Ik moet zeggen dat ik bij de in totaal 15 overnachtingen aan de Borgesiusstraat (noord) bij een vriend van mij, meer junks voorbij heb zien komen dan de anderhalve maand dat ik op zuid woon ...quote:Op zondag 23 maart 2008 10:46 schreef Public_NME het volgende:
Ja idd, ik kom sowieso standaard bijna niet over de Erasmusbrug. Ik zou lekker ergens in Noord gaan wonen als je een veilige(re) buurt wilt.
Die vernieuwde appartementen op de Dordtselaan worden voor ¤60.000 euro verkocht met een indeling zoals je zelf wilt...quote:Op zondag 23 maart 2008 12:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Op de ruit na bevalt de Dordtselaan eigenlijk heel goed. Hier wat anders zoeken (met dubbelglas) zodra we er in februari uit moeten, behoort zeker tot de opties..
Ooit wel eens op de Charloisse Kerksingel geweest... dát is pas dorps wonenquote:Op zondag 23 maart 2008 12:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Als je dorps wilt wonen en Rotterdam alleen dichtbij moet zijn voor je werk, dan zou je eens in Allexander moeten kijken
Die ervaringen heb ik ook nu ik aan beide zijden ieder ruim 2 jaar gewoond heb.quote:Op zondag 23 maart 2008 12:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik moet zeggen dat ik bij de in totaal 15 overnachtingen aan de Borgesiusstraat (noord) bij een vriend van mij, meer junks voorbij heb zien komen dan de anderhalve maand dat ik op zuid woon ...
Sterker nog, junks zie je hier sowieso niet heel veel (Valt waarschijnlijk ook niet heel veel te halen)
Dorps als in weten hoe je buren er uit zien, veel grijze mensen, je fiets niet op slot hoeven te zetten (Tenzij er een lanparty in de buurt isquote:Op zondag 23 maart 2008 12:45 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ooit wel eens op de Charloisse Kerksingel geweest... dát is pas dorps wonen
[ afbeelding ]
Maar een beetje duur en niet echt geschikt voor een jong gezin.
De markt op Afrikaanderplein is wel erg leuk. De nieuwe bebouwing er omheen (iets richting Rijnhaven) komt op mij erg ghetto over.quote:Op zondag 23 maart 2008 12:48 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Die ervaringen heb ik ook nu ik aan beide zijden ieder ruim 2 jaar gewoond heb.
Alhoewel het in Rotterdam altijd alle kanten op kan. Kijk bijvoorbeeld naar de Rodenrijselaan of de Marnixbuurt, waar je 2 jaar terug niet wilde wonen en nu een aantrekkelijk woonstraat is.
Of het Afrikaanderplein dat niet helemaal geworden is wat je er twee jaar terug van kon verwachten.
Oké, ik zie maar standaard 1 junk hier, voor de rest niet veel slechts eigenlijk. Wel veel werklozen volgens mij, maar ik heb totaal geen overlast. Eind van de Bergweg, net voor het viaduct onder de snelweg.quote:Op zondag 23 maart 2008 12:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik bij de in totaal 15 overnachtingen aan de Borgesiusstraat (noord) bij een vriend van mij, meer junks voorbij heb zien komen dan de anderhalve maand dat ik op zuid woon ...
Sterker nog, junks zie je hier sowieso niet heel veel (Valt waarschijnlijk ook niet heel veel te halen)
ga voor het echte gevoel ook eens s'avonds een rondje doen, dan is het toch altijd weer heel andersquote:Op zondag 23 maart 2008 22:45 schreef mases79 het volgende:
zo te horen zijn de meningen verdeeld, ik wil iedereen, alleen al voor de moeite bedanken..... ik ga er gewoon nog een paar keer rond lopen kijken wat mijn gevoel zegt.... greetz.. en voorals nog fijne pasen gewenst.. thnx m.
Er ligt hier eigenlijk best veel op de auto's en de de trambaan. Op m'n balkons ligt net genoeg voor een hele kleine sneeuwpop maar ik blijf binnenquote:Op maandag 24 maart 2008 09:00 schreef Duvel het volgende:
Sneeuw in Rotterdam!
Die inmiddels alweer hard wegsmelt.
Hier nu niet meer.quote:Op maandag 24 maart 2008 12:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
De straten hier ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |