Wat houdt restwaarde in?quote:Op woensdag 12 maart 2008 08:37 schreef Fugie het volgende:
[..]
die huizen moest ik van mijn adviserende makelaar heftig ontwijkenIets met restwaarde en verkoopbaarheid.
Van buiten: ja, over smaak valt niet te twisten. Kan me voorstellen dat je het niets vindt. Van binnen zijn het geweldig leuke, ruime woningen. En verhouding prijs/locatie vind ik geweldig. Tevens ook geen overlast van welke vorm dan ook.quote:Bovendien zou ik er niet willen wonen, afschuwelijke dingen![]()
Hoofdkranen sowieso alleen openzetten als je wilt verwarmen, verder altijd dicht. En als je ze open zet, de binnenkomende kraan (de hete) een kwartslag open en de uitgaande kraan maar een klein beetje open. Zo werkt het althans bij die van ons goed, scheelt echt ontzettend veel.quote:doe eens wat van die tips spammen dan![]()
Yup. Voorheen waren er metertjes op de radiatoren idd. Dus wil ik de doorstroom echt stoppen en het verbruik op nul zetten, dan moeten de hoofdkranen dicht...quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:33 schreef junkiexp het volgende:
Werkt op de knoppen idd.
Maar ik heb op elke radiator een meter hangen.
Dus als alles dichtstaat, dan meet ie niks.
Jij heb zeker een centrale meter ?
Zie je PMquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Aansluiten is helaas een kwestie van pijpen buigen, kraan monteren en zo. Fa. Elgo, bij jullie waarschijnlijk niet onbekend, kan dat doen.
Vijftig euro voor de kachel: nee, helaas. Mijn type kachel staat op Marktplaats voor 125 voor een roestige, oude, 300 voor een nieuwere en betere. PM anders even!
Heb het maar half gevolgd, maar kan je zo'n apparaat niet op je hoofdkraan prikken?quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Yup. Voorheen waren er metertjes op de radiatoren idd. Dus wil ik de doorstroom echt stoppen en het verbruik op nul zetten, dan moeten de hoofdkranen dicht...
Volgens mij niet. Er moeten afsluitkleppen in de buizen komen. Ik heb al geïnformeerd bij een paar bedrijven. Gaat me ongeveer 500 euro kosten.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Heb het maar half gevolgd, maar kan je zo'n apparaat niet op je hoofdkraan prikken?
Kom je zaterdag op ons feestje dan?quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:09 schreef Koewam het volgende:
Zeg Ise, kun je me een route van t complex sturen? Ik ben t al weer vergetenSnap er werkelijk niks van!
Kan geen harde bevestiging geven maar denk het wel. De voordeur.quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Kom je zaterdag op ons feestje dan?Je bedoelt de route ernaartoe of de route naar onze voordeur?
zie het niet echt als gunstige investering van mijn geld zeg maarquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:11 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat houdt restwaarde in?
De woningen hier worden meestal erg snel verkocht, dus daar zit ik totaal niet over in.
[..]
Van buiten: ja, over smaak valt niet te twisten. Kan me voorstellen dat je het niets vindt. Van binnen zijn het geweldig leuke, ruime woningen. En verhouding prijs/locatie vind ik geweldig. Tevens ook geen overlast van welke vorm dan ook.
[..]
Hoofdkranen sowieso alleen openzetten als je wilt verwarmen, verder altijd dicht. En als je ze open zet, de binnenkomende kraan (de hete) een kwartslag open en de uitgaande kraan maar een klein beetje open. Zo werkt het althans bij die van ons goed, scheelt echt ontzettend veel.
Vanaf het centrale plein (met speeltuintje) ga je de Gravin Adélastraat in en dan zie je aan de linkerkant een trap. Helemaal naar boven en je staat voor de deur.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:12 schreef Koewam het volgende:
[..]
Kan geen harde bevestiging geven maar denk het wel. De voordeur.
Het warmwater is bij ons niet afhankelijk van de hoofdkranen van de stadsverwarming.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:15 schreef Fugie het volgende:
[..]
zie het niet echt als gunstige investering van mijn geld zeg maar
En ik moet zeggen dat ik momenteel ook niet in de meest architectonische flat van rotterdam woonMaar wel op een A locatie
Van die hoofdkraan is lastig, mijn meterkast zit in de gang (dus buiten mijn appartement), ik zal eens kijken wat het resultaat is van de kranen een stukje open. Alleen ben ik bang dat de waterdruk dan helemaal niets is ?
zoek maar iets leuks met een dak erboven... kutweerquote:Op zondag 16 maart 2008 10:23 schreef Public_NME het volgende:
Representing Rotterdam Noord, Vinkenstrasse to be exact!
Is er vandaag nog wat leuks te doen, ik verveel me nogal. (lees ik heb geen zin om te studeren)
ik ben hier 100mter verderop naar een zaakje geweest die doen in verwarming enzeau. Komen van de week een keer kijken hoe en wat en dan gaan we ff begroten en dan weet ik meerquote:Op zondag 16 maart 2008 11:41 schreef Isegrim het volgende:
Mochten er nog mensen zijn die een thermostaat op hun stadsverwarming willen: je kunt terecht bij MeterCom voor een schappelijke prijs. Zij hebben er veel ervaring mee. Is een systeem waarbij ook echt de hoofdkranen worden afgesloten.
Die woonbeurs dus in de Cruiseterminal, maar daar was het zo druk (en warm) gisteren dat ik maar snel weer naar buiten ben gegaan. Nog wel snel de nieuwe projecten in de binnenstad kunnen bekijken, maar geen verkoopfolder van de Red Apple gezien. (de laatste woningen zouden deze week in de verkoop gaan)quote:Op zondag 16 maart 2008 10:23 schreef Public_NME het volgende:
Is er vandaag nog wat leuks te doen, ik verveel me nogal. (lees ik heb geen zin om te studeren)
St patricks in de pubsquote:Op zondag 16 maart 2008 10:23 schreef Public_NME het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |