abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57339549
Junkiexp, je link werkt niet... Ben erg geïnteresseerd in dat apparaat!!!
pi_57339668
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 08:37 schreef Fugie het volgende:

[..]

die huizen moest ik van mijn adviserende makelaar heftig ontwijken Iets met restwaarde en verkoopbaarheid.
Wat houdt restwaarde in?

De woningen hier worden meestal erg snel verkocht, dus daar zit ik totaal niet over in.
quote:
Bovendien zou ik er niet willen wonen, afschuwelijke dingen
Van buiten: ja, over smaak valt niet te twisten. Kan me voorstellen dat je het niets vindt. Van binnen zijn het geweldig leuke, ruime woningen. En verhouding prijs/locatie vind ik geweldig. Tevens ook geen overlast van welke vorm dan ook.
quote:
doe eens wat van die tips spammen dan
Hoofdkranen sowieso alleen openzetten als je wilt verwarmen, verder altijd dicht. En als je ze open zet, de binnenkomende kraan (de hete) een kwartslag open en de uitgaande kraan maar een klein beetje open. Zo werkt het althans bij die van ons goed, scheelt echt ontzettend veel.
pi_57339730
Thanks voor de tip, nu werkt het wel !!!
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_57340007
Hoe werkt dat ding dan, junkiexp? Kun je dat zelf installeren? Sluit 'ie de leidingen af?

Mag ook per PM, is misschien een beetje offtopic.
pi_57340230
Ik zie het volgens mij al. Deze sluit zeker alleen de radiatorknoppen af? Daar heb ik niks aan, de hoofdkranen moeten dicht, want al zitten alle radiatoren potdicht, dan verbruikt 'ie nog flink.
pi_57340909
Werkt op de knoppen idd.
Maar ik heb op elke radiator een meter hangen.
Dus als alles dichtstaat, dan meet ie niks.

Jij heb zeker een centrale meter ?
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_57340964
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 23:33 schreef junkiexp het volgende:
Werkt op de knoppen idd.
Maar ik heb op elke radiator een meter hangen.
Dus als alles dichtstaat, dan meet ie niks.

Jij heb zeker een centrale meter ?
Yup. Voorheen waren er metertjes op de radiatoren idd. Dus wil ik de doorstroom echt stoppen en het verbruik op nul zetten, dan moeten de hoofdkranen dicht...
pi_57341373
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 20:22 schreef Duvel het volgende:

[..]

Aansluiten is helaas een kwestie van pijpen buigen, kraan monteren en zo. Fa. Elgo, bij jullie waarschijnlijk niet onbekend, kan dat doen.

Vijftig euro voor de kachel: nee, helaas. Mijn type kachel staat op Marktplaats voor 125 voor een roestige, oude, 300 voor een nieuwere en betere. PM anders even!
Zie je PM
pi_57341416
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 23:34 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Yup. Voorheen waren er metertjes op de radiatoren idd. Dus wil ik de doorstroom echt stoppen en het verbruik op nul zetten, dan moeten de hoofdkranen dicht...
Heb het maar half gevolgd, maar kan je zo'n apparaat niet op je hoofdkraan prikken?
pi_57346921
Vandaag voor het eerst echt storing gehad met de Metro. Wel eens meegemaakt dat voor wat dan reden ook hij niet reed (bijv. afgesloten stations met redbull airrace ).

Eerst stond hij al 10 minuten stil voor Maashaven, ingestapt, stapvoets gereden + veel stil gestaan op het stukkie naar Rijnhaven, heel 'gemoedelijk' naar Wilhelminadinges gerolt, om daar gevraagd te worden uit te stappen omdat de metro stuk was (Waarna ik vermoed dat de metro is afgevoerd over de (onderhouds) tunnel Wilhelminaplein/Leuvehaven > Blaak).

Volgende metro kwam er uiteraard redelijk vlot achteraan Hoewel de omroepdame te positief ingesteld was met dr 'enkele seconden'.

Heeft al met al - wachten op metro, stilstaan met metro, overstap, en dus ook wachten op trein- een half uurtje gekost.

Kon nu wel met korting reizen in de trein
pi_57347085
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 23:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Heb het maar half gevolgd, maar kan je zo'n apparaat niet op je hoofdkraan prikken?
Volgens mij niet. Er moeten afsluitkleppen in de buizen komen. Ik heb al geïnformeerd bij een paar bedrijven. Gaat me ongeveer 500 euro kosten.
pi_57358994
Zeg Ise, kun je me een route van t complex sturen? Ik ben t al weer vergeten Snap er werkelijk niks van!
pi_57359866
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 20:09 schreef Koewam het volgende:
Zeg Ise, kun je me een route van t complex sturen? Ik ben t al weer vergeten Snap er werkelijk niks van!
Kom je zaterdag op ons feestje dan? Je bedoelt de route ernaartoe of de route naar onze voordeur?
pi_57360498
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 20:44 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Kom je zaterdag op ons feestje dan? Je bedoelt de route ernaartoe of de route naar onze voordeur?
Kan geen harde bevestiging geven maar denk het wel. De voordeur.
  donderdag 13 maart 2008 @ 21:15:25 #165
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_57360601
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 23:11 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Wat houdt restwaarde in?

De woningen hier worden meestal erg snel verkocht, dus daar zit ik totaal niet over in.
[..]

Van buiten: ja, over smaak valt niet te twisten. Kan me voorstellen dat je het niets vindt. Van binnen zijn het geweldig leuke, ruime woningen. En verhouding prijs/locatie vind ik geweldig. Tevens ook geen overlast van welke vorm dan ook.
[..]

Hoofdkranen sowieso alleen openzetten als je wilt verwarmen, verder altijd dicht. En als je ze open zet, de binnenkomende kraan (de hete) een kwartslag open en de uitgaande kraan maar een klein beetje open. Zo werkt het althans bij die van ons goed, scheelt echt ontzettend veel.
zie het niet echt als gunstige investering van mijn geld zeg maar

En ik moet zeggen dat ik momenteel ook niet in de meest architectonische flat van rotterdam woon Maar wel op een A locatie

Van die hoofdkraan is lastig, mijn meterkast zit in de gang (dus buiten mijn appartement), ik zal eens kijken wat het resultaat is van de kranen een stukje open. Alleen ben ik bang dat de waterdruk dan helemaal niets is ?
pi_57361715
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 21:12 schreef Koewam het volgende:

[..]

Kan geen harde bevestiging geven maar denk het wel. De voordeur.
Vanaf het centrale plein (met speeltuintje) ga je de Gravin Adélastraat in en dan zie je aan de linkerkant een trap. Helemaal naar boven en je staat voor de deur.
pi_57361780
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 21:15 schreef Fugie het volgende:

[..]

zie het niet echt als gunstige investering van mijn geld zeg maar

En ik moet zeggen dat ik momenteel ook niet in de meest architectonische flat van rotterdam woon Maar wel op een A locatie

Van die hoofdkraan is lastig, mijn meterkast zit in de gang (dus buiten mijn appartement), ik zal eens kijken wat het resultaat is van de kranen een stukje open. Alleen ben ik bang dat de waterdruk dan helemaal niets is ?
Het warmwater is bij ons niet afhankelijk van de hoofdkranen van de stadsverwarming.

Ik zie een woning niet echt als een investering. Ik werd verliefd op dit huisje en wat ik er op een dag aan verdien vind ik niet zo belangrijk.
pi_57373839
Mogen de moskeeën tegenwoordig geen teksten meer door de speaker gooien op vrijdagmiddag? Tijdje geleden dat ik ze gehoord heb.....?
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_57398497
Ja, ik vroeg me dat inderdaad ook af... heb gezocht op internet, maar er niets over kunnen vinden.
pi_57398509
Misschien hebben ze besloten om ons niet meer lastig te vallen met dat gejengel.
  zondag 16 maart 2008 @ 10:23:00 #171
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_57409175
Representing Rotterdam Noord, Vinkenstrasse to be exact!
Is er vandaag nog wat leuks te doen, ik verveel me nogal. (lees ik heb geen zin om te studeren)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  zondag 16 maart 2008 @ 11:37:07 #172
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_57410021
quote:
Op zondag 16 maart 2008 10:23 schreef Public_NME het volgende:
Is er vandaag nog wat leuks te doen, ik verveel me nogal. (lees ik heb geen zin om te studeren)
zoek maar iets leuks met een dak erboven... kutweer
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_57410086
Mochten er nog mensen zijn die een thermostaat op hun stadsverwarming willen: je kunt terecht bij MeterCom voor een schappelijke prijs. Zij hebben er veel ervaring mee. Is een systeem waarbij ook echt de hoofdkranen worden afgesloten.
  zondag 16 maart 2008 @ 12:07:14 #174
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_57410498
quote:
Op zondag 16 maart 2008 11:41 schreef Isegrim het volgende:
Mochten er nog mensen zijn die een thermostaat op hun stadsverwarming willen: je kunt terecht bij MeterCom voor een schappelijke prijs. Zij hebben er veel ervaring mee. Is een systeem waarbij ook echt de hoofdkranen worden afgesloten.
ik ben hier 100mter verderop naar een zaakje geweest die doen in verwarming enzeau. Komen van de week een keer kijken hoe en wat en dan gaan we ff begroten en dan weet ik meer
pi_57410981
quote:
Die woonbeurs dus in de Cruiseterminal, maar daar was het zo druk (en warm) gisteren dat ik maar snel weer naar buiten ben gegaan. Nog wel snel de nieuwe projecten in de binnenstad kunnen bekijken, maar geen verkoopfolder van de Red Apple gezien. (de laatste woningen zouden deze week in de verkoop gaan)

En anders is het Doelencafé altijd wel leuk op zondag.
pi_57411089
quote:
St patricks in de pubs
pi_57411262
Koewam, wat had je een leuk cadeautje meegenomen.
pi_57411310
quote:
Op zondag 16 maart 2008 12:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
St patricks in de pubs
Ook een goed idee
pi_57412055

Isegrim, je verzoek-foto had ik ook gemaakt, maar windkracht acht en regen (en dat met mn hoogte vrees ) hebben het beeld geen goed gedaan; hij is bewogen. Met beter weer zal ik nog een poging doen
pi_57412113
Wat lief van jou. Je hebt gewoon je angsten getrotseerd om voor mij een mooie foto te maken.

Ik zag dit: http://www.muurprint.nl/

Zou supergaaf zijn om die panoramafoto van jou op mijn muur te laten printen, maar dat is vast heul duur...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')