abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57555170
quote:
Op zondag 23 maart 2008 10:46 schreef Public_NME het volgende:
Ja idd, ik kom sowieso standaard bijna niet over de Erasmusbrug. Ik zou lekker ergens in Noord gaan wonen als je een veilige(re) buurt wilt.
Ik moet zeggen dat ik bij de in totaal 15 overnachtingen aan de Borgesiusstraat (noord) bij een vriend van mij, meer junks voorbij heb zien komen dan de anderhalve maand dat ik op zuid woon ...

Sterker nog, junks zie je hier sowieso niet heel veel (Valt waarschijnlijk ook niet heel veel te halen )
pi_57555203
Als je dorps wilt wonen en Rotterdam alleen dichtbij moet zijn voor je werk, dan zou je eens in Allexander moeten kijken
pi_57555270
quote:
Op zondag 23 maart 2008 12:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Op de ruit na bevalt de Dordtselaan eigenlijk heel goed. Hier wat anders zoeken (met dubbelglas ) zodra we er in februari uit moeten, behoort zeker tot de opties..
Die vernieuwde appartementen op de Dordtselaan worden voor ¤60.000 euro verkocht met een indeling zoals je zelf wilt...

=> http://www.atta.nl/nieuwbouw_detail.asp?ID=303
pi_57555345
quote:
Op zondag 23 maart 2008 12:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Als je dorps wilt wonen en Rotterdam alleen dichtbij moet zijn voor je werk, dan zou je eens in Allexander moeten kijken
Ooit wel eens op de Charloisse Kerksingel geweest... dát is pas dorps wonen

Maar een beetje duur en niet echt geschikt voor een jong gezin.
pi_57555396
Ik raad aan om dicht bij rotterdam te gaan wonen...
Vlaardingen ofzo...
Binnen 15 minuten ben je met de auto in Rotterdam!!
pi_57555407
quote:
Op zondag 23 maart 2008 12:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik moet zeggen dat ik bij de in totaal 15 overnachtingen aan de Borgesiusstraat (noord) bij een vriend van mij, meer junks voorbij heb zien komen dan de anderhalve maand dat ik op zuid woon ...

Sterker nog, junks zie je hier sowieso niet heel veel (Valt waarschijnlijk ook niet heel veel te halen )
Die ervaringen heb ik ook nu ik aan beide zijden ieder ruim 2 jaar gewoond heb.
Alhoewel het in Rotterdam altijd alle kanten op kan. Kijk bijvoorbeeld naar de Rodenrijselaan of de Marnixbuurt, waar je 2 jaar terug niet wilde wonen en nu een aantrekkelijk woonstraat is.
Of het Afrikaanderplein dat niet helemaal geworden is wat je er twee jaar terug van kon verwachten.
pi_57555877
quote:
Op zondag 23 maart 2008 12:45 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Ooit wel eens op de Charloisse Kerksingel geweest... dát is pas dorps wonen

[ afbeelding ]

Maar een beetje duur en niet echt geschikt voor een jong gezin.
Dorps als in weten hoe je buren er uit zien, veel grijze mensen, je fiets niet op slot hoeven te zetten (Tenzij er een lanparty in de buurt is ), ...
pi_57555896
quote:
Op zondag 23 maart 2008 12:48 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Die ervaringen heb ik ook nu ik aan beide zijden ieder ruim 2 jaar gewoond heb.
Alhoewel het in Rotterdam altijd alle kanten op kan. Kijk bijvoorbeeld naar de Rodenrijselaan of de Marnixbuurt, waar je 2 jaar terug niet wilde wonen en nu een aantrekkelijk woonstraat is.
Of het Afrikaanderplein dat niet helemaal geworden is wat je er twee jaar terug van kon verwachten.
De markt op Afrikaanderplein is wel erg leuk. De nieuwe bebouwing er omheen (iets richting Rijnhaven) komt op mij erg ghetto over.

Waar precies zit jij nu eigenlijk?
pi_57556552
Ik zit nu in Blijdorp (zie plaatje in de openingspost). En hier is m'n fiets met twee sloten op een zaterdagmiddag gejat.
In Charlois heb ik m'n fiets een paar keer vergeten op slot te zetten en toen stond ie er de volgende dag nog gewoon.

En voor de rest ken ik hier mijn buren nauwelijks (schuchtere werkende jongeren), is er pas sinds kort een Turkse bakker en kan ik aan het portiek zien wanneer het weekend is.

Maar het blijft een mooie locatie om te wonen met station, snelweg en centrum vlakbij
  zondag 23 maart 2008 @ 14:23:25 #285
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_57557057
quote:
Op zondag 23 maart 2008 12:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Oké, ik zie maar standaard 1 junk hier, voor de rest niet veel slechts eigenlijk. Wel veel werklozen volgens mij, maar ik heb totaal geen overlast. Eind van de Bergweg, net voor het viaduct onder de snelweg.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_57557292
Ach je heb overal wel wat.

Hier is mijn fiets al gejat met een groot slot erop en hebben ze mijn autal een keer leeg gehaald.
Een paar jaar geleden is hier op klaarlichte dag de 2 bovenliggende woningen kompleet leeg gehaald.
En dan zit ik 20 meter van de Witte de Withstraat.

Voor de rest nergens last van trouwens.....
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_57558918
Mja het gooische dorpje waar ik vandaan kom, daar hebben we in de rustige straat met rijtjeshuizen 1x ingeschoten ramen bij de overbuurvrouw gehad (Baldadigheid) huis van onze buren leeggehaald, 2x onze eigen fietsen weggejat voor de deur vandaan, en ook 1x bij de basisschool en 1x bij de kermis, regelmatig kleine vernielingen als deuken in auto's of lekke banden, een keer een forse vechtpartij met gummiknuppels en gezwaai met messen, ....

En dat op een straat met 28 woningen. Als dat alles ook hier aan de Dordtselaan in dezelfde proporties zou gebeuren, dan zou ik dagelijks over de lijken naar de metro moeten lopen
pi_57563073
Weet iemand hoeveel statische schokken een konijntje kan hebben?

Iedere keer als hij een rondje over de bank heeft gerent en tegen je aan komt zitten.. *pats*
  zondag 23 maart 2008 @ 22:25:34 #289
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_57568132
Ik zou alleen al niet op de W-bocht gaan wonen met een kind omdat het een behoorlijk drukke weg is.

En het is verder gewoon een poep-buurt.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_57568700
zo te horen zijn de meningen verdeeld, ik wil iedereen, alleen al voor de moeite bedanken..... ik ga er gewoon nog een paar keer rond lopen kijken wat mijn gevoel zegt.... greetz.. en voorals nog fijne pasen gewenst.. thnx m.
pi_57570493
quote:
Op zondag 23 maart 2008 22:45 schreef mases79 het volgende:
zo te horen zijn de meningen verdeeld, ik wil iedereen, alleen al voor de moeite bedanken..... ik ga er gewoon nog een paar keer rond lopen kijken wat mijn gevoel zegt.... greetz.. en voorals nog fijne pasen gewenst.. thnx m.
ga voor het echte gevoel ook eens s'avonds een rondje doen, dan is het toch altijd weer heel anders
  maandag 24 maart 2008 @ 09:00:40 #292
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_57574183
Sneeuw in Rotterdam!

Die inmiddels alweer hard wegsmelt.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_57574228
Hier ligt alleen nog een beetje op de auto's.
En dat ligt er ook geen uur meer.

Wel mooi weer met een lekker zonnetje.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_57574242
quote:
Op maandag 24 maart 2008 09:00 schreef Duvel het volgende:
Sneeuw in Rotterdam!

Die inmiddels alweer hard wegsmelt.
Er ligt hier eigenlijk best veel op de auto's en de de trambaan. Op m'n balkons ligt net genoeg voor een hele kleine sneeuwpop maar ik blijf binnen
  maandag 24 maart 2008 @ 11:58:04 #295
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_57576010
Het sneeuwt weer behoorlijk!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_57576101
Inderdaad. En al een tijdje ook. De bomen zijn nu wit in de straat...
  maandag 24 maart 2008 @ 12:14:57 #297
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_57576299
De straten hier ook!
  Admin maandag 24 maart 2008 @ 12:35:33 #298
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_57576747
De straat tussen mijn gebouw en de overburen is wit, maar de Binnenrotte, die er tegenaan ligt is dat niet. Vreemd gezicht.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_57576752
quote:
Op maandag 24 maart 2008 12:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
De straten hier ook!
Hier nu niet meer.
Maar op de lantaarnpalen ligt er nog wel sneeuw en is het glad, zo ondervond net een meeuw die er op wilde landen. En er dus van af viel.
pi_57577001
Volgende deel dan maar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')