:
De ruit van de 24-uurswinkel is ook een gewild doelwit. Alleen is dat dubbel gewapend glas en zat er pas een ster in nadat iemand z'n brommerhelm op stukgeslagen had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |