Paddy's is ook leuk, alleen vaak té druk, je betaald entree, en lang niet altijd (goede) live muziek.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:53 schreef Breuls het volgende:
[..]
Voor FOK!kers is Paddy Murhpy's the way to go. Foei als je naar die andere gaat.
Wees blij dat je nog leeft.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:13 schreef Fugie het volgende:
stelletje criminelen hier in de stad, hadden ze mijn nummerplaten gejat
Niet als je 2 paren + 1 losse kabel op je isra hebt, en die dodo's van kpn de middelste kabel + 2e kabel van het 2e paar aan het grote wijde web hebben gehangenquote:Op maandag 10 maart 2008 21:13 schreef Breuls het volgende:
It usually does..
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 07:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat een )&&()*%^*(-weer hier vandaag.En ik moet zometeen 10 km fietsen.
centrale verwarmingquote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:26 schreef littledrummergirl het volgende:
waarom, waarom, leek enkel glas ons ook alweer geen probleem? heb et koud!
je gaat meedoen met boer zoekt vrouw ?quote:
ik voorspel een prachtige afloopquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:46 schreef Isegrim het volgende:
Nee, ik verzorg andermans paard.
Ik had altijd wel met een boer willen trouwen.Nu heb ik een relatie met iemand die de natuur en beesten smerig vindt.
verstandige jongenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:46 schreef Isegrim het volgende:
Nee, ik verzorg andermans paard.
Ik had altijd wel met een boer willen trouwen.Nu heb ik een relatie met iemand die de natuur en beesten smerig vindt.
Worden we buren?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:58 schreef DutchTrain het volgende:
Vandaag eens een huisje gaan bezichtigen in het Heliportcomplex... leuk groot en ruim alleen jammer van de 'eenvoudige staat van onderhoud' en ook geen dubbel glas of andere isolatie.
Maar een vraagprijs van 159.000 euro voor 98 m2 is natuurlijk ook niet erg veel voor die locatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |