quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:26 schreef erkel het volgende:
Body Miller?
Nee, omdat jij weigert een nieuwe vraag te stellen als niemand een antwoord heeft op je eerste vraag.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:23 schreef Induhskaai het volgende:
[..]
BOEHOE!
Omdat jullie algemene kennis zo laag is???
Oh ja Urk he....quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:26 schreef Morendo het volgende:
Ga even een palingfuik opzetten ofzo.
Zeg, meneer met je hoofd in de wolken. Hou eens op met dat vervelende gedoe?? OF je doet gewoon mee volgens de regels, OF je krijgt een mod aan je broek. Duidelijk?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:23 schreef Induhskaai het volgende:
[..]
BOEHOE!
Omdat jullie algemene kennis zo laag is???
Goed om te zien dat mensen mijn rol overnemenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:28 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nee, omdat jij weigert een nieuwe vraag te stellen als niemand een antwoord heeft op je eerste vraag.
En daarnaast, onze algemene kennis is groot genoeg, want wij hebben geen Google nodig.
Genoeg vaandeldragers hier inmiddelsquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goed om te zien dat mensen mijn rol overnemen
Al ben ik nog steeds verbolgen over die Groot-Brittannië/Wales vraag laatst
Dat was toch op een vraag van mij. Waar ging dat ook alweer over?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:30 schreef MaJo het volgende:
Al ben ik nog steeds verbolgen over die Groot-Brittannië/Wales vraag laatst
Mooi om te zienquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:31 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Genoeg vaandeldragers hier inmiddels. Ga je eigenlijk nog naar de pubquiz?
Over uit welk land Anthony Hopkins komt. En Wales is officieel geen land. Maar boeiendquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat was toch op een vraag van mij. Waar ging dat ook alweer over?
Lijkt me wel weer eens leuk, wanneer is er weer?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mooi om te zienHeeft me wel even gekost om het 'over te dragen', vond het ook wel cool om de überbaas te zijn
Ja we quizen nog steedsGa je weer een keertje mee?
Wales heeft genoeg eigen identiteit om als 'land' beschowd te worden. Tenimste, wat mij betreft welquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Over uit welk land Anthony Hopkins komt. En Wales is officieel geen land. Maar boeiend
Hamburg?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:35 schreef erkel het volgende:
Even een vraag die niet helemaal in mijn straatje past.
Welke stad werd gezien als de belangrijkste stad van het Hanzebestand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |