quote:Grote brand in Spangen
16 maart 2008
In Spangen in Rotterdam-West heeft zondagmiddag een grote uitslaande brand gewoed in een aantal portiekwoningen in de Huygensstraat, vlakbij het Spartastadion.
Er zijn achttien mensen uit vier portiekwoningen gehaald; drie van hen hadden ademhalingsproblemen. Zij zijn naar een ziekenhuis gebracht. De anderen zijn opgevangen op het politiebureau aan het Marconiplein.
Het is nog niet duidelijk wat de oorzaak van de brand is geweest.
Dan moet je dus dit hebben :quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Yup. Voorheen waren er metertjes op de radiatoren idd. Dus wil ik de doorstroom echt stoppen en het verbruik op nul zetten, dan moeten de hoofdkranen dicht...
Dit had ik ook gevonden, zelf installeren lijkt me trouwens ook vrij simpelquote:Op zondag 16 maart 2008 21:39 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Dan moet je dus dit hebben :
[ afbeelding ]
Dit is de automatische hoofdafsluiter die op de hoofd aanvoer komt en kost rond de 150 euro.
En een thermostaat die je daar dan op aansluiten, een normale zal rond de 60 euro zijn, een klok thermostaat zal rond de 130 euro gaan kosten.
Als je een beetje handig ben kun je dit zelf installeren, het werkt met knelkoppelingen.
Laat maar weten als je meer info nodig hebt.
Bij ons thuis is er eentje.quote:Op maandag 17 maart 2008 19:16 schreef ghanib het volgende:
hey, weet iemand trouwens of er ergens in Rotterdam een hookah-bar is? Heb eerder gezocht, maar dat heeft niets opgeleverd
Volgens mij is die er niet. Next best thing is Sultan Lounge op Zuid.quote:Op maandag 17 maart 2008 19:16 schreef ghanib het volgende:
hey, weet iemand trouwens of er ergens in Rotterdam een hookah-bar is? Heb eerder gezocht, maar dat heeft niets opgeleverd
Hookah als in waterpijp ( http://en.wikipedia.org/wiki/Hookah )quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:07 schreef Koewam het volgende:
's gravendijkwal heeft er ook nog wel een paar hoerententen/stripclubs hoor.
troost je, je was niet de enige die dat dachtquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:07 schreef Koewam het volgende:
's gravendijkwal heeft er ook nog wel een paar hoerententen/stripclubs hoor.
dat zei de wijkagent ook jaquote:
Nee. Is er echt een ruit van jullie huis ingegooid??quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat zei de wijkagent ook ja
vandaar dat we verplicht waren een glas en inboedelverzekering te nemenmaareehm ist echt zo erg hier?
Lekker klote. Ik heb niets gehoord...quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ja. En van een of ander restaurant. En ahoy vissport heeft een aantal sterren in de ruit (voorzijde, wij achterzijde).
Ze hebben echt een spoor achter gelaten.
Toen onze ventilatieinstallatie geplaatst wasquote:Op woensdag 19 maart 2008 16:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
Lekker klote. Ik heb niets gehoord...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |