Ja en nog iets van Hou em vrij ofzoquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:48 schreef crossover het volgende:
Een advertentie met niet meer dan dat regeltje
De Pers volgens mij jaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:56 schreef sander89 het volgende:
Gratis krant zeker?
* Sjeekie_Beekie is dan ook jarig en ik ben ook wel benieuwd.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:36 schreef BrainOverfloW het volgende:
Dan ben ik jarigMaar nee daar heb ik geen advertentie voor laten plaatsen
Verwegen?quote:Op maandag 3 maart 2008 13:56 schreef sander89 het volgende:
Info er over over op 538 pagina: http://radio538.nl/web/show/id=568658
Ben benieuwd hoe ze dat gaan doen want boven de steden mag je niet zo laag vliegen, ook verwegen dat heli verwegen de veiligheid niet mag, zodat die nog veilig kan landen als zijn motor uit valt.
Maar ik ga denk wel effe dagje 538 luisteren je weet maar nooit of ze in de buurt zijn, alleen natuurlijk zullen wel weer 100de andere gekken aan het rond racen zijn voor iets te kunnen winnen.
Over Nederland jaquote:Op woensdag 5 maart 2008 01:23 schreef paultjuhhh het volgende:
Ze gaan dus ballen gooientrappen over nederland
Nog niet echt in de buurt.quote:Op woensdag 5 maart 2008 08:33 schreef PizzaSalami het volgende:
Zo in Zwolle.
Eén plaats per provincie toch? Lijkt me dus niet dat ze nog naar Enschede komen dan.quote:Op woensdag 5 maart 2008 08:57 schreef Ronaldsen het volgende:
misschien vliegen ze zo nog naar enschede dan ga ik wel effe kijken
okey dat is wel jammer danquote:Op woensdag 5 maart 2008 08:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Eén plaats per provincie toch? Lijkt me dus niet dat ze nog naar Enschede komen dan.
Wordt in de loop van de dag duidelijk. Friesland, Overijssel en Drente hebben ze al gehad.quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:24 schreef Nuna het volgende:
Waar komen ze nog meer? Is dat al gezegd?
Klopt. Er zijn 12 locatie's. Per locatie worden er 538 ballen gedropt waarvan er 10 goud zijn. Eén gouden bal is 538 euro waard.quote:
Geeft niks, ook daar zijn vast medicijnen voorquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik luister elke dag 538, dus zal morgen ook wel weer luisteren.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ze komen nog naar Utrecht, Gelderland, Zuid-Holland, Zeeland, Noord Brabant en Limburg.
Hoorde net op 538 dat er in Nijmegen zo'n 300-400 (!) mensen stonden. Daar in Almere ook?quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:33 schreef RayMania het volgende:
Ik was gegaan in Almere, 10 minuten hier vandaan ligt Omniworld, dus effe gaan kijken.
Jammer dat die ballen werden gedropt en dat daarna het hek openging. Ik stond dus in het midden ofzo en dan kun je het nooit meer redden op dat blubberveld.
Wel een paarse bal!.
Schat zo'n 150 man. Was niet heel druk, was ook half elf 's ochtends en op woensdag zijn scholen dan nog niet vrij etc. Omdat het allemaal door een hek moest, hadden alleen de voorsten een kans. Ze hadden beter iedereen op het veld kunnen laten gaan en dan die ballen droppen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:54 schreef Suusz het volgende:
[..]
Hoorde net op 538 dat er in Nijmegen zo'n 300-400 (!) mensen stonden. Daar in Almere ook?
Nu Utrecht dus idd..
Waarom zouden ze daar over liegen?quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:02 schreef groenen het volgende:
Ik was erbijIn A'dam.
Denk niet dat er 10 gouden ballen waren, denk eerder een stuk of 4.
Waar waren ze in Amsterdam?quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:02 schreef groenen het volgende:
Ik was erbijIn A'dam.
Heb me ook verslapenquote:Op woensdag 5 maart 2008 16:22 schreef Jasza het volgende:
Godverdomme verslapen, ik wilde toevallig naar de training kijken vandaag.
Ze gaven ongeveer 65.000 euro weg, kom je toch mooi aan met 12*10 ballen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:02 schreef groenen het volgende:
Ik was erbijIn A'dam.
Blijkbaar heb ik niet goed opgelet.quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:06 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ze gaven ongeveer 65.000 euro weg, kom je toch mooi aan met 12*10 ballen.
Ja, die ga ik niet maken als er kans op ¤538,- is, 't is beetje pauper gedrag, maar foto's maken doe je gewoon nietquote:Op woensdag 5 maart 2008 17:27 schreef Liquidootje het volgende:
Ik wil foto's zien!
jijquote:Op woensdag 5 maart 2008 17:35 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ja, die ga ik niet maken als er kans op ¤538,- is, 't is beetje pauper gedrag, maar foto's maken doe je gewoon niet
Natasia nog gezien?quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:33 schreef RayMania het volgende:
Ik was gegaan in Almere, 10 minuten hier vandaan ligt Omniworld, dus effe gaan kijken.
Jammer dat die ballen werden gedropt en dat daarna het hek openging. Ik stond dus in het midden ofzo en dan kun je het nooit meer redden op dat blubberveld.
Wel een paarse bal!.
Alsof jij rustig een fotootje was gaan maken als er gouden ballen ter waarde van ¤538,- in je achtertuin werden gedropt.quote:
foto's filmpjes diashows én aquarel.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:50 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Alsof jij rustig een fotootje was gaan maken als er gouden ballen ter waarde van ¤538,- in je achtertuin werden gedropt.
maar ik woon in Overijsselquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ze komen nog naar Utrecht, Gelderland, Zuid-Holland, Zeeland, Noord Brabant en Limburg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |