was juist blij dat we ze niet uit hoeven te latenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ga je ze leren blaffen?
Of laat ze uit in de middenberm
Bij de miniatuur AH op de Statenweg. Als daar tien man binnen zijn dan kun je al niet meer naar binnen, dus ze zorgen altijd er voor dat alle drie (!) de kassa's open zijn op drukke dagen als deze.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Welke AH was je? Op de Lijnbaan kreeg ik agressieve neigingen zojuist
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:30 schreef littledrummergirl het volgende:
we hebben babykonijntjes![]()
( na heel lang zeuren om een hond hebben we een compromis geslotentwee lieve konijnenvriendinnetjes gekocht )
Ahh leuk!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:31 schreef littledrummergirl het volgende:
even kijken of het zo werkt![]()
[ afbeelding ]
meet drambuie en bailey
Maar die witte is ook een voskonijntje toch? Die blijft lekker pluizig!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:52 schreef littledrummergirl het volgende:
ze schelen ook iets in leeftijdde witte is echt nog een heel stuk kleiner en pluiziger. Zolang het geen vlaamse reus wordt, dan passen ze makkelijk in het hok
zal best eens kunnenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:02 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Maar die witte is ook een voskonijntje toch? Die blijft lekker pluizig!
quote:Alleen een slechte stadswijk is goed genoeg voor Patricia en Paul Kamp. Sinds een aantal maanden wonen ze in Oud- Charlois, Rotterdam. Tussen junks, prostituees, weedplantages en alles wat het daglicht niet verdraagt.
bron
quote:Op zondag 23 maart 2008 09:06 schreef mases79 het volgende:
Ik wil graag verhuizen naar rotterdam Het gaat mij vooral om de leefomgeving waaronder veiligheid.
ja, ze hebben er nog nooit kinderen gezien daar in charlois.quote:Op zondag 23 maart 2008 10:40 schreef Swetsenegger het volgende:
jaja leuk dat geromantiseer van verpauperde wijken. Maar er komt hier een kind van 5 bij.
Inderdaad heb je in elke grote stad ellende. En charlois is een van de ellendige wijken. Dus is het antwoord op de vraag van de TS dat het niet zo prettige leefomgeving is. Schei nou toch uit man met je gebagitelliseer .quote:Op zondag 23 maart 2008 10:46 schreef BillGates het volgende:
[..]
ja, ze hebben er nog nooit kinderen gezien daar in charlois.
kom op, overdereven gedoe. ons nederlanders heeft nogal snel het idee dat we in Beiroet wonen als er es wat hondenpoep of hangjeugd rondzwerft. ik ken geen enkele grote stad in de wereld waar je geen ellende hebt. (op singapore na dan.. nou gezellig!)
als je het gewoon treft met je directe buren is er niks aan de hand, maar als je overbezorgd bent en het idee hebt dat je je kinderen voor elk onheil moet behoeden dan moet je inderdaad maar verhuizen naar een hutje op de hei.
(die bible belt op de zuid-hollandse eilanden is ook niet veilig, de jongeren daar gebruiken 2x zo veel drugs als een gezonde rotterdamse puber)
Stukje van de Wolphaertsbocht tussen Pleinweg en Dorpsweg is niets mis mee. Stukje verder naar het zuiden is het een hele behoorlijke wijk met veel oudere Rotterdammers.quote:Op zondag 23 maart 2008 09:06 schreef mases79 het volgende:
Ik heb een zeer leuk huis gezien op de Wolphaertsbocht, nu is mijn vraag: hoe is deze straat? Wie o wie kan mij er iets over vertellen. Het gaat mij vooral om de leefomgeving waaronder veiligheid.
Waar in Noord is het veiliger? Hillegersberg en Kleiweg wellicht, maar dat zijn wel heel ander soort (lees duurdere) wijken. Hier in Noord lopen ook drukke wegen, zijn er ook coffeeshops, inbraken en overvallen.quote:Op zondag 23 maart 2008 10:46 schreef Public_NME het volgende:
Ja idd, ik kom sowieso standaard bijna niet over de Erasmusbrug. Ik zou lekker ergens in Noord gaan wonen als je een veilige(re) buurt wilt.
Op de ruit na bevalt de Dordtselaan eigenlijk heel goed. Hier wat anders zoeken (met dubbelglasquote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:53 schreef DutchTrain het volgende:
En als je bang bent dat ze je ruiten nog een keer ingooien, dan kun je natuurlijk altijd hier op Zuid gaan wonen
[ afbeelding ]
zoek op funda op 'Brielselaan'; best leuke appartementjes op de 16e tot 23e verdieping, naast het toekomstige RandstadRail station
Sjaarloosquote:Op zondag 23 maart 2008 12:24 schreef kaasplankje het volgende:
Charlois = nie zo best...
Beter ga je in Kralingen wonen of Blijdorp ofzo
Hoe spreekt een Rotterdammer "Charlois" uit?
Sjaarloos of Sjarlois?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |