abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57544794
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 19:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ga je ze leren blaffen?

Of laat ze uit in de middenberm
was juist blij dat we ze niet uit hoeven te laten helemaal met dit weer, stervenskoud buiten!
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_57545952
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 17:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Welke AH was je? Op de Lijnbaan kreeg ik agressieve neigingen zojuist
Bij de miniatuur AH op de Statenweg. Als daar tien man binnen zijn dan kun je al niet meer naar binnen, dus ze zorgen altijd er voor dat alle drie (!) de kassa's open zijn op drukke dagen als deze.

De naastegelegen nieuwe Turkse bakker maakte met een zelfgemaakte poster duidelijk dat hij zowel eerste als 2e Passdag open is.
pi_57546386
En als je bang bent dat ze je ruiten nog een keer ingooien, dan kun je natuurlijk altijd hier op Zuid gaan wonen

zoek op funda op 'Brielselaan'; best leuke appartementjes op de 16e tot 23e verdieping, naast het toekomstige RandstadRail station
pi_57546480
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 19:30 schreef littledrummergirl het volgende:
we hebben babykonijntjes

( na heel lang zeuren om een hond hebben we een compromis gesloten twee lieve konijnenvriendinnetjes gekocht )
Foto!

Nou bij La Borsa moet je dus geen salades eten, ijsbergsla , eigenlijk moet je er helemaal niet eten. Dat restaurantje Open ben ik nog nooit geweest, maar ik hoor er wel meer goede dingen over dus daar ga ik binnenkort eens heen.
pi_57547161
even kijken of het zo werkt

meet drambuie en bailey
pi_57547384
Rotterdam
pi_57547497
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 21:31 schreef littledrummergirl het volgende:
even kijken of het zo werkt
[ afbeelding ]
meet drambuie en bailey
Ahh leuk! Die linker wordt denk ik wel een stukje groter dan die rechter aan die oren te zien.
pi_57547543
ze schelen ook iets in leeftijd de witte is echt nog een heel stuk kleiner en pluiziger. Zolang het geen vlaamse reus wordt, dan passen ze makkelijk in het hok
pi_57547731
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 21:52 schreef littledrummergirl het volgende:
ze schelen ook iets in leeftijd de witte is echt nog een heel stuk kleiner en pluiziger. Zolang het geen vlaamse reus wordt, dan passen ze makkelijk in het hok
Maar die witte is ook een voskonijntje toch? Die blijft lekker pluizig!
pi_57547880
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 22:02 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Maar die witte is ook een voskonijntje toch? Die blijft lekker pluizig!
zal best eens kunnen we hebben er gewoon twee uitgezocht. Eerst wilden we ook zon zwarte pluis, maar dat was een mannetje, dus dat vonden we niet zo'n succes
pi_57552993
Beste mensen,

Ik ben een nederlandse vrouw van 29 jaar met een dochtertje van 5. Ik wil graag verhuizen naar rotterdam i.v.m. mijn huidige baan. Ik heb een zeer leuk huis gezien op de Wolphaertsbocht, nu is mijn vraag: hoe is deze straat? Wie o wie kan mij er iets over vertellen. Het gaat mij vooral om de leefomgeving waaronder veiligheid.

Vriendelijke groet,

Mases
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 23 maart 2008 @ 09:08:32 #262
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_57553001
Laat je niet misleiden door de naam die luxe klinkt als je hem verkeerd uitspreekt zou ik zeggen
pi_57553014
met andere woorden???
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 23 maart 2008 @ 09:21:10 #264
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_57553051
Charlois is niet de beste wijk van Rotterdam om het voorzichtig te zeggen.
quote:
Alleen een slechte stadswijk is goed genoeg voor Patricia en Paul Kamp. Sinds een aantal maanden wonen ze in Oud- Charlois, Rotterdam. Tussen junks, prostituees, weedplantages en alles wat het daglicht niet verdraagt.
bron
pi_57553454
quote:
Op zondag 23 maart 2008 09:06 schreef mases79 het volgende:

Ik wil graag verhuizen naar rotterdam Het gaat mij vooral om de leefomgeving waaronder veiligheid.
  zondag 23 maart 2008 @ 10:38:23 #266
94510 BillGates
Me postcount!
pi_57553571
hartstikke gezellig in saarloos.

en die telegraafverhalen over 'weedplantages' moet je ook maar met een korreltje zout nemen. er zijn slechte straten, en er zijn goede straten. er wonen rotzakken, en er wonen gouden mensen.

welkomo in de grote stad meisje. als je daar niet tegen kan moet je in een klein dorpje gaan wonen. zuid-hollandse eilanden niks voor je?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 23 maart 2008 @ 10:40:02 #267
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_57553584
jaja leuk dat geromantiseer van verpauperde wijken. Maar er komt hier een kind van 5 bij.
  zondag 23 maart 2008 @ 10:46:02 #268
94510 BillGates
Me postcount!
pi_57553656
quote:
Op zondag 23 maart 2008 10:40 schreef Swetsenegger het volgende:
jaja leuk dat geromantiseer van verpauperde wijken. Maar er komt hier een kind van 5 bij.
ja, ze hebben er nog nooit kinderen gezien daar in charlois.

kom op, overdereven gedoe. ons nederlanders heeft nogal snel het idee dat we in Beiroet wonen als er es wat hondenpoep of hangjeugd rondzwerft. ik ken geen enkele grote stad in de wereld waar je geen ellende hebt. (op singapore na dan.. nou gezellig!)
als je het gewoon treft met je directe buren is er niks aan de hand, maar als je overbezorgd bent en het idee hebt dat je je kinderen voor elk onheil moet behoeden dan moet je inderdaad maar verhuizen naar een hutje op de hei.
(die bible belt op de zuid-hollandse eilanden is ook niet veilig, de jongeren daar gebruiken 2x zo veel drugs als een gezonde rotterdamse puber)
  zondag 23 maart 2008 @ 10:46:47 #269
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_57553664
Ja idd, ik kom sowieso standaard bijna niet over de Erasmusbrug. Ik zou lekker ergens in Noord gaan wonen als je een veilige(re) buurt wilt.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 23 maart 2008 @ 10:50:35 #270
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_57553693
quote:
Op zondag 23 maart 2008 10:46 schreef BillGates het volgende:

[..]

ja, ze hebben er nog nooit kinderen gezien daar in charlois.

kom op, overdereven gedoe. ons nederlanders heeft nogal snel het idee dat we in Beiroet wonen als er es wat hondenpoep of hangjeugd rondzwerft. ik ken geen enkele grote stad in de wereld waar je geen ellende hebt. (op singapore na dan.. nou gezellig!)
als je het gewoon treft met je directe buren is er niks aan de hand, maar als je overbezorgd bent en het idee hebt dat je je kinderen voor elk onheil moet behoeden dan moet je inderdaad maar verhuizen naar een hutje op de hei.
(die bible belt op de zuid-hollandse eilanden is ook niet veilig, de jongeren daar gebruiken 2x zo veel drugs als een gezonde rotterdamse puber)
Inderdaad heb je in elke grote stad ellende. En charlois is een van de ellendige wijken. Dus is het antwoord op de vraag van de TS dat het niet zo prettige leefomgeving is. Schei nou toch uit man met je gebagitelliseer .
pi_57554812
quote:
Op zondag 23 maart 2008 09:06 schreef mases79 het volgende:
Ik heb een zeer leuk huis gezien op de Wolphaertsbocht, nu is mijn vraag: hoe is deze straat? Wie o wie kan mij er iets over vertellen. Het gaat mij vooral om de leefomgeving waaronder veiligheid.
Stukje van de Wolphaertsbocht tussen Pleinweg en Dorpsweg is niets mis mee. Stukje verder naar het zuiden is het een hele behoorlijke wijk met veel oudere Rotterdammers.
De Katendrechtse Lagedijk richting Oud Charlois heb ik al een tijdje niet meer gezien, grote kans dat dat gedeelte ook al aardig verbeterd is.

Het verschilt per blok, maar het is niet echt een buurt voor jonge kinderen. Dan kun je beter rondom het Amelandseplein gaan zitten. Ook daar heb je veel goede en goedkope woningen. Het is in ieder geval veel beter wonen dan het Oude Noorden, maar het heeft een imago (en niet geheel onterecht).
pi_57554947
quote:
Op zondag 23 maart 2008 10:46 schreef Public_NME het volgende:
Ja idd, ik kom sowieso standaard bijna niet over de Erasmusbrug. Ik zou lekker ergens in Noord gaan wonen als je een veilige(re) buurt wilt.
Waar in Noord is het veiliger? Hillegersberg en Kleiweg wellicht, maar dat zijn wel heel ander soort (lees duurdere) wijken. Hier in Noord lopen ook drukke wegen, zijn er ook coffeeshops, inbraken en overvallen.

Uitzonderingen zijn misschien nog de Noorderhavenkade en stukjes van Kralingen / Crooswijk.
  zondag 23 maart 2008 @ 12:24:43 #273
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_57554978
Charlois = nie zo best...

Beter ga je in Kralingen wonen of Blijdorp ofzo

Hoe spreekt een Rotterdammer "Charlois" uit?

Sjaarloos of Sjarlois?
pi_57555069
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 20:53 schreef DutchTrain het volgende:
En als je bang bent dat ze je ruiten nog een keer ingooien, dan kun je natuurlijk altijd hier op Zuid gaan wonen

[ afbeelding ]

zoek op funda op 'Brielselaan'; best leuke appartementjes op de 16e tot 23e verdieping, naast het toekomstige RandstadRail station
Op de ruit na bevalt de Dordtselaan eigenlijk heel goed. Hier wat anders zoeken (met dubbelglas ) zodra we er in februari uit moeten, behoort zeker tot de opties..

Edit: Daar zit je inderdaad wel gaaf

Liep alleen gister een of andere sjonnie uit zn raam te blerren naar 2 matties die hij in het metrostation nog aan de telefoon had
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 23 maart 2008 @ 12:30:59 #275
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_57555083
quote:
Op zondag 23 maart 2008 12:24 schreef kaasplankje het volgende:
Charlois = nie zo best...

Beter ga je in Kralingen wonen of Blijdorp ofzo

Hoe spreekt een Rotterdammer "Charlois" uit?

Sjaarloos of Sjarlois?
Sjaarloos
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')